Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Truck ma zarabiać, jak to padlina przy której się trzeba usmarować, to lepiej jeździć dla kogoś… Zrobiłem ponad 4 miliony mil z lodówką NY-CA-NY, więc wiem co mówię.
Z doświadczenia swojego z początków dlubania przy autach i z ciągłych lekcji życiowych moich znajomych wiem jedno. Jak jakaś część wyciąga się dłużej niż godzinę to nie oszczędzamy na niczym. A jeśli jeździ się daleko i długo jak w ciężarowe to nie oszczędza się na niczym. No prędzej czy puzniej robotę będzie trzeba zrobić drugi raz o jakąś jedna część. Ja głowice jeśli mam zdemontowana to poza pomiarami które mogę zrobić sam to zazwyczaj standardowo przynajmniej dociera zawory i czyszczę kanały. Oraz zmieniam uszczelniacze. Co do planowania głowicy nie jest konieczne o ile jest równa. Ale ja przynajmniej ja zabielam dla pewnego montażu. Ale trzeba pamiętać też o pomiarach wysokości samej głowicy bo można trafić na silnik który był już kilku krotnie robiony i każdy wcześniej planował. A potem się okazuje że trzeba dawać wyższe uszczelki lub robić kanapkę z 2 uszczelek i blachy. Wszystko zależy od stanu od tego jak bardzo się wypaczyla oraz od stanu obrzeży. Jeśli są nadpalone lub wyszczerbione trzeba planować nawet prosta głowice. Za to najczestrzy błędem mechaników jest olanie płaszczyzn bloku. Prawie każdy problem ponowny z uszczelka głowicy jeśli samo składanie nie zostało spieprzone jest spowodowany krzywym blokiem. A im dłuższy tym bardziej. Nie każde odlewy się krzywa ale jest to częste.
Z planowaniem głowicy to jest takie fifty fifty. Odpowiedni fachowiec siada i ja mierzy centymetr po centymetrze. Jeżeli jest idealnie prosta to po choooj robić coś co jest w 100% proste.
Jak mechanik mówi co tu oglądać? Dla mnie to jest dużo lepsze niż jak byś miał nową ciężarówkę.Nowe ciężarówki są nudne i mają dużo awaryjnej elektroniki. Take naprawy i przywracanie do stanu swietnosci sa duzo ciekawsze. Śledzę odcinki i mam nadzieję ze po remoncie silnik będzie pięknie i długo pracował, jeszcze jak z zewnątrz odnowisz lakier będzie naprawdę fajnie wyglądać☺
Kolega jak obiecal zapłaci za naprawe czy jak uslyszal o remoncie odrazu zmienil zdanie ? Oby zrobili raz a porzadnie i zaczniesz kase zqrabiac na rodzinkę i nowe projekty !!
Nie znam tego silnika,ale tuleje muszą być zmontowane perfekcyjnie,porządne pierścienie/uszczelki/pod tuleje.Wielu mechaników lekceważy montaż tulei.Kanały olejowe,węże wodne to są rzeczy nie mniej ważne jak panewki itd.Przedmuchy kompresji do układu chłodzenia zniszczyły głowicę/koniecznie rób głowicę.
Kurde jak to dobrze ze wieksza,wiekszosc komentarzy daja Tobie kopa w 4 litery do dalszego dzialania!!!Kraken nie przejmuj sie komentarzami i dzialaj chlopie.Tak jak w wojsku…prostota konstrukcji podstawa dzialania
Widać że Polacy na każdym kroku 😅
Ten sam śilnik Detroit był w jelczu
👍👍👍👍
haha co tu kurwa ogladac, haha cytat tego filmu! Panie mechanik s pasjonaci ogladania takich rzeczy! zostaw nas pan w spokoju hahaha
Rób raz a porządnie, będziesz miał spokój…
Truck ma zarabiać, jak to padlina przy której się trzeba usmarować, to lepiej jeździć dla kogoś…
Zrobiłem ponad 4 miliony mil z lodówką NY-CA-NY, więc wiem co mówię.
