Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
2,35,, na głowicy napis poland? Dziwię się ludziom że w takie paździerze pchają po 3000 za sam remont silnika podczas gdy takie pastuchy chodzą po 6 tysi?
Fajnie popatrzeć jak komuś to sprawnie idzie. Ja sobie znaczę łby śrub głowicy przed kątem dokręcenia farbką. Wtedy można bez kątomierza i widać która śruba była dokręcona. Ostatnio robiłem w a6 2.6 wydmuchało uszczelkę (co było widać ewidentnie),ale trafił mi się blok z mikropęknięciem cylinder-płaszcz wodny którego nie zauważyłem no i niestety cała robota poszła w piz..u. (mocno chyba był przegrzany.
Vcds pokazuje w normie. I były sprawdzane na stole probierczym. Niby wyszły dobre. I auto szarpie przy ruszaniu dodam że nie zawsze i dwumas nowy. Szarpanie raz na ciepłym raz na zimnym. Nie mam pomysłu już
Robiłem też remont głowicy i regenerację gniazd pompowtryskiwaczy a auto jak jest zimne ciężko odpala. Dodam że świece grzeją wtrysku sprawdzone ciśnienie sprężania ok. Może Pan coś doradzi. Rozrusznik ???
Numery na Turbo i kolektorze to numery zamówienia, to tak jak w Maku masz swój nr do swojego zamówienia byś od kogoś innego nie dostał 😀 czyli do AVF-a turbo z 2.0 170KM podejdzie bez problemu czy jednak trzeba coś przerobić bo czytałem że wnętrze z tego turbo pasuje ale szupa jest inna.
Pytanie: Witam problem polega na tym, że jakiś czas temu padła mi uszczelka pod głowicą- ciśnienie z cylindra szło do układu chłodzenia. Idąc drogą na skróty pomyślałem sobie że najpierw dokręcę głowice i może przejdzie więc dokręciłem śruby o ok. 1/4 obrotu. Po tym zabiegu silnik podczas przyśpieszania głośno klekocze (jakby zawory) gdy ujmuje gazu to po ok 1 sekundzie w ogóle nie słychać silnika, ale silnik pracuje, gdy znów dodaje gazu to znów głośna praca. Oczywiście usterka nie znikła i musiałem wymienić uszczelkę pod głowicą. Idąc na skróty wyjąłem uzbrojoną głowicę w pompowtryski, wałek rozrządu, itp. (bo po co to ruszać jak ok 10 tyś km temu to robiłem). Po skręceniu wszystkiego problem ze zwiekszającym ciśnieniem w zbiorniczku wyrównawczym ustał ale za to głośna praca silnika nie- o ile można tak to nazwać. Proszę mi powiedzieć co może być nie tak…
Witam . Jak maszyna sie sprawuje na dzien dzisiejszy? pozdrawiam
Łożysko tyle co rozrząd 100 zł
Siema,na ostatnich wałkach widze ślady po spawach,zaspawałeś broki?
Mistrzostwo
Witam,jaka uszczelke dawałes pod głowice? jakiej firmy mozesz powiedziec? jest wieczny problem z pocąca sie głowica. Pozdrawiam.
Nie trzeba mierzyć suwmiarka ustawienia pompek. To nie jest do niczego potrzebne. Trzeba myśleć. Wkładasz i tyko wzrokowo ustawiasz prosto.
Aby założyć rozrząd pozmianowy , trzeba wiercić dziurę w bloku? Dziękuję za odpowiedź 28.55
Dzięki za dzielenie się wiedzą
koło z 1.6 lżejsze
I wlaśnie dla tego mam w dupie że passaty mają opinie samochodów pospolitych, sam sobie to zrobiłem na chodniku pod domem, dzieki chłopie!
Takie "super, hiper, majster wymiatasz, powinni sie od Ciebie uczyc itp itd." a glowice dokrecil jedna reka o 90° za malo…
no ale wszędzie ustawiasz 180 stopni?
34:06 jakie zadanie spełnia ta faktura piłeczki golfowej.????
Jak ustawić wał korbowy, żeby przy kręceniu wałkiem rozrządu nie obić nic wewnątrz? Cofnąć go o te 45, 90 stopni?
mnie ciekawi po co sie mierzy odleglosc suwmiarką pompowtryski , bo slyszlem pare wersji a ciekawi mnie ta ??
A nie lepiej dokręcać pompki wtedy gdy wałek je dociska? Poza tym czysta poezja idealnie wytłumaczone zgodnie z sztuka i rozsądkiem
Jaki koszt regeneracji głowicy wyszedł?
