Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Kompleksowy remont głowicy Passat 1.9TDi PD – koszta,cennik czas pracy



#passatb5 #marewel #glowicaTDI

♦ WESPRZYJ KANAŁ – PAYPAL ► marewel@gmail.com
♦ SERWER TS ► 137.74.7.169:10038
♦ MAJSTER INSTA ► https://www.instagram.com/marewel_vagtv/
♦FB GRUPA ► https://www.facebook.com/groups/524837507920390/?ref=bookmarks
♦ FakBook ► https://www.facebook.com/Marewel-614404295726961/
♦ MAJSTER VLOGUJE ► https://www.youtube.com/channel/UCOvBG2WtD7CpyDDjwrsVHCA?view_as=subscriber

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

44 thoughts on “Kompleksowy remont głowicy Passat 1.9TDi PD – koszta,cennik czas pracy

  1. Fajnie popatrzeć jak komuś to sprawnie idzie. Ja sobie znaczę łby śrub głowicy przed kątem dokręcenia farbką. Wtedy można bez kątomierza i widać która śruba była dokręcona. Ostatnio robiłem w a6 2.6 wydmuchało uszczelkę (co było widać ewidentnie),ale trafił mi się blok z mikropęknięciem cylinder-płaszcz wodny którego nie zauważyłem no i niestety cała robota poszła w piz..u. (mocno chyba był przegrzany.

  2. Vcds pokazuje w normie. I były sprawdzane na stole probierczym. Niby wyszły dobre. I auto szarpie przy ruszaniu dodam że nie zawsze i dwumas nowy. Szarpanie raz na ciepłym raz na zimnym. Nie mam pomysłu już

  3. Robiłem też remont głowicy i regenerację gniazd pompowtryskiwaczy a auto jak jest zimne ciężko odpala. Dodam że świece grzeją wtrysku sprawdzone ciśnienie sprężania ok. Może Pan coś doradzi. Rozrusznik ???

  4. Numery na Turbo i kolektorze to numery zamówienia, to tak jak w Maku masz swój nr do swojego zamówienia byś od kogoś innego nie dostał 😀 czyli do AVF-a turbo z 2.0 170KM podejdzie bez problemu czy jednak trzeba coś przerobić bo czytałem że wnętrze z tego turbo pasuje ale szupa jest inna.

  5. Pytanie:
    Witam problem polega na tym, że jakiś czas temu padła mi uszczelka pod głowicą- ciśnienie z cylindra szło do układu chłodzenia. Idąc drogą na skróty pomyślałem sobie że najpierw dokręcę głowice i może przejdzie więc dokręciłem śruby o ok. 1/4 obrotu. Po tym zabiegu silnik podczas przyśpieszania głośno klekocze (jakby zawory) gdy ujmuje gazu to po ok 1 sekundzie w ogóle nie słychać silnika, ale silnik pracuje, gdy znów dodaje gazu to znów głośna praca. Oczywiście usterka nie znikła i musiałem wymienić uszczelkę pod głowicą. Idąc na skróty wyjąłem uzbrojoną głowicę w pompowtryski, wałek rozrządu, itp. (bo po co to ruszać jak ok 10 tyś km temu to robiłem). Po skręceniu wszystkiego problem ze zwiekszającym ciśnieniem w zbiorniczku wyrównawczym ustał ale za to głośna praca silnika nie- o ile można tak to nazwać. Proszę mi powiedzieć co może być nie tak…

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!