Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Gruby Remont Zetor ZTS 16145. Ile kosztuje remont silnika w 21' po 16 latach pracy ?



Ursus #1734 #1934 Ursus Remont 16245 1604 1204 Turbo Naprawa.

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

39 thoughts on “Gruby Remont Zetor ZTS 16145. Ile kosztuje remont silnika w 21' po 16 latach pracy ?

  1. Kolego…rozwaliles mnie z kwestią nieogolenia…broda i wąsy to atut prawdziwego chłopa, a ,, reszta" to pizdeczki – taka jest opinia większości kobiet.

  2. Ciśnienie jest ok, dotrze się, spadnie trochę, najwyżej zmienisz olej na 10w40 i będzie lepiej dla silnika i ogółem 😉 A powiedz mi dzwonił do Ciebie typ od wentylatora? 😅 Przekazać info jak zamontować i wgl?

  3. Panie kolego!!! W pierwszych ciągnikach C-385 stosowane były suche filtry powietrza.Niebawem okazało się ,że podczas suchego lata lawinowo rosła ilość remontowanych silników i w seriiU-902 zastosowano mokry filtr powietrza.Zywotność silników była prawie dwukrotnie większa,z tego wynika ,ze nic nie trzeba zmieniać. Co do uszczelek pod głowicę zasada jest taka;pełna uszczelka silnika nie można zagrzać , dwa otwory otwarte trzy zamknięte polecane do silników bez turba i wszystkie otwory otwarte to tylko do pracy na Syberii.

  4. Cześć Przemek w moim nowym ciągniku jest 4 na rozgrzanym. W starym silniku jest dopuszczalne 0.98 bo stary silnik na większe luzy i ciężko go zatrzeć. Najgorzej jak silnik w stanie bardzo dobrym i spadnie ciśnienie i wtedy mogą być cyrki.

  5. Przemek jestem ciekaw jak zetora odjebiesz w malowaniu, chwilę Cię już oglądam i wiem że odjebiesz coś podobnego jak z rozsiewaczem 😂😃 co do Łysego i jego projektu tłustej sześćdziesiątki hmmm…oni to się tam bawią jak na razie wsadzili coś koło 20tysi w silnik, wiesz jak jest każdy się mądrzy,a w polu jak to w polu coś jebnie to się robi na szybko, jak to mówią chwilowe rozwiązania działają najdłużej 😂😃, pozdrawiam 🤘

  6. Cisnienie jest prawidłowe praktycznie kazdy taki silnik ma póki sie nie ułoży. A co do wyceny twojej pracy to prosto obliczyć 150zl za godzinę pracy mechanika

  7. Skąd ja to znam praca na gospodarstwie z ojcem 100 do zdrowia psychicznego. Kanały dobrze lepiej tak jak całkiem otwarte 3 k za takie remonty całkiem niewiele jak na to że znów pojeździ z 15 lat w serwisie fendta to za jeden słupek tyle by było + 180 pln ów roboczogodzina. Ha! Łysy z kucykiem całkiem popłynął chyba za dużo spalin mam remont robić przez tydzień albo dwa i będzie chodzić 40 x dłużej takie naprawy to chyba w realniach fs19 zobaczmy jak długo pochodzi ten tłuścioch i może niech obejrzy projekt zduntrack to się czegoś nauczy. Niech świst turbiny będzie z tobą!

  8. Maluj tylko na czerowno później kapitalka i ogień maniek zrobi 200 koni i intercoleryy panie on jest tego wart ale przed zrobieniem dawki daj ja do zrobienia żeby było na tip top!

  9. Ja w zwykłym silniku w 912 na pełnych obrotach mam 5.5 bara a jak olej się rozgrzeje to ma 4 podczas pracy a na zimnym na wolnych obrotach czyli 750 obr ma 2.5 bara a na rozgrzanym ma 2 bary.
    Ja na twoim miejscu bym to zostawił i nie przejmował się tym moja 912 od remontu trzyma takie ciśnienie przeszlo ponad 14 lat ale nie długo tłoki i tuleje będę wymieniać bo niestety śrubka na spodzie kolektora ssącego się wykręciła i ssał pył z pola i daje odmą ale będę jeździł póki oleju nie bierze.
    Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!