
KUPILIŚMY MINĘ! Odbudowa BMW M3 E92 V8
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
W odcinku pokażemy Wam BMW E92. Samochód dotarł do kraju przede wszystkim z uszkodzonym silnikiem, dlatego w odcinku …
Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.
Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.
Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.
Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.
Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Jak zawsze zapraszamy do polubienia filmu, udostępniania, wyrażania opinii oraz na naszego Facebooka, tam wszystkie ostatnie zakupy i licytacje:
👉 https://www.facebook.com/AutoDiscoverUSA/
2️⃣ Odwiedź naszego INSTAGRAMA, by sprawdzić co się u nas dzieje na co dzień:
👉 https://www.instagram.com/autodiscoverusa/
3️⃣ Zapraszamy do naszej AutoDiscover’owej grupy na FB:
👉 https://www.facebook.com/groups/AutoDiscoverUSA
👉 Chcemy zebrać wszystko to co dotyczy tematu importu aut z USA, czyli licytacje/okazje/porady/przeróbki oraz weryfikacje VIN w jednym miejscu. Jeśli nie macie czasu importować auta tylko szukacie czegoś na miejscu to pomożemy sprawdzić czy auto wyglądało tak jak twierdzi sprzedawca.
Mina Przeciwmechanikowa 🙂
Wiejec więcej takich odcinków
8:31 – wiekszosc rozwalonych blokow to z E60 M5 V10 😀 hahaha jakos mnie to nie dziwi
Ale miły odcinek, mechanik elegancki chlopak. I nie czaje ze nie robią przegród w miskach seryjnie?
komu walneli ostatnio m3
Jeżeli auto ma sprawny silnik to zawsze jest filmik na aukcji jak auto odpala. Coś ściemniacie z tą miną…
Wiedzzzza wiedzzza wiedzaaa Gość wie o czym o mówi!!
Niesamowicie ciekawy odcinek.
Myślałem, że mechaników z pasją nie ma. Brawo! Tak trzymać!
ogarniety gosc ma duza wiedze miło sie słucha
Ogromna wiedza Pana z warsztatu 🤌
Bmw to kupa… worek na kase
Kiedyś widziałem jak typy upalali m5. E39 i oczywiście ją załatwili.Teraz wiem jak trudno to naprawić.Dobry film!
Ma ktoś namiar na Piotra mechanika ? Social ,kanał cokolwiek ?
przecież w M okresowo wymienia się panewki gorzej jak ktoś kupi i o tym nie wie i cyk zatarty
Raczej bolid małego wacka😂
A niektórzy mówią Było Mercedesa Wybrać – osobiście jeżdżę BMW 🙂
Gość co ma wiedzę, ale jak się siedzi w biznesie…
Piotr ma łeb
Love you guys Poland Power 😚💋
Dobry film dużo konkretów
Wy gościa promujecie jako eksperta, co innego można poczytać na forach. Gdzie jest prawda.
cholera piekny warsztat panowie. az chce sie pracowac
Dawajcie więcej filmów tvtym majstrem! Muszę więcej wiedzieć o swojej M3 👍👍👍🙏🙏🙏
Co to za warsztat ?
10:00 niby złomy a kamera jest 🙂
Dlaczego panewki ulegają przegrzaniu, wytarciu a potem zgrzaniu z czopem wału korbowego?
Otóż jest to ewidentna wina mechanika, który nie dokręcił śrub korbowodowodowych odpowiednim momentem. Jeżeli tak zrobił to panewka nie dolega na całym obwodzie do gniazda łożyskowego korbowodu i wtedy ciepło z panewki nie jest odprowadzane do korbowodu bo między panewką a korbowodem jest powietrze. Wtedy w tym miejscu następuje przegrzanie panewki i następuje obrót półpanewek w gnieżdzie łożyskowym korbowodu, duży przyrost temperatury zgrzanie korbowodu z czopem wału korbowego, powstają duże siły i korbowód wybija zazwyczaj otwór w kadłubie silnika.
Miły4510
To trzeba było nie kupować znawcy hahahaha
Ma wiedzę gościu 👍 dawajcie więc z tym warsztatem.
Winceej 👍
ma chłop wiedze , fajnie się słucha