Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Related
50 thoughts on “Jak Zaoszczędzić 5000 zl przy naprawie Deutz Fahr”
Wymienialiśmy bolec na górnym ramieniu, tokarz dorobił wg drugiej strony gdzie nie było luzu .po sezonie bolec mocno wytarty tuleje zniszczone.fajna sprawa tylko trzeba odpowiednią twardość dobrać inaczej słaba jakość.
Hmm. Nie chciałbym cię martwić ale czy fachowiec ci sprawdził ile to ma HRC? Albo chociaż po samej obróbce na pewno widział jak to się zachowuje. Bo te pseudo bolce noname to loteria. Jest duża szansa że po sezonie będą w podobnym stanie jak te stare oryginały. Przy dorabianiu pokusilbym się o zlecenie wykonania takiego bolca z odpowiedniego materiału a nie przeróbce jakiegoś z allegro. Pomysł ogólnie dobry.
Jeśli otwór w obudowie by się rozbił to zamiar wymieniać cała obudowę tylniego mostu to lepiej żeby jakiś fachowiec roztoczył otwór na większy normalnie na ciągniku bez rozbierania obudowy.Mozna takie coś zrobić.
Ile razy takie rzeczy i sprawy przerabiałem. Też tak robiłem jak nie dało dostać gratów. Ostatnio też te sworznie w MTZ wymieniłem luzy się pojawiły👍 Edi zaradny gospodarz
Jak wywalisz te czujniki to przestanie tez działać amortyzacja podnośnika w transporcie a to już jest problem z ciężkimi maszynami. A jak się dobrze poszuka to czujnik ciągu można kupić za 1500zł brutto.
Oglądam twoje poczynania od jakiegoś czasu i szacun co do twojej osoby naprawdę podziwiam bo umiesz przyznać się do tego czego by inni nie zrobili może by te bolce zrobili też tak jak Ty ale pokazli by jak to oryginały zamontowali jest tu yt trochę takich słynnch gości Powodzenia 👍
Dzięki Edi że poruszyłeś ten temat bo mało kto o tym wie i ja sam nie zwracałem uwagi na to czekam na testy tych stworzni np w pługu ja swrawdziłem u siebie w Agrotronie 135 te stworznie i okazało się że jest duży luz i chyba obudowa jest wybita teraz nie mam pojęcia co z tym zrobić możesz coś doradzić pozdrawiam
Jeszcze taniej jak byś znalazł taki wałek na złomie.Jak jest za wielki luz to się kasuje panewkami które się dorabia do wymiaru prawidłowego.Wiec nie żadna wymiana obudowy skrzyni tylko regeneracja jak się opłaca lepiej.Jak chcesz zwiększyć twardość to weź palnikiem rozgrzej do czerwoności i szybko schłodzić tym sposobem zahartujesz je i kłopot z głowy jak oczywiście chcesz iż widziałem komentarze poniżej .Pozdrawiam
Ważne że udało się znaleźć taki "zamiennik" bo niektórzy ludzie nie chcą kombinować a czasami Trzeba. Tak myślę. A nie płacić tysiące za bolce 😉Pozdrawiam 🖐️
Słuchaj, a jakby go tam w środku rozwiercić żeby zrobić miejsce na ten czujnik? Zdało by to egzamin? 😀 Z tymi bolcami to też uważaj bo pamiętam, że do Johnego 7R włożyłem taki na chwile jako połączenie między dolnym lewym cięgłem, a ramieniem to przy doduszaniu grubera wygieło go w banana. ;d
Edi, te nowe sworznie mogą rzeczywiście być bardzo miękkie. Ja u siebie zastosowałem sworznie z walka utwardzanego kupionego u Gieca, nie ze zwykłej stali. Proponował bym użycie właśnie takich sworzni utwardzanych powierzchniowo, tak jak sworznie do koparek itp. Pozdro
Jak ktoś chce i ma odrobinę pojęcia to znajdzie rozwiązanie. I to mi się podoba. Na ujj mi takie coś jak nigdy z tego korzystać nie będę. Pełny bolec to pełny bolec. Pozdro. 👍
Jak widać tam tuleje ale wyszaleć mechanika😂
Wymienialiśmy bolec na górnym ramieniu, tokarz dorobił wg drugiej strony gdzie nie było luzu .po sezonie bolec mocno wytarty tuleje zniszczone.fajna sprawa tylko trzeba odpowiednią twardość dobrać inaczej słaba jakość.
