Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Ja to miałem w swoim pierwszym samochodzie opel astra f 1996 1.4 Najbardziej debiloodporny silnik, którego przez 5 lat nie zajechałem mając wywalone w czasowe zmiany oleju czy inne serwisy. Niesamowity pojazd 😅
@Tomek Garage Mam auto z tym silnikiem. Ten sam objaw miałem. Jeździłem trasy do pracy 15km i powrót. Korek tak zajebany szlamem ,ze ciężko było go odkręcić za pierwszym razem. Pierwsze co zrobiłem to zastosowalem płukankę i wymieniłem olej. Efekt ? Szlam znikł , a auto jeździ już kolejny rok bez problemu.
w tych silnikach pada uszczelnienie pompy plynu chlodniczego ktore jest pomiedzy deklem rozrzadu a blokiem silnika. ale tez moze byc uszczelka, ale wtedy zazwyczaj te silniki kopca na mega bialo
Link do całego filmu: https://youtu.be/pKIMI1XA7w4
Ja to miałem w swoim pierwszym samochodzie opel astra f 1996 1.4
Najbardziej debiloodporny silnik, którego przez 5 lat nie zajechałem mając wywalone w czasowe zmiany oleju czy inne serwisy.
Niesamowity pojazd 😅
W oplach to ten ślimak dość często się zdarza pod korkiem
Instalacja LPG skutecznie czyści nagary
Polo 1.4 kat by żyło dalej bez remontu
Płukanke jej zrób
Może wymiennik ciepła walnął o ile jest…
@Tomek Garage Mam auto z tym silnikiem. Ten sam objaw miałem. Jeździłem trasy do pracy 15km i powrót. Korek tak zajebany szlamem ,ze ciężko było go odkręcić za pierwszym razem. Pierwsze co zrobiłem to zastosowalem płukankę i wymieniłem olej. Efekt ? Szlam znikł , a auto jeździ już kolejny rok bez problemu.
Bo śrubki to się dokręca na przeglądzie
to nie uszczelka pod głowicą
U mnie tez tak było opel Astra 2009 1.4 to była uszczelka pod rozrządem
To przypadłość tych silników podobno
jeśli by był olej w płynie to uszczelka, olej ma większe ciśnienie i pcha do płynu a tu może być pęknięta tuleja i płyn kapie do oleju
jak do tego doszło nie wiem 😂
No ładnie żeście naciągnęli klienta
w tych silnikach pada uszczelnienie pompy plynu chlodniczego ktore jest pomiedzy deklem rozrzadu a blokiem silnika. ale tez moze byc uszczelka, ale wtedy zazwyczaj te silniki kopca na mega bialo
1.4 16V mają stały problem z uszczelką… Zalecam sprawdzić blok bo często krzywy jest i teraz trzeba planować
Stawiam ,że jeździ na Castrolu..
Niedogrzany silnik przez krótkie dojazdy. Bez przesady że uszczelka od razu.
Wszystkie te ople z plastikową pokrywą tak mają jak jeżdżą krótkie odległości.
Na złom z rym ścierwem.
Standart w oplach 1.2 i 1.4 to majonez. Zima i krótkie trasy. Latem tego nie ma.
Nie uszczelka pod głowica tylko uszczelka rozrządu 😅 typowe w oplach z silnikami na łańcuchu
Eureka idę nalać wody do wanny
U mnie to samo dalej jeździ
A gdzie test upg daj spokój nie dogrzeny silnik też tak wygląda
Niekoniecznie uszczelka pod głowicą chłodnica oleju może być pęknięta
Kto je kiełbasę z majonezem? Janka gotujcie.
Korki na imbus w głowicy pod wałkiem rozrządu??
Zazwyczaj to nie uszczelka pod głowicą w tych silnikach puszcza tylko uszczelka pokrywy rozrządu.
Umyć i jeździć obserwować 😂😂
Majonez Winiary: Dekoracyjny