Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

KAPITALNY REMONT SILNIKA | KRAKEN NA WARSZTACIE | DETROIT DIESEL SERIES 60 12.7L



Instagram: https://www.instagram.com/michalmarkowicztrucker/
Grupa na Facebooku: https://www.facebook.com/groups/371168604218978
Drugi kanal z grami: https://www.youtube.com/LomaxGaming

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

24 thoughts on “KAPITALNY REMONT SILNIKA | KRAKEN NA WARSZTACIE | DETROIT DIESEL SERIES 60 12.7L

  1. Truck ma zarabiać, jak to padlina przy której się trzeba usmarować, to lepiej jeździć dla kogoś…
    Zrobiłem ponad 4 miliony mil z lodówką NY-CA-NY, więc wiem co mówię.

  2. Z doświadczenia swojego z początków dlubania przy autach i z ciągłych lekcji życiowych moich znajomych wiem jedno. Jak jakaś część wyciąga się dłużej niż godzinę to nie oszczędzamy na niczym. A jeśli jeździ się daleko i długo jak w ciężarowe to nie oszczędza się na niczym. No prędzej czy puzniej robotę będzie trzeba zrobić drugi raz o jakąś jedna część.
    Ja głowice jeśli mam zdemontowana to poza pomiarami które mogę zrobić sam to zazwyczaj standardowo przynajmniej dociera zawory i czyszczę kanały. Oraz zmieniam uszczelniacze. Co do planowania głowicy nie jest konieczne o ile jest równa. Ale ja przynajmniej ja zabielam dla pewnego montażu. Ale trzeba pamiętać też o pomiarach wysokości samej głowicy bo można trafić na silnik który był już kilku krotnie robiony i każdy wcześniej planował. A potem się okazuje że trzeba dawać wyższe uszczelki lub robić kanapkę z 2 uszczelek i blachy. Wszystko zależy od stanu od tego jak bardzo się wypaczyla oraz od stanu obrzeży. Jeśli są nadpalone lub wyszczerbione trzeba planować nawet prosta głowice. Za to najczestrzy błędem mechaników jest olanie płaszczyzn bloku. Prawie każdy problem ponowny z uszczelka głowicy jeśli samo składanie nie zostało spieprzone jest spowodowany krzywym blokiem. A im dłuższy tym bardziej. Nie każde odlewy się krzywa ale jest to częste.

  3. Jak mechanik mówi co tu oglądać? Dla mnie to jest dużo lepsze niż jak byś miał nową ciężarówkę.Nowe ciężarówki są nudne i mają dużo awaryjnej elektroniki. Take naprawy i przywracanie do stanu swietnosci sa duzo ciekawsze. Śledzę odcinki i mam nadzieję ze po remoncie silnik będzie pięknie i długo pracował, jeszcze jak z zewnątrz odnowisz lakier będzie naprawdę fajnie wyglądać☺

  4. Kolega jak obiecal zapłaci za naprawe czy jak uslyszal o remoncie odrazu zmienil zdanie ? Oby zrobili raz a porzadnie i zaczniesz kase zqrabiac na rodzinkę i nowe projekty !!

  5. Nie znam tego silnika,ale tuleje muszą być zmontowane perfekcyjnie,porządne pierścienie/uszczelki/pod tuleje.Wielu mechaników lekceważy montaż tulei.Kanały olejowe,węże wodne to są rzeczy nie mniej ważne jak panewki itd.Przedmuchy kompresji
    do układu chłodzenia zniszczyły głowicę/koniecznie rób głowicę.

  6. Kurde jak to dobrze ze wieksza,wiekszosc komentarzy daja Tobie kopa w 4 litery do dalszego dzialania!!!Kraken nie przejmuj sie komentarzami i dzialaj chlopie.Tak jak w wojsku…prostota konstrukcji podstawa dzialania

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!