Z doświadczenia swojego z początków dlubania przy autach i z ciągłych lekcji życiowych moich znajomych wiem jedno. Jak jakaś część wyciąga się dłużej niż godzinę to nie oszczędzamy na niczym. A jeśli jeździ się daleko i długo jak w ciężarowe to nie oszczędza się na niczym. No prędzej czy puzniej robotę będzie trzeba zrobić drugi raz o jakąś jedna część.
Ja głowice jeśli mam zdemontowana to poza pomiarami które mogę zrobić sam to zazwyczaj standardowo przynajmniej dociera zawory i czyszczę kanały. Oraz zmieniam uszczelniacze. Co do planowania głowicy nie jest konieczne o ile jest równa. Ale ja przynajmniej ja zabielam dla pewnego montażu. Ale trzeba pamiętać też o pomiarach wysokości samej głowicy bo można trafić na silnik który był już kilku krotnie robiony i każdy wcześniej planował. A potem się okazuje że trzeba dawać wyższe uszczelki lub robić kanapkę z 2 uszczelek i blachy. Wszystko zależy od stanu od tego jak bardzo się wypaczyla oraz od stanu obrzeży. Jeśli są nadpalone lub wyszczerbione trzeba planować nawet prosta głowice. Za to najczestrzy błędem mechaników jest olanie płaszczyzn bloku. Prawie każdy problem ponowny z uszczelka głowicy jeśli samo składanie nie zostało spieprzone jest spowodowany krzywym blokiem. A im dłuższy tym bardziej. Nie każde odlewy się krzywa ale jest to częste.
Haha gościu ci dobrze mówi 🤣🤣 co tu oglądać
Jaki koszt samego silnika kompletnego na chodzie? Tak orientacyjnie.
Z planowaniem głowicy to jest takie fifty fifty. Odpowiedni fachowiec siada i ja mierzy centymetr po centymetrze. Jeżeli jest idealnie prosta to po choooj robić coś co jest w 100% proste.
No to wreszcie koniec problemow teraz tylko jezdzic zarabiac i filmiki o krajobrazach nagrywac!!
Jak długo ta naprawa a raczej remont ma potrwać. Pytam bo nuda bez Twoich filmów
Porządny remont krakena i będzie lepszy niż nowy 😉
Jak mechanik mówi co tu oglądać? Dla mnie to jest dużo lepsze niż jak byś miał nową ciężarówkę.Nowe ciężarówki są nudne i mają dużo awaryjnej elektroniki. Take naprawy i przywracanie do stanu swietnosci sa duzo ciekawsze. Śledzę odcinki i mam nadzieję ze po remoncie silnik będzie pięknie i długo pracował, jeszcze jak z zewnątrz odnowisz lakier będzie naprawdę fajnie wyglądać☺
Mam nadzieję, że poprzedni właściciel się trochę dołoży do tego remontu…A jak robić, to raz, a dokładnie. Pozdro.
Dobrze zrobiłeś. Pozdrawiam z dalekaaa.
Kolega jak obiecal zapłaci za naprawe czy jak uslyszal o remoncie odrazu zmienil zdanie ? Oby zrobili raz a porzadnie i zaczniesz kase zqrabiac na rodzinkę i nowe projekty !!
Ja to bym wogule do tego jeszcze blko zabielił czyli cziut ciut z planował żeby ta uszczelka sidła dobrze na 200%
Nie znam tego silnika,ale tuleje muszą być zmontowane perfekcyjnie,porządne pierścienie/uszczelki/pod tuleje.Wielu mechaników lekceważy montaż tulei.Kanały olejowe,węże wodne to są rzeczy nie mniej ważne jak panewki itd.Przedmuchy kompresji
do układu chłodzenia zniszczyły głowicę/koniecznie rób głowicę.
Kurde jak to dobrze ze wieksza,wiekszosc komentarzy daja Tobie kopa w 4 litery do dalszego dzialania!!!Kraken nie przejmuj sie komentarzami i dzialaj chlopie.Tak jak w wojsku…prostota konstrukcji podstawa dzialania
How much?
Jak nie zrobisz planowania za parę groszy, to głowica może być krzywa i będzie źle dolegać i będzie dupa, przy takiej naprawie to podstawa, pozdrawiam
Glowica obowiazkowo do planowania i sprawdzenie szczelnosci czy aby napewo nie jest peknieta!
Ile robocizna kosztuje takiej naprawy ?