Muzg ci nie pracyje chyba:)
Oooo niczym wazzup poprawimy fabrykę.
każdy silnik z pompowtryskiwaczami odpowietrzam pompa progową od e39 M57 – wpięta pod filtr paliwa , max 10 sekund pracy pompy i pali na strzała 🙂
Pytanie. Czy po planowaniu głowicy zawory mogą wystawiać z poza płaszczyznę głowicy?
dzieki za filmik, napewno sie przyda jak bede swojego składał
Jaki numer łożyska na klimatyzacji?
łapa w góre dziekuje za wiedze ;]
Panie Marawel czy po wymianie wałka i szklanek można założyć stary rozrząd 2 letni?
2,35,, na głowicy napis poland? Dziwię się ludziom że w takie paździerze pchają po 3000 za sam remont silnika podczas gdy takie pastuchy chodzą po 6 tysi?
I jak majster śmiga wózek? Pobór oleju zniknął? Robiłeś korekte softu pod świeże turbo? Bo wcześniej miałeś niecałe 200KM z tego co pamiętam. Pozdro.
Nawet nie wiedziałem ze masz passata XD
No i masz suba mordo
Majster na filmiku pokazujesz regulacje pompek 1 3 4 2 a inni robia 3 4 2 1 to wkoncu ktora lepsza regulacja
Szacun, głowica ma napis Poland (2'35") to pewnie z odlewni VW w Poznaniu
Wirnik cnc
Fajnie popatrzeć jak komuś to sprawnie idzie. Ja sobie znaczę łby śrub głowicy przed kątem dokręcenia farbką. Wtedy można bez kątomierza i widać która śruba była dokręcona. Ostatnio robiłem w a6 2.6 wydmuchało uszczelkę (co było widać ewidentnie),ale trafił mi się blok z mikropęknięciem cylinder-płaszcz wodny którego nie zauważyłem no i niestety cała robota poszła w piz..u. (mocno chyba był przegrzany.
jak slysze ten klekot to mnie dopierdala
smierc TDI!!!
Passat auto niemieckie, ale głowica made in POLAND 🙂 2:35
Witam. Dlaczego uszczelka jest na trzy karby? Była taka fabrycznie . U mnie był wymiar środkowy na dwa oczka. I taka dałem po planowaniu również
Vcds pokazuje w normie. I były sprawdzane na stole probierczym. Niby wyszły dobre. I auto szarpie przy ruszaniu dodam że nie zawsze i dwumas nowy. Szarpanie raz na ciepłym raz na zimnym. Nie mam pomysłu już
Robiłem też remont głowicy i regenerację gniazd pompowtryskiwaczy a auto jak jest zimne ciężko odpala. Dodam że świece grzeją wtrysku sprawdzone ciśnienie sprężania ok. Może Pan coś doradzi. Rozrusznik ???
bayer klucz DO OKA
Numery na Turbo i kolektorze to numery zamówienia, to tak jak w Maku masz swój nr do swojego zamówienia byś od kogoś innego nie dostał 😀 czyli do AVF-a turbo z 2.0 170KM podejdzie bez problemu czy jednak trzeba coś przerobić bo czytałem że wnętrze z tego turbo pasuje ale szupa jest inna.
Konkret, bez zbędnego pierdolenia,zwiezle i na temat 💪👍
wróćiłeś do polski ?
marewel dałeś grubszą uszczelkę ? widzę na filmie 3 otwory
Pytanie:
Witam problem polega na tym, że jakiś czas temu padła mi uszczelka pod głowicą- ciśnienie z cylindra szło do układu chłodzenia. Idąc drogą na skróty pomyślałem sobie że najpierw dokręcę głowice i może przejdzie więc dokręciłem śruby o ok. 1/4 obrotu. Po tym zabiegu silnik podczas przyśpieszania głośno klekocze (jakby zawory) gdy ujmuje gazu to po ok 1 sekundzie w ogóle nie słychać silnika, ale silnik pracuje, gdy znów dodaje gazu to znów głośna praca. Oczywiście usterka nie znikła i musiałem wymienić uszczelkę pod głowicą. Idąc na skróty wyjąłem uzbrojoną głowicę w pompowtryski, wałek rozrządu, itp. (bo po co to ruszać jak ok 10 tyś km temu to robiłem). Po skręceniu wszystkiego problem ze zwiekszającym ciśnieniem w zbiorniczku wyrównawczym ustał ale za to głośna praca silnika nie- o ile można tak to nazwać. Proszę mi powiedzieć co może być nie tak…