FSOtrip – Polonez "Borewicz" 1500 1981 – rozbiórka i diagnoza silnika
Rozbiórka silnika celem remontu
Pobrane z Youtube Serwis i Naprawa Silników w Warszawie – Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie. Naprawa silników, remonty kapitalne Warszawa. Warszawa zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.
Naprawa Silnika Warszawa
Naprawy silników na terenie Warszawy dokonujemy niemal każdego dnia i mamy bazę zaufanych klientów, którzy potwierdzą, że jesteśmy godnym zaufania mechanikami samochodowymi. Wymiana poduszki silnika, naprawa silników Audi,,naprawa silników BMW,,naprawa silników Citroen,,naprawa silników Dacia,,naprawa silników Fiat,,naprawa silników Ford,,naprawa silników Hyundai,,naprawa silników Kia,,naprawa silników Mercedes,,naprawa silników Nissan,,naprawa silników Opel,,naprawa silników Peugeot,,naprawa silników Renault,,naprawa silników SEAT,,naprawa silników Skoda,,naprawa silników Toyota,,naprawa silników Volkswagen,,naprawa silników Volvo,,,naprawa silników Abarth,,naprawa silników Alfa Romeo,,naprawa silników Alpina,,naprawa silników Aston Martin,,naprawa silników Bentley,,naprawa silników Cupra,,naprawa silników Dodge,,naprawa silników DS,,naprawa silników Ferrari,,naprawa silników Fuso,,naprawa silników Honda,,naprawa silników Ineos,,naprawa silników Isuzu,,naprawa silników Iveco,,naprawa silników Jaguar,,naprawa silników Jeep,,naprawa silników Kawasaki,,naprawa silników Lamborghini,,naprawa silników Land Rover,,naprawa silników LEVC,,naprawa silników Lexus,,naprawa silników MAN,,naprawa silników Maserati,,naprawa silników Maxus,,naprawa silników Mazda,,naprawa silników McLaren,,naprawa silników MINI,,naprawa silników Mitsubishi,,naprawa silników Piaggio,,naprawa silników Porsche,,naprawa silników RAM,,naprawa silników Renault Trucks,,naprawa silników Rolls-Royce,,naprawa silników Seres,,naprawa silników Skywell,,naprawa silników Smart,,naprawa silników SsangYong,,naprawa silników Subaru,,naprawa silników Suzuki,,naprawa silników Tesla,,Andoria naprawa silników ,Autobianchi naprawa silników ,Cadillac naprawa silników ,Caterham naprawa silników ,Chevrolet naprawa silników ,Chrysler naprawa silników ,Corvette naprawa silników ,Daewoo naprawa silników ,Daewoo Motor naprawa silników ,Damis naprawa silników ,DMC naprawa silników ,FSO naprawa silników ,GAZ naprawa silników ,GAZ-AVC naprawa silników ,Hummer naprawa silników ,Infiniti naprawa silników ,Intrall naprawa silników ,Izera naprawa silników ,Lada naprawa silników ,Lancia naprawa silników ,LDV naprawa silników ,Ligier naprawa silników ,Lotus naprawa silników ,LTI naprawa silników ,Maybach naprawa silników ,MG naprawa silników ,Polski Fiat naprawa silników ,Rover naprawa silników ,Saab naprawa silników ,Tata naprawa silników, serwis subaru, serwis silnik naprawa, Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie, naprawa pomp wtryskowych,
Nasi Mechanicy zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników, Naprawa silnika to kosztowna usługa w cenniku w większości serwisów samochodowych. … W tym czasie mechanik samochodowy szlifuje wał karbowy zapraszamy.
Bravo wy…..😂😂😂😂😂
🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
Ja pierdole co on gada 😂😂
Oby jak najdalej od takich mechaników !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mechaniku to nie jest silnik dolnozaworowy tylko z walkiem w bloku !!!!
Dolnozaworowy był w garbatej warszawie !!!!!!!!!!!!!!
Demontowałem walki z OHC i DOHC nigdy wałek nie pękł a odkręcałem w rożnej kolejności i w silnikach sportowych.
Żeliwne tłoki pierwsze słyszę
Grafitowa uszczelka żenada !!!!
Nie miałem silnika w polonezie który zużywał więcej niż 1 litra na 10 000 km.
Jak by mi palił litr oleju na 100o km odrazy szlif lub tulejowanie !!!
Wystarczyło by zjęcie progu ręczną honownicą i założenie nieco nad wymiarowych pierścienie by zmniejszyć szczelinę na zamkach.
Normalny efekt na panewkach silnika o tylko 3 podporach wału !!!
Wymiana na nowe + szlif !!!! Korbowe i główne a to nie duży wydatek robiłem wiem.
Wal nie ma stopy tylko czopy !!!
