Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

1000-konne, 10-litrowe V8, które OMIJA normy emisji spalin. Chevrolet znalazł furtkę…



Rejestrując się z kodem „POVAGOWANI” bonus powitalny do 1560 PLN + 100 PLN zakład bez ryzyka ► https://oferta.sts.pl/POVAGOWANI
Regulamin promocji ► https://oferta.sts.pl/regulamin_sts
Oferta tylko dla pełnoletnich. STS to legalny bukmacher. Gra u nielegalnych bukmacherów podlega karze. Hazard może uzależniać. Materiał zawiera reklamę marki STS.

Chevrolet wypuścił niedawno swój najpotężniejszy silnik jaki kiedykolwiek stworzyli – ponad 10-litrową, wolnossącą V8 o mocy przekraczającej 1000 KM. Absolutny potwór! Problem w tym, że taka jednostka nigdy nie spełniłaby obecnych rygorystycznych norm emisji spalin… gdyby nie jedna furtka, z której amerykański producent skorzystał. Jak Chevrolet ZZ632 OMIJA normy emisji?

––––––––––––––––––––––––––––––
Stałym komercyjnym partnerem kanału jest G2A.
Wybrane gry 20% taniej z kodem POVAGOWANI ► https://www.g2a.com/n/povagowani

Oficjalne gadżety i koszulki ► https://povagowani.pl
Film się spodobał? ► Łapka w górę i subskrypcja!
Współpraca / Cooperation ► povagowani@gmail.com
Wesprzyj moją pracę ► http://patronite.pl/povagowani

#STS #JesteśGotowy #współpracakomercyjna
––––––––––––––––––––––––––––––
FB ▸ http://facebook.com/povagowani/

Instagram ▸ http://instagram.com/povagowani/
––––––––––––––––––––––––––––––

Informacje przedstawione w filmie odzwierciedlają jedynie prywatną opinię autora i nie powinny być traktowane jako oficjalne stanowisko.

––––––––––––––––––––––––––––––

This video is fair use under copyright law because it is transformative in nature, uses no more of the original than necessary and has no negative effect on the market for the original work.

––––––––––––––––––––––––––––––

All music under Creative Commons — Attribution 3.0 Unported — CC BY 3.0

––––––––––––––––––––––––––––––

Lista wykorzystanych materiałów. Warto subskrybować i oglądać ich filmy!
The list of videos used in this film. Be sure to watch them and subscribe!

1,000hp Naturally Aspirated 632 Big Block Camaro Completed by Hoonigan
youtu.be/0MGHljR56P0

Unboxing the new 1000hp ZZ632 by Scoggin-Dickey Parts Center
youtu.be/ODogdyZA210

INSANE Hellephant Unboxing by Forza Tuning & Performance
youtu.be/_X5Ej59_4Dg

Blank Slate: No Show, All Go for this 1969 Camaro by Power + Performance
youtu.be/A2AemaCJpbA

Rat Rod 4K | RAVEN ONE MEDIA by Jason Brant
youtu.be/-BPZw7OkrTw

1,000HP N/A 632″ – Valve Spring Pressure & Cylinder Head Assembly by That Engine Guy
youtu.be/pPGlnd2iedM

DOC HARLEY: WHAT TUNER DO YOU NEED? by Low Country Harley-Davidson
youtu.be/xNEURz3I3kc

Super Tuner Pro ECM Flash! – After Air Box Mod by Shawn Smoak
youtu.be/BcFzBnJeRSY

Enduro session en KTM 525 XC by Gringo Video
youtu.be/AJmd3J0cma0

Pobrane z Youtube Serwis i Naprawa Silników w Warszawie – Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie. Naprawa silników, remonty kapitalne Warszawa. Warszawa zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.

