Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Ja sobie rok temu kupilem peugota 406 w kombiku i w gazie po jakims czasie nie chcial juz zapalic myslalem ze midul i reg cisnienia paliwa owszem wymienilem to sam mechanik podpual laptopa nie umial sie podpiac pod sterownik wyszlo na to ze kupilem nowa pompke paliwa od strzalki zagadal fabryczna juz postanowila odpoczac takich mamy dzis mechanimow ze za zrobienie nic spiewaja chore sumy
Jeśli geometria zapieczona jezdzeniem jak emeryt to polecam 3-4 bieg ekspres i przegonic go na 4000-4500 obrotow przez 20-30 km, co ma sie wypalic to sie wypali i bedzie spokoj jeśli to tylko kwestia nagaru w geometri 😉
Magiczna granica blisko 120km/h osprzet turbo suszary. Znam ten bol. Ale to turbo disel w miejskiej jezdzie na wolnych obrotach, raz na tydzien na obwodowke i przepalowac i lata jak ta lala. Pozdrawiam serdecznie👍 Majstra
Nie kupuję produktów niemieckich, nie podoba mi się obecna polityka niemiecka wobec Polski i Polaków oraz to co z nami robili podczas II wojny światowej. Kupuję japońskie auta i bardzo sobie chwalę.
Dla mnie to wygląda jak nauka jazdy.. tłumacząc kobiecie jak ma jechać.. a przecież to on ma go naprawiać zweryfikować co jest z autem nie halo z jej informacji..😃😁
Proste, tyle ludzie to samo mówi. Jest nieszczelność w układzie dolotu/podciśnienia przez co pojawiają się przeładowania podciśnienia z vacum pompy które odcinają turbinę z obawy przed jej uszkodzeniem
HAHAHAHA OGRONICZCNIK PREDKOSCI moze jest wsadzony ..kumpel w BMW z3 320i miał taki wsadzony aby więcej niż 120 nie jechał hahahaah 🙂 moze ktoś do tego audi tez taki dał…
Albo filtr paliwa albo zapchany EGR.
Zmienić mechanika a nie do telewizji !!!! Qrwa co się dzieje na tym świecie!!!
No i co bez sensu zagadka nierozwiązana
Ja sobie rok temu kupilem peugota 406 w kombiku i w gazie po jakims czasie nie chcial juz zapalic myslalem ze midul i reg cisnienia paliwa owszem wymienilem to sam mechanik podpual laptopa nie umial sie podpiac pod sterownik wyszlo na to ze kupilem nowa pompke paliwa od strzalki zagadal fabryczna juz postanowila odpoczac takich mamy dzis mechanimow ze za zrobienie nic spiewaja chore sumy
Jeśli geometria zapieczona jezdzeniem jak emeryt to polecam 3-4 bieg ekspres i przegonic go na 4000-4500 obrotow przez 20-30 km, co ma sie wypalic to sie wypali i bedzie spokoj jeśli to tylko kwestia nagaru w geometri 😉
znam przypadek że po prostu przy osiągnieciu danej prędkości, odcinał doładowanie, tak by utrzymać tą prędkość, od taki ogranicznik prędkości
Magiczna granica blisko 120km/h osprzet turbo suszary. Znam ten bol. Ale to turbo disel w miejskiej jezdzie na wolnych obrotach, raz na tydzien na obwodowke i przepalowac i lata jak ta lala. Pozdrawiam serdecznie👍 Majstra
Nie kupuję produktów niemieckich, nie podoba mi się obecna polityka niemiecka wobec Polski i Polaków oraz to co z nami robili podczas II wojny światowej. Kupuję japońskie auta i bardzo sobie chwalę.
przepływka albo turbina do czyszczenia
Uważajcie na mechaników szczególnie jak się nie znacie na mechanice pojazdu bo tak oszukują żeby tylko zarobić jak najwięcej.
Jak ktoś kupuje auto po przejściach to nie ma co się dziwić mechanik nie ma czasu na takie gówna na chleb by nie zarobił .
Chętnie oddałbym swoją vectre c,ciekaweczy rozwiązano by zagadkę problemu z hamulcami.
U mnie, objawy dokładnie takie same
Wina leżała w przepływomierzu
1.9 tdi
Przyczyną utraty mocy jest wątpliwa jakość mieszanki oleju napędowego, po prostu badziewie na stacjach paliw bo ceny z kosmosu
Może poprostu ma kaganiec jak w ciężarówce dobija do jakieś prędkości i dziękuję
Czujnik połozenia wału przy górnym kole rozrządu
generalnie jak jest problem z powietrzem to generalnie tak sie robi (tryb awaryjny) i nie ma kontrolek
I w czym problem? Wszystko jest dobrze Audi to gruz który nie powinien przekraczać 110
Ja bym sprawdził najpierw która cewka padła i czy turbina nie skończyła żywotu . A nie gadał o ogromnych kosztach na starcie
U mnie w passacie podobnie było i trzeba było sprzęgło bo się ślizgało
Dla mnie to wygląda jak nauka jazdy.. tłumacząc kobiecie jak ma jechać.. a przecież to on ma go naprawiać zweryfikować co jest z autem nie halo z jej informacji..😃😁
Taki efekt daje też brudny czujnik maf, lub inny jego błąd.
Proste, tyle ludzie to samo mówi. Jest nieszczelność w układzie dolotu/podciśnienia przez co pojawiają się przeładowania podciśnienia z vacum pompy które odcinają turbinę z obawy przed jej uszkodzeniem
Witam , mam audi a3 8l 1.6 problem choinka sie pali na desce rozdzielczej pomocy !
I co przepraszam w tym trudnego? Dla "mechanika" to podstawówka. Dla pieniędzy to nawet wymiana żarówki jest nielada wyzwaniem.
HAHAHAHA OGRONICZCNIK PREDKOSCI moze jest wsadzony ..kumpel w BMW z3 320i miał taki wsadzony aby więcej niż 120 nie jechał hahahaah 🙂 moze ktoś do tego audi tez taki dał…