Kolejny odcinek z cyklu jak to jest zrobione czyli regeneracja głowicy w samochodzie, dla niektórych jest to planowanie płaszczyzny dla innych wymiana uszczelki pod głowicą, ale zobaczcie jak wiele elementów należy poddać regeneracji by nasza głowicy wróciła do pełni funkcjonalności.
Podobało wam się to kciuk w górę i udostepniamy.
STREFA OKAZJI I PROMOCJI Allegro dla widzów m4k a w nich już po 12:20 spada cena na 2 produkty 1 tester diagnostyczny OBD a 2 to ozonator.
———————————————————————————– https://na.allegro.pl/PROMO_M4K
———————————————————————————–
szukasz tanio ubezpieczenia? Koniecznie zajrzyj na Mubi.pl
specjalnie dla widzów M4K przygotowano ofertę za zakup dowolnego OC wraca na twoje konto 150zł
—————————————————————————————— https://mubi.pl/milosnicy4kolek/
———————————————————————————
W RAZIE PYTAŃ ADRES EMAIL
—————————————————-
m4k@mubi.pl
—————————————————-
Wielkie podziękowanie dla firmy Top-Mar za możliwość przeprowadzenia i realizacji materiału
—————————————————————————————- https://www.facebook.com/topmarservice
—————————————————————————————–
Koniecznie zajrzyjcie do ekipy z Mtuning tam znajdziecie wszystkie graty i części do waszych projektów i nie tylko
———————————————————————————– https://www.facebook.com/MTuningPerformance/
———————————————————————————–
Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc jeżeli masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj i zostań patronem 🙂
Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Related
41 thoughts on “KILKA TYŚ ZŁ ZA REMONT GŁOWICY??? Zdzierstwo!!! Jak wygląda proces regeneracji głowic od podstaw!”
Polecam płyn DETALJTVATT. Myje rewelacyjnie wszystkie detale i części
700 zł haha,może było bardzo dawno temu, chociaż film jest z przed roku. Dziś dzwoniłem i usłyszałem cenę 1500-2000 zł !!!! A więc chyba raczej ZDZIERSTWO !!!!
Super, bardzo ciekawe. Wiem, że się czepiam, ale czasami by się przydało oświetlić to co się filmuje w zacienionym miejscu, dzięki temu byłoby coś widać 😛
3:40 "po wyjęciu z głowicy musi być popychacz twardy" ok, to czyżby Profesor Chris odwalił fuszerkę? W filmie "DMUCHAM, SŁUCHAM, DIAGNOZUJE I SZUKAM DZIURY[…]" na kanale Chrisa, w 6:36 w silniku Citroen 1.4 potraktował popychacze na imadle i mówił że "jest napełniony jakąś czarną mazią", że tak ciężko szły. XD
łał, najlepsza na świecie 🙂 i zesrałem się w gacie i kultowa no miód na moje uszy i jeszcze poprawiają fabrykę no tyle tych procesów że ach, ale ile średnio te procesy kosztują ? tylko proszę o średnie podsumowanie, zupełnie jak w pytaniu, bez konkretnego modelu silnika, bo też mam coś do wyprocesowania i się zastanawiam czy warto. Pozdro!
Głowica 2.0 mpi vw skasowali mnie 1073 zł 8 zaworów wydechowych I 5 ssacych zgietych do tego 5 prowadnic I uszelniacze cena normalna czy skasowali mnie za dużo głowica była u nich ( 3 miesiące) urlop etc
Do tych co mają zagazowane auta. Pamietajcie o regulacji tych zaworow, bo inaczej remont pewny. Ja niestety nie wiedzialem, ze trzeba regulowac i 3 koła w plecy.
Pytanko do zakładu: w jaki sposób usuwany jest (jeśli oczywiście powstał, a pewnie tak) grat po obróbce skrawaniem gniazd zaworów? Patrz 13:30. – nie jestem z konkurencji, pytam z ciekawości bo robię w obróbce skrawaniem 😀
Akurat jestem po takim remoncie 🙂 Wszak jestem z innej części kraju, sama naprawa głowicy 5 stówek (4 cylindrowa 8 zaworowa jednostka 1.4 MPI ze stajni VW) – w sekcji wyszło wypalone gniazdo i uszkodzony jeden zawór. Do tego części + robocizna od mechanika. Tak też w moim przypadku aż tak źle nie było, bo tyle samo dałam za wymianę sprzęgła w francuzie
Jest to niewątpliwie skomplikowany proces, jednak nie zawsze opłacalny. Mnie się zachciało robić remont z powodu uszczelki pod głowicą, bo oleju nie pali, bo ekologia i żałuję. 2 tygodnie nie miałem samochodu i koszt 3600zł. a kolega kupił silnik z praktycznie zerowym przebiegiem i zapłacił 4000zł. razem z wymianą i miał samochód po 2 dniach. Tak to wygląda w hybrydach Toyoty.
Oczywiście większość z Was chce kupić auto w którym takiej naprawy nie będzie trzeba robić, ale nie zawsze się udaje. Już wiadomo dlaczego to tyle kosztuje w DOBRYCH warsztatach. Nie zadawajcie sobie pytania czy stać Was na to aby skorzystać z takiego warsztatu. Zadajcie sobie pytanie czy stać Was na to aby z niego nie skorzystać.
Polecam płyn DETALJTVATT. Myje rewelacyjnie wszystkie detale i części
Bardzo ciekawy odcinek, więcej tego typu.
Szkoda że nie został poruszony ważny temat spawania i co do wytrzymałości takiej głowicy.