Naprawa Silnika Warszawa

Naprawy silników na terenie Warszawy dokonujemy niemal każdego dnia i mamy bazę zaufanych klientów, którzy potwierdzą, że jesteśmy godnym zaufania mechanikami samochodowymi. Wymiana poduszki silnika, naprawa silników Audi,,naprawa silników BMW,,naprawa silników Citroen,,naprawa silników Dacia,,naprawa silników Fiat,,naprawa silników Ford,,naprawa silników Hyundai,,naprawa silników Kia,,naprawa silników Mercedes,,naprawa silników Nissan,,naprawa silników Opel,,naprawa silników Peugeot,,naprawa silników Renault,,naprawa silników SEAT,,naprawa silników Skoda,,naprawa silników Toyota,,naprawa silników Volkswagen,,naprawa silników Volvo,,,naprawa silników Abarth,,naprawa silników Alfa Romeo,,naprawa silników Alpina,,naprawa silników Aston Martin,,naprawa silników Bentley,,naprawa silników Cupra,,naprawa silników Dodge,,naprawa silników DS,,naprawa silników Ferrari,,naprawa silników Fuso,,naprawa silników Honda,,naprawa silników Ineos,,naprawa silników Isuzu,,naprawa silników Iveco,,naprawa silników Jaguar,,naprawa silników Jeep,,naprawa silników Kawasaki,,naprawa silników Lamborghini,,naprawa silników Land Rover,,naprawa silników LEVC,,naprawa silników Lexus,,naprawa silników MAN,,naprawa silników Maserati,,naprawa silników Maxus,,naprawa silników Mazda,,naprawa silników McLaren,,naprawa silników MINI,,naprawa silników Mitsubishi,,naprawa silników Piaggio,,naprawa silników Porsche,,naprawa silników RAM,,naprawa silników Renault Trucks,,naprawa silników Rolls-Royce,,naprawa silników Seres,,naprawa silników Skywell,,naprawa silników Smart,,naprawa silników SsangYong,,naprawa silników Subaru,,naprawa silników Suzuki,,naprawa silników Tesla,,Andoria naprawa silników ,Autobianchi naprawa silników ,Cadillac naprawa silników ,Caterham naprawa silników ,Chevrolet naprawa silników ,Chrysler naprawa silników ,Corvette naprawa silników ,Daewoo naprawa silników ,Daewoo Motor naprawa silników ,Damis naprawa silników ,DMC naprawa silników ,FSO naprawa silników ,GAZ naprawa silników ,GAZ-AVC naprawa silników ,Hummer naprawa silników ,Infiniti naprawa silników ,Intrall naprawa silników ,Izera naprawa silników ,Lada naprawa silników ,Lancia naprawa silników ,LDV naprawa silników ,Ligier naprawa silników ,Lotus naprawa silników ,LTI naprawa silników ,Maybach naprawa silników ,MG naprawa silników ,Polski Fiat naprawa silników ,Rover naprawa silników ,Saab naprawa silników ,Tata naprawa silników, serwis subaru, serwis silnik naprawa, Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie, naprawa pomp wtryskowych,

Nasi Mechanicy zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników, Naprawa silnika to kosztowna usługa w cenniku w większości serwisów samochodowych. … W tym czasie mechanik samochodowy szlifuje wał karbowy zapraszamy.

44 thoughts on “1000-konne, 10-litrowe V8, które OMIJA normy emisji spalin. Chevrolet znalazł furtkę…

  1. Najlepszy sposób żeby ominąć emisję spalin w Europie to po prostu wystarczy obalić faszystowsko komunistyczną Unię Europejską a w Ameryce byłoby jeszcze łatwiej 😂 a ten ban w 2035 to zwykły żart i na pewno nie dojdzie do tego

    To dobrze ze chevrolet nie zrobił kolejnej gejowskiej hybrydy sportowej

  2. Profesjonalizm powala, kto to pisał, tłumacz googla?
    Ani głowice ani kolektor dolotowy nie są frezowane z jednego kawałka aluminium, są odlewem, owszem obrabianym cnc, ale dalej odlewem.
    No i ten wał korbowy i korbowody z kutego aluminium, no szał, a ludzie to potem powtarzają, bo „poważny” youtuber tak powiedział.
    Panie autorze, proszę sprawdzać źródła i przeczytać dobie wcześniej to co panu podają, bo insczej wyjdzie taki super expres jak w tym filmie….

