Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

SILNIK OD ŚRODKA, CO TAM JEST TAKIEGO?? 1.8 TURBO JAK NOWY Z FABRYKI, PRAWIE…



Siemandero.
Dzisiaj taka ciekawostka, mianowicie silnik dobry i niedobry. Przepraszam za nomenklaturę jestem tylko prymitywnym mechanikiem i czasami nie mam pewności czy mówię o tarciu statycznym czy granicznym bo biorąc pod uwagę warstwę ślizgową na panewce to można nazywać granicznym, ale pewne źródła podają że jest to tarcie statyczne.Kute korbowody mają szersza i prostokątną główkę. Zapraszam do dyskusji w komentarzach.

Pozdro.

Meble warsztatowe których używam.
http://www.fastservice.pl

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

42 thoughts on “SILNIK OD ŚRODKA, CO TAM JEST TAKIEGO?? 1.8 TURBO JAK NOWY Z FABRYKI, PRAWIE…

  1. Ten silnik byl fenomenalny. Blok wytrzymywal 500-600 koni, seryjne tloki do 350. Jeden z 4 najlepszych silkow benzynowych w historii Audi. Trzeba tylko wymieniac olej co 10 000km. W stosunku do 1.9 TDI ciuchutko chodzi i nie ma problemow z moca, bo tam byla zwykla turbosprezarka o stalej geometrii.

  2. 1.4 16v od Fiata przy 250 tys żre już litr oleju na tysiąc, za to nadal normalnie pracuje, jeździ i obserwuje, a dymi tylko podczas postoju w korku i tylko symbolicznie. Czary? xD Silnik silnikowi nierówny

  3. Jeżdżę 10 letnim Volvem FHA 12 777 cm3 i 345 kW mocy, z automatyczną skrzynią biegów, o przebiegu 1200 000 km, ciągam naczepy z ładunkami do 24 000 kg….. i chodzi jak burza, nic się nie psuje, a jak ma się coś zepsuć, to miesiąc wcześniej szef ściąga mnie do warsztatu. Za wyjątkiem przebitego koła awarii na trasie nie miałem..

  4. mam pytanie, vw golf 1,4 80 KM 2011 rok, zawsze w zime podczas mrozow slyszde odglosy silnika, pewnie hydraulicznych popychaczy zaworowych olej zawsze zmieniany co 10tys km, nie mam tego problemu w lecie . gdzie jest problem?

  5. Hola hola też mam 1.8t od 2013r w a6c5 i to w manualu
    302 tyś km.
    Silnik jeszcze w dobrej kondycji z czego ponad 140 tyś na LPG.

    Turbo jeszcze oryginał a dalej dmucha 0.6 bara
    I sprzęgło też oryginał.
    Więc na manualu też się da tak jeździć żeby silnik robił spore przebiegi a dodam że mam ciężką nogę i silnik kręcę wysoko.
    Więc no da się da hyhy.

    Pozdrowionka świetny odcinek 😉

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!