Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Ciśnienie jest ok, dotrze się, spadnie trochę, najwyżej zmienisz olej na 10w40 i będzie lepiej dla silnika i ogółem 😉 A powiedz mi dzwonił do Ciebie typ od wentylatora? 😅 Przekazać info jak zamontować i wgl?
Panie kolego!!! W pierwszych ciągnikach C-385 stosowane były suche filtry powietrza.Niebawem okazało się ,że podczas suchego lata lawinowo rosła ilość remontowanych silników i w seriiU-902 zastosowano mokry filtr powietrza.Zywotność silników była prawie dwukrotnie większa,z tego wynika ,ze nic nie trzeba zmieniać. Co do uszczelek pod głowicę zasada jest taka;pełna uszczelka silnika nie można zagrzać , dwa otwory otwarte trzy zamknięte polecane do silników bez turba i wszystkie otwory otwarte to tylko do pracy na Syberii.
Cześć Przemek w moim nowym ciągniku jest 4 na rozgrzanym. W starym silniku jest dopuszczalne 0.98 bo stary silnik na większe luzy i ciężko go zatrzeć. Najgorzej jak silnik w stanie bardzo dobrym i spadnie ciśnienie i wtedy mogą być cyrki.
Przemek jestem ciekaw jak zetora odjebiesz w malowaniu, chwilę Cię już oglądam i wiem że odjebiesz coś podobnego jak z rozsiewaczem 😂😃 co do Łysego i jego projektu tłustej sześćdziesiątki hmmm…oni to się tam bawią jak na razie wsadzili coś koło 20tysi w silnik, wiesz jak jest każdy się mądrzy,a w polu jak to w polu coś jebnie to się robi na szybko, jak to mówią chwilowe rozwiązania działają najdłużej 😂😃, pozdrawiam 🤘
Cisnienie jest prawidłowe praktycznie kazdy taki silnik ma póki sie nie ułoży. A co do wyceny twojej pracy to prosto obliczyć 150zl za godzinę pracy mechanika
Skąd ja to znam praca na gospodarstwie z ojcem 100 do zdrowia psychicznego. Kanały dobrze lepiej tak jak całkiem otwarte 3 k za takie remonty całkiem niewiele jak na to że znów pojeździ z 15 lat w serwisie fendta to za jeden słupek tyle by było + 180 pln ów roboczogodzina. Ha! Łysy z kucykiem całkiem popłynął chyba za dużo spalin mam remont robić przez tydzień albo dwa i będzie chodzić 40 x dłużej takie naprawy to chyba w realniach fs19 zobaczmy jak długo pochodzi ten tłuścioch i może niech obejrzy projekt zduntrack to się czegoś nauczy. Niech świst turbiny będzie z tobą!
Maluj tylko na czerowno później kapitalka i ogień maniek zrobi 200 koni i intercoleryy panie on jest tego wart ale przed zrobieniem dawki daj ja do zrobienia żeby było na tip top!
Ja w zwykłym silniku w 912 na pełnych obrotach mam 5.5 bara a jak olej się rozgrzeje to ma 4 podczas pracy a na zimnym na wolnych obrotach czyli 750 obr ma 2.5 bara a na rozgrzanym ma 2 bary. Ja na twoim miejscu bym to zostawił i nie przejmował się tym moja 912 od remontu trzyma takie ciśnienie przeszlo ponad 14 lat ale nie długo tłoki i tuleje będę wymieniać bo niestety śrubka na spodzie kolektora ssącego się wykręciła i ssał pył z pola i daje odmą ale będę jeździł póki oleju nie bierze. Pozdrawiam
A nie zmieniałbym ciśnienia w lato dostanie ognia będzie około 4 bary i będzie git
Zakładałeś metalowa uszczelkę pod głowice??
Olx i używane dobre stare części najlepsza opcja
Kolego…rozwaliles mnie z kwestią nieogolenia…broda i wąsy to atut prawdziwego chłopa, a ,, reszta" to pizdeczki – taka jest opinia większości kobiet.
Dobrze że edukujesz łysego 🙂
Pracuj na maksymalnym momencie silnika wtedy silnik ma najwyższą wydajność .
Do 4 atmosfer na zimnym bo przy większym ciśnieniu panewki wypłukuje olej
Ciśnienie jest dobre.
Niech się ułoży wszystko..
A jeśli chodzi o koszty..
TO 120 /150 za godzinę…
Ty i Marcin Stoker zawsze mówicie jak jest i nie owijacie gówna w pazlotko. Za to Was szanuję
Śmiem twierdzić że branie mechanika do tak prostego silnika to trochę strata pieniędzy. Pozdrawiam
Ja polecam uszczelke wzmacniana do turban z dodatkowym elementem wzmacnianym ta uszczelka wygląda jak by była potrójna
Blaszka uszczelka i blaszka
Zrobisz film jak się steruję dźwidniami w kabine i do czego służą i jak sterować podnośnikiem
Bardzo proszę niema jeszcze takiego filmiku na yt
Ciśnienie jest ok, dotrze się, spadnie trochę, najwyżej zmienisz olej na 10w40 i będzie lepiej dla silnika i ogółem 😉 A powiedz mi dzwonił do Ciebie typ od wentylatora? 😅 Przekazać info jak zamontować i wgl?