W walizce m 4K brakuje jednej nasadki o rozmiarze 18 😕
Chciałbym się spytać czy da się zregenerować głowicę jak są w niej głebokie ubytki od pękniętego zaworu ?
700 zł haha,może było bardzo dawno temu, chociaż film jest z przed roku. Dziś dzwoniłem i usłyszałem cenę 1500-2000 zł !!!!
A więc chyba raczej ZDZIERSTWO !!!!
Dobra firma właściciel fajny człowiek..warto do nich dać zrobic nawet tuning jak ma sie wizje na cos mocniejszego…
no taaaa…
Super, bardzo ciekawe. Wiem, że się czepiam, ale czasami by się przydało oświetlić to co się filmuje w zacienionym miejscu, dzięki temu byłoby coś widać 😛
PLANTUJE TO SIE TEREN
ja płaciłem za regeneracje głowic po 7 dyszek za sztukę
3:40 "po wyjęciu z głowicy musi być popychacz twardy" ok, to czyżby Profesor Chris odwalił fuszerkę? W filmie "DMUCHAM, SŁUCHAM, DIAGNOZUJE I SZUKAM DZIURY[…]" na kanale Chrisa, w 6:36 w silniku Citroen 1.4 potraktował popychacze na imadle i mówił że "jest napełniony jakąś czarną mazią", że tak ciężko szły. XD
łał, najlepsza na świecie 🙂 i zesrałem się w gacie i kultowa no miód na moje uszy i jeszcze poprawiają fabrykę no tyle tych procesów że ach, ale ile średnio te procesy kosztują ? tylko proszę o średnie podsumowanie, zupełnie jak w pytaniu, bez konkretnego modelu silnika, bo też mam coś do wyprocesowania i się zastanawiam czy warto. Pozdro!
Głowica 2.0 mpi vw skasowali mnie 1073 zł 8 zaworów wydechowych I 5 ssacych zgietych do tego 5 prowadnic I uszelniacze cena normalna czy skasowali mnie za dużo głowica była u nich ( 3 miesiące) urlop etc
Do tych co mają zagazowane auta. Pamietajcie o regulacji tych zaworow, bo inaczej remont pewny. Ja niestety nie wiedzialem, ze trzeba regulowac i 3 koła w plecy.
Jak tuningować silnik, to tylko w takiej firmie! Profeska już rzadko spotykana.
To tylko ja widzę dziwne stworki buski na 9:45min
eeeehhh, fuszerka
Pytanko do zakładu: w jaki sposób usuwany jest (jeśli oczywiście powstał, a pewnie tak) grat po obróbce skrawaniem gniazd zaworów? Patrz 13:30. – nie jestem z konkurencji, pytam z ciekawości bo robię w obróbce skrawaniem 😀
szanuje firmy ktore robia porzadna robote i biora uczciwe pieniadze.
ps. rzeczywiscie kołcz majk, ale Ty masz wiecej wlosow! 🙂
czyli to jest pakiet premium za 500 a pakiet mini ?XD
Ciekawy film w tych przerwach między reklamami
Akurat jestem po takim remoncie 🙂 Wszak jestem z innej części kraju, sama naprawa głowicy 5 stówek (4 cylindrowa 8 zaworowa jednostka 1.4 MPI ze stajni VW) – w sekcji wyszło wypalone gniazdo i uszkodzony jeden zawór. Do tego części + robocizna od mechanika. Tak też w moim przypadku aż tak źle nie było, bo tyle samo dałam za wymianę sprzęgła w francuzie
Wszystko super a na turbine czekam juz 1,5 tygodnia a caly proces mial trwac tydzien, auto ktore ma zarabiac stoi gdzie ten profesjonalizm ? 😮
dobrze jest
Jest to niewątpliwie skomplikowany proces, jednak nie zawsze opłacalny. Mnie się zachciało robić remont z powodu uszczelki pod głowicą, bo oleju nie pali, bo ekologia i żałuję. 2 tygodnie nie miałem samochodu i koszt 3600zł. a kolega kupił silnik z praktycznie zerowym przebiegiem i zapłacił 4000zł. razem z wymianą i miał samochód po 2 dniach. Tak to wygląda w hybrydach Toyoty.
Oczywiście większość z Was chce kupić auto w którym takiej naprawy nie będzie trzeba robić, ale nie zawsze się udaje. Już wiadomo dlaczego to tyle kosztuje w DOBRYCH warsztatach. Nie zadawajcie sobie pytania czy stać Was na to aby skorzystać z takiego warsztatu. Zadajcie sobie pytanie czy stać Was na to aby z niego nie skorzystać.
Tyś? Tyśęcy?
Szkoda ze nie było nic o wymianie prowadnic i gniazd zaworowych. Proponuje nagrać taki film.
.
Przede wszystkim. Ogromny wpływ na stan głowicy, są odpowiednie interwały wymiany oleju w tłumiku! Już jeden profesor wszystko objaśniał dokładnie.👍😄
https://www.youtube.com/watch?v=dp89suL_KUQ
Pan tak dorabia sobie?
Mega profesjonalnie
Tak
Pierwsze 5min oglądania i 3 reklamy nie mam cierpliwości oglądać dalej sry
Docierało to sie w Zukach i fiatach,Dzis sa obrabiarki o dokładnosci 1 mikrona ,,Tak ze panowie sa chen za cyganami.Polecam Marex Motor Poznań
Bardzo ładnie wytłumaczone
PeTRu 1300 🙂 Nagroda "Złotego Ryszarda" murowana :):)
uwaga ostry ignac! xd
No i sztos
Fajnie się oglądalo