Kilo marchwi kosztuje 1,50 to znowu przepłaciłeś 😊 twardość tego bolca jest podobna do marchwi 😆
Hmm. Nie chciałbym cię martwić ale czy fachowiec ci sprawdził ile to ma HRC? Albo chociaż po samej obróbce na pewno widział jak to się zachowuje. Bo te pseudo bolce noname to loteria. Jest duża szansa że po sezonie będą w podobnym stanie jak te stare oryginały. Przy dorabianiu pokusilbym się o zlecenie wykonania takiego bolca z odpowiedniego materiału a nie przeróbce jakiegoś z allegro. Pomysł ogólnie dobry.
Ta tylko ze te nowe bolce sa ołowiane a oryginalne utwardzane wiec napewno szybciej rozbija otwór niz stare.
Nikt nie pobije cen mecalaca 😂😂😂
edi mała uwaga tamta stal a ta stal w tym bolcu co założyłeś.
Siema, obawiam się, że ten bolec oryginalny jest powierzchniowo utwardzony. Ten "nowy" może długo nie wytrzymać.
Jeśli otwór w obudowie by się rozbił to zamiar wymieniać cała obudowę tylniego mostu to lepiej żeby jakiś fachowiec roztoczył otwór na większy normalnie na ciągniku bez rozbierania obudowy.Mozna takie coś zrobić.
Ile razy takie rzeczy i sprawy przerabiałem. Też tak robiłem jak nie dało dostać gratów. Ostatnio też te sworznie w MTZ wymieniłem luzy się pojawiły👍 Edi zaradny gospodarz
Te bolce nie wytrzymają sezonu i będą gorsze jak te oryginalne
Może dało by się napawać ten zużyty stworzeń i przetoczyć do odpowiedniego rozmiaru.
Powiedz mi edi na jakiej zaszdzie działają te odciagi boczne, ponieważ czasami kosze moim k90 i nigdy nie mogę na sztywno zakręcić kosiarki
Z przyjemnością ogląda się takie filmy. Chyba gdzieś Edi usłyszałeś jak mówiłem że jest mało filmów na temat napraw Deutz-Fahr? 😂👍
Jak wywalisz te czujniki to przestanie tez działać amortyzacja podnośnika w transporcie a to już jest problem z ciężkimi maszynami. A jak się dobrze poszuka to czujnik ciągu można kupić za 1500zł brutto.
Oglądam twoje poczynania od jakiegoś czasu i szacun co do twojej osoby naprawdę podziwiam bo umiesz przyznać się do tego czego by inni nie zrobili może by te bolce zrobili też tak jak Ty ale pokazli by jak to oryginały zamontowali jest tu yt trochę takich słynnch gości Powodzenia 👍
kupić jumza bo tam nie ma takich głupot i części tanie! Tokarz pozdrawia!
Już serwis cię nie lubi
Edi jak będzie luz w obudowie to tulejki zrobic i na jakiś klej włożyć i bez wymiany obudowy skrzyni
Dzięki Edi że poruszyłeś ten temat bo mało kto o tym wie i ja sam nie zwracałem uwagi na to czekam na testy tych stworzni np w pługu
ja swrawdziłem u siebie w Agrotronie 135 te stworznie i okazało się że jest duży luz i chyba obudowa jest wybita teraz nie mam pojęcia co z tym zrobić możesz coś doradzić
pozdrawiam
Oby był dobrej jakości ten stworzeń, bo jak słabej to jebnie
Fajnie wytłumaczyłeś z tym rsm
Te sworznie jaką mają funkcję, do czego to służy ta elektronika bo chyba nie wspomniałeś
O tym podnoszeniu maszyny o którym mówiłeś, to regulacja siłowa i już w starych ursusach/zetorach było, tylko działało na mechanizmach.
