Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Kolektor Ssący Rover 75, Tuning Kolektora, Naprawa Klap Wirowych

Pobrane z Youtube Serwis i Naprawa Silników w Warszawie – Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie. Naprawa silników, remonty kapitalne Warszawa. Warszawa zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.

Naprawa Silnika Warszawa

Naprawy silników na terenie Warszawy dokonujemy niemal każdego dnia i mamy bazę zaufanych klientów, którzy potwierdzą, że jesteśmy godnym zaufania mechanikami samochodowymi. Wymiana poduszki silnika, naprawa silników Audi,,naprawa silników BMW,,naprawa silników Citroen,,naprawa silników Dacia,,naprawa silników Fiat,,naprawa silników Ford,,naprawa silników Hyundai,,naprawa silników Kia,,naprawa silników Mercedes,,naprawa silników Nissan,,naprawa silników Opel,,naprawa silników Peugeot,,naprawa silników Renault,,naprawa silników SEAT,,naprawa silników Skoda,,naprawa silników Toyota,,naprawa silników Volkswagen,,naprawa silników Volvo,,,naprawa silników Abarth,,naprawa silników Alfa Romeo,,naprawa silników Alpina,,naprawa silników Aston Martin,,naprawa silników Bentley,,naprawa silników Cupra,,naprawa silników Dodge,,naprawa silników DS,,naprawa silników Ferrari,,naprawa silników Fuso,,naprawa silników Honda,,naprawa silników Ineos,,naprawa silników Isuzu,,naprawa silników Iveco,,naprawa silników Jaguar,,naprawa silników Jeep,,naprawa silników Kawasaki,,naprawa silników Lamborghini,,naprawa silników Land Rover,,naprawa silników LEVC,,naprawa silników Lexus,,naprawa silników MAN,,naprawa silników Maserati,,naprawa silników Maxus,,naprawa silników Mazda,,naprawa silników McLaren,,naprawa silników MINI,,naprawa silników Mitsubishi,,naprawa silników Piaggio,,naprawa silników Porsche,,naprawa silników RAM,,naprawa silników Renault Trucks,,naprawa silników Rolls-Royce,,naprawa silników Seres,,naprawa silników Skywell,,naprawa silników Smart,,naprawa silników SsangYong,,naprawa silników Subaru,,naprawa silników Suzuki,,naprawa silników Tesla,,Andoria naprawa silników ,Autobianchi naprawa silników ,Cadillac naprawa silników ,Caterham naprawa silników ,Chevrolet naprawa silników ,Chrysler naprawa silników ,Corvette naprawa silników ,Daewoo naprawa silników ,Daewoo Motor naprawa silników ,Damis naprawa silników ,DMC naprawa silników ,FSO naprawa silników ,GAZ naprawa silników ,GAZ-AVC naprawa silników ,Hummer naprawa silników ,Infiniti naprawa silników ,Intrall naprawa silników ,Izera naprawa silników ,Lada naprawa silników ,Lancia naprawa silników ,LDV naprawa silników ,Ligier naprawa silników ,Lotus naprawa silników ,LTI naprawa silników ,Maybach naprawa silników ,MG naprawa silników ,Polski Fiat naprawa silników ,Rover naprawa silników ,Saab naprawa silników ,Tata naprawa silników, serwis subaru, serwis silnik naprawa, Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie, naprawa pomp wtryskowych,

Nasi Mechanicy zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników, Naprawa silnika to kosztowna usługa w cenniku w większości serwisów samochodowych. … W tym czasie mechanik samochodowy szlifuje wał karbowy zapraszamy.

One thought on “Kolektor Ssący Rover 75, Tuning Kolektora, Naprawa Klap Wirowych

  1. Ahh, standardowy problem wszystkich Roverów 75, MG, Freelanderów oraz czegokolwiek co jeździło na silnikach KV6. Te kolektory są nienaprawialne. Kiedy BMW wzięło pod swoje skrzydła Rovera, pierwszym zadaniem było zautomatyzowanie produkcji silnika KV6. Do tej pory wykańczany był ręcznie w Roverowskich fabrykach, skąd trafiał do Rovera 800 i – jak to wspominał po latach jeden z mechaników firmy – na 100 sprzedanych, 110 wracało popsutych. Kiedy BMW dogadało się z Roverem i zaczęli przymiarki do wypuszczenia modelu 75, trzeba było po pierwsze poprawić jakość produkcji tego silnika poprzez pełną automatyzację (to na plus) a po drugie, przeprowadzić redesign, gdyż silnik nie mieścił się pod maską 75. W tym celu pod młotek poszedł kolektor który należało wypłaszczyć. Jak to zrobić? A no najprościej jak się da, wymieniając go z aluminiowego na plastikowy co zredukuje koszty a i będzie stało w zgodzie z filozofią BMW by stosować plastikowe komponenty (tańsze przy wymianie). Tak też zrobiono. Problem oczywiście w samym plastiku. Nie dość że kolektor praktycznie nierozbieralny to jeszcze nienaprawialny bo – sami widzieliście – wewnątrz nie idzie praktycznie nijak tego posklejać. Pozostaje oczywiście wymiana. Albo szroty i szukać używki która jeszcze trochę wytrzyma (bo w końcu też się rozleci, średnią żywotność tych kolektorów oceniają na ok. 200 000km) albo ściągać z UK nowy, o co mega trudno bo MG Rover padł w 2005-tym roku i jedyną firmą która dzisiaj może wyprodukować taki kolektor, jest Jaguar Land Rover. MOCNO trzeba się o to naprosić a cena oczywiście przeraża, bo to koszt rzędu niemalże 1500 funtów 🙂 Ostatecznie można zrobić jak Wy – wyrżnąć łapę zamykając klapy, auto będzie jeździć, tyle że nie będzie rozwijało mocy w prawidłowy sposób – pierwsze otwarcie klap powinno następować w okolicach 3000rpm, kolejne w okolicach 4500rpm kiedy to silnik osiąga maksymalny moment. Zamknięte klapy spowodują głównie spadek momentu i mniejszą moc no ale… skończą się stuki 🙂 Aczkolwiek gdybyście kiedykolwiek wymyślili jakiś sposób na naprawę i modyfikację takiego kolektora, to dajcie znać 😉 Pzdr!

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!