Ciśnienie bardzo dobre 👍. Modyfikuj Zetora dalej, ja Johna robię żeby miał z kim rywalizować 😉 jak zrobimy na Mazurach tractor pulling 💪💪💪🚜👍
Panie kolego!!! W pierwszych ciągnikach C-385 stosowane były suche filtry powietrza.Niebawem okazało się ,że podczas suchego lata lawinowo rosła ilość remontowanych silników i w seriiU-902 zastosowano mokry filtr powietrza.Zywotność silników była prawie dwukrotnie większa,z tego wynika ,ze nic nie trzeba zmieniać. Co do uszczelek pod głowicę zasada jest taka;pełna uszczelka silnika nie można zagrzać , dwa otwory otwarte trzy zamknięte polecane do silników bez turba i wszystkie otwory otwarte to tylko do pracy na Syberii.
Ciśnienie jest bardzo dobre. Te silniki od zawsze miały 5/6 atm. Tymardzjej że masz turbo to jest w sam raz.
Z tym m4k to masz racje, również tak uważam! Szacun!
Fajny film, myślę że to dobry pomysł z tym suchym filtrem powietrza. Pozdrawiam
Brawo Przemek! I dobrze, że wyjaśniłes różnice odnośnie kwestii remontu vs. finanse w rolnictwie polskim i zachodnim.
Węże FMic-a, no tak to coś takiego Ci pojeździ! 🤓
Cześć Przemek w moim nowym ciągniku jest 4 na rozgrzanym. W starym silniku jest dopuszczalne 0.98 bo stary silnik na większe luzy i ciężko go zatrzeć. Najgorzej jak silnik w stanie bardzo dobrym i spadnie ciśnienie i wtedy mogą być cyrki.
Jaki koszt mniej więcej wyszedł ci za założenie klimatyzacji i czy jakoś uszczelniales kabinę? Pozdrawiam 🙂
Główny temat to jakie uszczelki pod głowica, każdy ma swoj punkt widzenia ale im lepiej dogrzany motor tym dłużej pochodzi byle nie przegrza
Witam mam po remoncie zetora 12245 turbo kapitalka ciśnienie na zimnym 5 na gorącym silniku 4.5 wszystkie kanały wodne zakryte
Super filmik i dobrze powiedziane kolego Pozdrawiam i czekam na kolejne modernizacje
Przemek jestem ciekaw jak zetora odjebiesz w malowaniu, chwilę Cię już oglądam i wiem że odjebiesz coś podobnego jak z rozsiewaczem 😂😃 co do Łysego i jego projektu tłustej sześćdziesiątki hmmm…oni to się tam bawią jak na razie wsadzili coś koło 20tysi w silnik, wiesz jak jest każdy się mądrzy,a w polu jak to w polu coś jebnie to się robi na szybko, jak to mówią chwilowe rozwiązania działają najdłużej 😂😃, pozdrawiam 🤘
Cisnienie jest prawidłowe praktycznie kazdy taki silnik ma póki sie nie ułoży. A co do wyceny twojej pracy to prosto obliczyć 150zl za godzinę pracy mechanika
Jaki masz olej zalany?
W moim 1634 były zaślepione otwory w uszczelce to cię grzał zmieniłem na tą z otworami i problem znikną i trzyma teraz 85stopni w robocie.
Skąd ja to znam praca na gospodarstwie z ojcem
100 do zdrowia psychicznego. Kanały dobrze lepiej tak jak całkiem otwarte 3 k za takie remonty całkiem niewiele jak na to że znów pojeździ z 15 lat w serwisie fendta to za jeden słupek tyle by było + 180 plnów roboczogodzina. Ha! Łysy z kucykiem całkiem popłynął chyba za dużo spalin mam remont robić przez tydzień albo dwa i będzie chodzić 40 x dłużej takie naprawy to chyba w realniach fs19 zobaczmy jak długo pochodzi ten tłuścioch i może niech obejrzy projekt zduntrack to się czegoś nauczy. Niech świst turbiny będzie z tobą!my chcemy do rekorda zakładać ic bo dokładamy siekacz więc może mieć ciężko i przykapcać więc to by było ciekawe doświadczenie jak byś założył : ]
Na zimnym 6 może być na ciepłym spadnie, a koszty zachodniego w tych pieniądzach na pewno nie naprawisz .
Maluj tylko na czerowno później kapitalka i ogień maniek zrobi 200 koni i intercoleryy panie on jest tego wart ale przed zrobieniem dawki daj ja do zrobienia żeby było na tip top!
Ja w zwykłym silniku w 912 na pełnych obrotach mam 5.5 bara a jak olej się rozgrzeje to ma 4 podczas pracy a na zimnym na wolnych obrotach czyli 750 obr ma 2.5 bara a na rozgrzanym ma 2 bary.
Ja na twoim miejscu bym to zostawił i nie przejmował się tym moja 912 od remontu trzyma takie ciśnienie przeszlo ponad 14 lat ale nie długo tłoki i tuleje będę wymieniać bo niestety śrubka na spodzie kolektora ssącego się wykręciła i ssał pył z pola i daje odmą ale będę jeździł póki oleju nie bierze.
Pozdrawiam
od strony filtra najbardziej dojebane 5 6 tłokach
Nareszcie Zetor na filmie 😀 Docieraj go na ostro 😉
co ma superol do pękniętej tulei?????????
Ja mam 4.5 na zimnym niecałe 4 na rozgrzanym rok temu robiony od podstaw
Zależy jaki masz blok….ja mam wszystkie kanały otwarte