Jeszcze taniej jak byś znalazł taki wałek na złomie.Jak jest za wielki luz to się kasuje panewkami które się dorabia do wymiaru prawidłowego.Wiec nie żadna wymiana obudowy skrzyni tylko regeneracja jak się opłaca lepiej.Jak chcesz zwiększyć twardość to weź palnikiem rozgrzej do czerwoności i szybko schłodzić tym sposobem zahartujesz je i kłopot z głowy jak oczywiście chcesz iż widziałem komentarze poniżej .Pozdrawiam
Ważne że udało się znaleźć taki "zamiennik" bo niektórzy ludzie nie chcą kombinować a czasami Trzeba. Tak myślę. A nie płacić tysiące za bolce 😉Pozdrawiam 🖐️
Chyba lepiej było by na pawac te stare i dotoczyć bo te nowe są chyba zbyt miękkie i nie trzeba wzywać serwisu.
Jak zwykle pomyslowy Edi . Gratuluje !!!
noo to je majster a nie kuurła 5 koła na bolce dawac spawarka bosh i robota zrobiona jak w pakistanie 🙂
Edi lebski facet jestes gratulacje pomyslu. Tak trzymac.!!❤
Siema. Czy możesz podpowiedzieć jak wymontowac ten bolec. Bo odkrecilem śruby wyjolem czujniki i dalej jak jest z tym ala półksiężycem…
Ok super ale ciekawe jaka jakosic tych bolcy co metal a metal ciekawe
edi miałes racie ze wyrzłes te swoznie nazakładaja dupereli a potem doja rolnika z kasy ja robie tak samo wszyskie dpf adblue wyrwam
Ile deutz ma mth?
Słuchaj, a jakby go tam w środku rozwiercić żeby zrobić miejsce na ten czujnik? Zdało by to egzamin? 😀 Z tymi bolcami to też uważaj bo pamiętam, że do Johnego 7R włożyłem taki na chwile jako połączenie między dolnym lewym cięgłem, a ramieniem to przy doduszaniu grubera wygieło go w banana. ;d
I zostało jeszcze po kawałku kupionego nowego – można wykorzystać…..:)
A jak jest lanie rsmu w przymrozek na oszronione rośliny ? Można ?
Witaj… No i oto chodzi. Miłego weekendu życzę. 👍. 👍. 👍.
A jak z twardością materiału tego bolca? Żeby się nie okazało że po jednym sezonie będzie gorzej niż na sworzniu.
Edi te zalecenia o aplikacji RSM tyczą się innych faz rozwojowych.
Teraz można lać. Ewentualne przypalenia nie wpływają na plon 🙂
A nie myślałeś kupić sobie mini tokarki?
Jak słuchać że stuka na nowym
Pomysł dobry a materiał kiepski powinien byc pręt hm 40
Ja skusiłby się aby tam zrobić kalamitke do smarowania i może skończyły by się problemy z luzaki przy częstym smarowaniu.
Edi, a wysłać tą część do Waryńskiego. Ciekawe czy by nie zrobili zamiennika?
A amortyzacja podnośnika w transporcie będzie działać?
U Ediego to praktycznie nic nie potrzebne ani siła ciągu ani sprężarka od pneumatyki heheh
Ciekawe ile warte te nowe sworznie one raczej są z stali miękkie
Edi, te nowe sworznie mogą rzeczywiście być bardzo miękkie. Ja u siebie zastosowałem sworznie z walka utwardzanego kupionego u Gieca, nie ze zwykłej stali. Proponował bym użycie właśnie takich sworzni utwardzanych powierzchniowo, tak jak sworznie do koparek itp. Pozdro
Jak ktoś chce i ma odrobinę pojęcia to znajdzie rozwiązanie. I to mi się podoba. Na ujj mi takie coś jak nigdy z tego korzystać nie będę. Pełny bolec to pełny bolec. Pozdro. 👍