Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Jak Zaoszczędzić 5000 zl przy naprawie Deutz Fahr



Muzyka jak by ktoś szukał Źródła Polecam
https://www.youtube.com/user/xWojo92x

kontakt EdiFarmer@onet.pl
FB- https://www.facebook.com/edi.joki
FB -ZMDK https://www.facebook.com/groups/3183078265111943/

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

50 thoughts on “Jak Zaoszczędzić 5000 zl przy naprawie Deutz Fahr

  1. Wymienialiśmy bolec na górnym ramieniu, tokarz dorobił wg drugiej strony gdzie nie było luzu .po sezonie bolec mocno wytarty tuleje zniszczone.fajna sprawa tylko trzeba odpowiednią twardość dobrać inaczej słaba jakość.

  2. Hmm. Nie chciałbym cię martwić ale czy fachowiec ci sprawdził ile to ma HRC? Albo chociaż po samej obróbce na pewno widział jak to się zachowuje. Bo te pseudo bolce noname to loteria. Jest duża szansa że po sezonie będą w podobnym stanie jak te stare oryginały. Przy dorabianiu pokusilbym się o zlecenie wykonania takiego bolca z odpowiedniego materiału a nie przeróbce jakiegoś z allegro. Pomysł ogólnie dobry.

  3. Jeśli otwór w obudowie by się rozbił to zamiar wymieniać cała obudowę tylniego mostu to lepiej żeby jakiś fachowiec roztoczył otwór na większy normalnie na ciągniku bez rozbierania obudowy.Mozna takie coś zrobić.

  4. Ile razy takie rzeczy i sprawy przerabiałem. Też tak robiłem jak nie dało dostać gratów. Ostatnio też te sworznie w MTZ wymieniłem luzy się pojawiły👍 Edi zaradny gospodarz

  5. Jak wywalisz te czujniki to przestanie tez działać amortyzacja podnośnika w transporcie a to już jest problem z ciężkimi maszynami. A jak się dobrze poszuka to czujnik ciągu można kupić za 1500zł brutto.

  6. Oglądam twoje poczynania od jakiegoś czasu i szacun co do twojej osoby naprawdę podziwiam bo umiesz przyznać się do tego czego by inni nie zrobili może by te bolce zrobili też tak jak Ty ale pokazli by jak to oryginały zamontowali jest tu yt trochę takich słynnch gości Powodzenia 👍

  7. Dzięki Edi że poruszyłeś ten temat bo mało kto o tym wie i ja sam nie zwracałem uwagi na to czekam na testy tych stworzni np w pługu
    ja swrawdziłem u siebie w Agrotronie 135 te stworznie i okazało się że jest duży luz i chyba obudowa jest wybita teraz nie mam pojęcia co z tym zrobić możesz coś doradzić
    pozdrawiam

  8. Jeszcze taniej jak byś znalazł taki wałek na złomie.Jak jest za wielki luz to się kasuje panewkami które się dorabia do wymiaru prawidłowego.Wiec nie żadna wymiana obudowy skrzyni tylko regeneracja jak się opłaca lepiej.Jak chcesz zwiększyć twardość to weź palnikiem rozgrzej do czerwoności i szybko schłodzić tym sposobem zahartujesz je i kłopot z głowy jak oczywiście chcesz iż widziałem komentarze poniżej .Pozdrawiam

  9. Ważne że udało się znaleźć taki "zamiennik" bo niektórzy ludzie nie chcą kombinować a czasami Trzeba. Tak myślę. A nie płacić tysiące za bolce 😉Pozdrawiam 🖐️

  10. Słuchaj, a jakby go tam w środku rozwiercić żeby zrobić miejsce na ten czujnik? Zdało by to egzamin? 😀 Z tymi bolcami to też uważaj bo pamiętam, że do Johnego 7R włożyłem taki na chwile jako połączenie między dolnym lewym cięgłem, a ramieniem to przy doduszaniu grubera wygieło go w banana. ;d

  11. Edi, te nowe sworznie mogą rzeczywiście być bardzo miękkie. Ja u siebie zastosowałem sworznie z walka utwardzanego kupionego u Gieca, nie ze zwykłej stali. Proponował bym użycie właśnie takich sworzni utwardzanych powierzchniowo, tak jak sworznie do koparek itp. Pozdro

  12. Jak ktoś chce i ma odrobinę pojęcia to znajdzie rozwiązanie. I to mi się podoba. Na ujj mi takie coś jak nigdy z tego korzystać nie będę. Pełny bolec to pełny bolec. Pozdro. 👍

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!