Idealne narzędzie przy remoncie silnika „na aucie”, bez demontażu silnika ? Przy takich obróbkach jestem amatorem i na pewno …
Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Related
44 thoughts on “Honownica do wiertarki? HONOWANIE CYLINDRÓW ( Sprawdzam jak to działa )”
Fajny filmik. Bym tylko poprawił przygotowanie osełek do pracy. Osełki bym wsadził to pojemnika z olejem by zaciągły medium. Jako olej na cylindry dałbym olej przekładniowy ze względu na wyższą lepkość. Na wkrętarkę dałbym opaskę zaciskową ślimakową . Skręcimy wtedy na tyle ile chcemy i lecimy. Palca nie trzeba męczyć a i mamy stałe obroty aby drugą ręką podlewać olejem.
proponuję zrobić osobną playlistę z testami takich rzeczy. Może w przyszłości test ledów na h7 i test na stacji kontroli pojazdów ?
Pomysł na coś do sprawdzenia-przeróbka silnika na cykl atkinsona(wystarczy krzywki dolotowe przerobić)+dodanie turbo dobrane tak żeby moc była podobna jak przed przeróbką i sprawdzenie jaka będzie różnica w spalaniu.
Sciagles tylko brud z cylindra ,ale owal i progi zostały ,bo honownica układa się pod cylinder ,a jeszcze dopasuj tłoki z piersciami ,bo nie będzie kompresji
Po pierwsze nie na wd40 tylko na olej i to dość spore ilości, po drugie powinieneś honować w pionie żeby olej wraz z syfem z kamieni czy cylindrów spływał na dół, wtedy masz lepszy efekt, robota zrobiona trochę na opierdol powiem szczerze.
Honowanie spoko ale czemu na WD -olej a nie smar który się lepi. A poza tym trzeba trochę poświęcić czasu na jedną tuleje. A jak większe wykorbienie jak będzie niżej schodził tłok to i wyżej też, chyba że korby dasz krótsze żeby tłok w głowicę nie walił
Fajny filmik. Bym tylko poprawił przygotowanie osełek do pracy. Osełki bym wsadził to pojemnika z olejem by zaciągły medium. Jako olej na cylindry dałbym olej przekładniowy ze względu na wyższą lepkość. Na wkrętarkę dałbym opaskę zaciskową ślimakową . Skręcimy wtedy na tyle ile chcemy i lecimy. Palca nie trzeba męczyć a i mamy stałe obroty aby drugą ręką podlewać olejem.
proponuję zrobić osobną playlistę z testami takich rzeczy. Może w przyszłości test ledów na h7 i test na stacji kontroli pojazdów ?
Czy po tym honowaniu jakie należy założyć pierścienie nominały czy nadwymiar?
To ja mam . Mierzyłeś średnicówką przed i po ?
ciekawe co na to prof. CHRIS czy np. MK4 czy też INNI
Te chonowanie to nie sex . Brak ci kordynaci duchowej.o chłopie musisz dużo ćwiczyć 😁😁 przy 4 dziurze już lepiej 😁💪
Jak to każdego faceta. Ruch posuwisto-zwrotny doprowadzony do perfekcji😅
Ale dzban😂
jak to wyglada sprawa z dobraniem pierscieni ?
Pomysł na coś do sprawdzenia-przeróbka silnika na cykl atkinsona(wystarczy krzywki dolotowe przerobić)+dodanie turbo dobrane tak żeby moc była podobna jak przed przeróbką i sprawdzenie jaka będzie różnica w spalaniu.
A krućće gdzie przepływa olej pod ciśnieniem trzeba zdemontować przy honowaniu
A krućće gdzie przepływa olej pod ciśnieniem trzeba zdemontować przy honowaniu
Czy przy honowaniu trzeba wyjąc wał
Po takim honowaniu wkłada się pierścienie nominalne czy nad wymiarowe?
Za niskie obroty wkrętarki xD
Dziurę i otwór to masz w nosie, 😏 dlaczego nie użyłeś ropy
Super. W ten sposob bedzemy wiedzieli jak to robic najlepiej.
Dzeki za prezentacje krok Po Kroku.
9:20 😂 tak pracowal moj silnik V8 po generalnym remoncie za 30 koła w pewnej firmie 😂 1L oleju na 100 km 😂 .. tak ma być,dotrze sie 😂
Świetny materiał – właśnie tskiego szukałem. 👍
Też często zajebuje o łoża panewek. Za głęboko wsadzamy haha 🙂
Zgrywus obejrzyj Jak Wazzup to robi Tam dopiero jest fachowa robota 😂😂😂😂😂😂
motoryzacyjne porno
Panie szczotka druciana na wiertarka i masz pan lustro
Źle urzywasz honownicy ja robiłem taką sama i było lustro
Ja bym użył jakiegoś oleju do wiercenia ewentualnie olej „maszynowy”.
W motocyklach przy wymianie tłoka robimy tak z kolegami 😁
Czy trzeba większy tłok po jakich działaniach znaczy chodzi mi że 2 szlif tłoka czy trzeba
Sciagles tylko brud z cylindra ,ale owal i progi zostały ,bo honownica układa się pod cylinder ,a jeszcze dopasuj tłoki z piersciami ,bo nie będzie kompresji
Honowanie musí mieć odpowiedni kąt rysek i grubość rysek do filmu olejowego ,a ta honownica niezrowna cylindra ,i tak progi zostaną po niej
To się nie sprawdza
Aligancko zategowane👌
Po pierwsze nie na wd40 tylko na olej i to dość spore ilości, po drugie powinieneś honować w pionie żeby olej wraz z syfem z kamieni czy cylindrów spływał na dół, wtedy masz lepszy efekt, robota zrobiona trochę na opierdol powiem szczerze.
Co ty wisz o honowaniu cylindrów, Wazzup to dopiero zna się na robocie, zobacz jak zhonował cylindry w sejku. 😆
Następny odcinek: planowanie głowicy szlifierką
Witam, jaka gradacja kamienia na tej honownicy ?
Bardzo dobra robota. Aleś pan to spierdolił elegancko. To je amelinum tego nie zhoningujesz. xD
Jak chcesz grubsze rysy to polej olejem, sypnij piaskiem i honuj 😉
narzędzie do pomiaru głupoty marcina najmana
Zawsze jakas nowosc 🙂
Nie dziura tylko otwór
E tam zobaczcie jakie honowanie zrobił Majster( Wazzup) tam to jest pro zrobione 😉
Honowanie ma być osiowe a nie pod kątem. Tylko WD obroty obroty posów..
O ile powiększa się średnica cylindra po takim zabiegu ?
Super efekt
Mini cris
Honowanie spoko ale czemu na WD -olej a nie smar który się lepi. A poza tym trzeba trochę poświęcić czasu na jedną tuleje. A jak większe wykorbienie jak będzie niżej schodził tłok to i wyżej też, chyba że korby dasz krótsze żeby tłok w głowicę nie walił