  3. W Yamahach TZR 50 była fabryczna blokada na europe 45km/h ale producent silnikow jakie w niej montowano, tak skonstruował elektronike że wystarczyło przewiercić małym wiertłem moduł zapłonu w zaznaczonym fabrycznie miejscu i blokada znikała mozna było jechać nawet 80- 100 km/h 😀

  4. Moim zdaniem słabo że producenci omijają w ten sposób normy.
    Fakt, te wszystkie normy i cała ta ekologia to takie delikatnie mówiąc pierdzielenie. Z drugiej strony jednak jak najbardziej jestem za ochroną środowiska – z tym że za taką prawdziwą ochroną środowiska a nie pakowaniu pseudo ekologicznych elektryków. Spalinówki powinny zostać – jest to stara i sprawdzona technologia z potencjałem na dalszy rozwój, jednak rozwijajmy ją i czyńmy ją lepszą dla otoczenia, a nie omijajmy normy żeby wypuścić silnik dużej mocy który produkuje więcej zanieczyszczeń.
    A tak pomijając ekologię, trzeba przyznać że naprawdę dopieścili ten silnik:)

  5. Ten fragment reklamy Fiata 500e z testem jakości pod użytkowanie przez kobiety zrobił mi wieczór 😁 Paradoksalnie do poprzedniego zdania, chciałbym zaznaczyć, że fani włoskiego designu są również wśród mężczyzn hetero i ja do nich należę. Zawsze podobały mi się wszystkie Ferrari (nawet Dino), wszystkie Lamborghini (nawet Miura) i wszystkie Alfa Romeo. Tylko Fiaty nie trafiały w mój gust i jedynym Fiatem, który mi się podoba, jest właśnie nowa 500-tka. Oczywiście tylko jako Abarth 695 Competizione MTA 😎 Czekam też na premierę Abartha 500e – może jego cena na tle innych sportowych elektryków również będzie tak atrakcyjna jak to ma miejsce w przypadku modeli benzynowych 🤩

  6. Ale z tym aluminiowym wałem korbowym i korbowodami to się trochę rozpędziłeś, o ile aluminiowe korby w ogóle istnieją to wał to już chyba przesada🤪. Spoko materiał

  7. Jesteś pewny tego wału korbowego wykonanego z kutego aluminium? Bo założył bym się o niemałe pieniądze że on będzie może i kuty, ale ze stali. Nie ma aluminium odpowiednio wytrzymałego na tym świecie żeby puścić je na wał korbowy, chyba że średnice zwiększyli kilkukrotnie. A wciąż wydaje mi się że zwyczajnie powierzchnia nie wytrzyma takiego tarcia.

  8. Myślę, że przywracanie świetności starym autom spalinowym będzie niedługo jedynym wyjściem dla większości. Jeśli teraz model kolejnej generacji jest o 50% droższy od poprzednika i na dodatek trzeba na niego czekać minimum rok to ile osób pójdzie tą drogą? Rewolucja technologiczna w produkcji baterii jeszcze nie nadeszła, a gęsta sieć ładowarek na osiedlach nie powstaje. Wniosek jest prosty. Nie ma innej drogi jak powrót do korzeni motoryzacji na własną rękę.

  9. Widzę, że duża grupa planuje odłączyć się od pochodu w stronę elektryczności i iść drogą kubańską 😉 Kuba już udowodniła, że klasyki mogą być nieśmiertelne. Wystarczy poradzić sobie z korozją co w naszym klimacie będzie trochę trudniejsze.

  10. Europa bardzo dba o ekologię w stosunku do reszty świata. Politycy ciągle dokręcają nam śrubę. Świadomie czy nie ale zniszczą transport i wolność przeciętnego człowieka. Nie ma co zastanawiać się nad pojedynczymi 10 litrowymi v8kami kiedy w Azji poruszają się samochody które nie spełniają żadnych norm spalin. A jeden taki samochodzik zatruwa środowisko tak jak kilkadziesiąt europejskich samochodów. I NIKT NIC Z TYM NIE ROBI. Również nasi kochani AKTYWIŚCI CO OCZYWISTE.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!