Witam mam pytanko jak zdjeliscie nagar z tlokow ? Tak żeby ich nie porysowac? Czy części silnika można myć benzyna ekstrakcyjna czy jest jakiś inny specyfik ? Pozdrawiam
Gość ma pojęcie,silnik od fiata to według niego jest dolnozaworowy.Boże chroń nas przed takimi mechanikami.
Silnik z "Borewicza", a na silniku "Polski Fiat" pisze
To OHV górnozaworowy
Japierdziele ale pierdolenie..
było garnitur zalorzyc…
Słaby ten film mój lepszy
To nie jest dolniak! To górnozaworowy OHV. A laski popychaczy to nie popychacze!
W cylindrach w kturych nafta sie utrzymala naj dluzej , olej dobiega najszybciej ,jest to logiczne . Wiec wracamy do punktu # 1, 10W-60 , uwazam , ze za gesty.Dobrej jakosci 10W-40 to naj naj gesciejszy moim zdaniem. Ale , to tylkomoja opinia. Jezeli mozna , uzyl bym 5W-40 , jezeli taki olej istnieje. Szczegolniepo przebudowie silnika , druga zmiana oczywiscie , najpierw ten gesciejszy.Synthetic , moze byc 10-40. Apropo 5-40 , dodac 1/4 litra zageszczacza typu zinc , molybedynum.
Pamientam odcinek sondy , gdzie w latach 1986-88 zalecany byl olej 15W-40 !!!Wielki blad. Ja rozumie , ze silniki Fiatow I Polonezow z lat 80 tych byly produkowanetechnologia lat 60 tych , ale 10-40 to wszystko. Ludzie oszczedzali paliwo , bylo drogie,dlatego silniki te wytrzymywaly 40-50 tysiacy kilometrow I totalny remont.Na tak gestym oleju , nie mozna odpalic I odjechac odrazu , szczegolnie w zimie.5W-30 to inna sprawa. 10-40 stosowalo sie tu w tych latach w USA do silnikow V6-V8 o3-4 razy wiekszej pojemnosci. Znaczy to , wieksza mocniejsza pompa oleju ITD.Silnik o pojemnosci np; 3.8L , V6 , rozgrzeje sie o wiele szybciej poniewaz spala 3 razytyle paliwa , oleje typu synthetic byly dostepne , ale kogo na to wtedy bylo stac ?
Dziwne ze w poldku między 2 a 3 cylindrem jest większa przerwa:-)
Jak czensto sie robi w polonezie remont silnika?
Korbowód napędza tłoki??? A nie na odwrót??
Żenada. Brak teori ja osobiście jak robię remont silnika rozbieram na części pierwsze myje dokładnie i sprawdzam wtedy a nie że sprawdzają szczelność pierścieni które i tak nie mają znaczenia bo są do wymiany. I sprawdzanie wszystkiego na oko są do tego przyrządy. Pomiar cylindrów czy choćby pomiar zamka na pierscieniach Panowie więcej teori w praktyce. Obawiam się że nie zaryzykował bym u was remontu silnika
Większych bredni nie słyszałem co za amatorzy
Ten silnik to dolniak? Chyba ktoś nigdy dolniaka nie widział.
Ten silnik to dolniak? Chyba ktoś nigdy dolniaka nie widział.
hahahahahahhaahaha
Nie ma zadnej wiedzy, zadnej praktyki. Jaki dolniak??? nigdy tam takiego nie bylo. Film tragiczny. Wstyd ze to sie wypowiadaja niby fachowcy.
10w60 okeeej. I to jest właśnie dlaczego te auta są znienawidzone, bo ludzie używają czego używają i mają mentalność jaką mają przy ich naprawach. Nie chodzi o markę, ok już tyle dobrze że valvoline tylko czemu jeszcze bardziej gęsty niż był. Jak widzę ludzi co do 1.6 8V oplowskiego leją 10w30 albo 15w40 i inne takie wynalazki to ja się zastanawiam co siedzi w ich głowach. Mam astrę F gdzie nawet jeszcze była francuska naklejka(auto z francji) co było od początku zalane, jadę w tym oplu na 5w40 nic nie wycieka, magicznie go z miski nie ubywa. Zalanie gęstszego oleju w niczym mu nie pomoże, nie w europie. Jedyne wytłumaczenie dla 10w60 w tym silniku co najwyżej bym znalazł jakby właściciel tego auta jechał przez mongolię w lato albo przez indie.
Chroń Panie przed takimi fachowcami😲
19.06 odkręcaj specjalisto… odkrecenie ma znaczenie na naprężenia ale juz jego praca na naprezenia nie ma znaczenia… Jaki dziwny fachowy teoretyk…
18.51 mozecie do woli krecic walem nic sie nie przestawi. Zwlaszcza na ustawieniach pompy olejowej;)
17.56 slyszymy, ze kreci i zasysa prawidłowo…
Nie no nie mozna słuchac tego laika klienta i drugiego laika pana mechanika…
14.32… silnik nominal w borewiczu ale silikon miskę trzyma;)
A jak sie zamki pierscieni ustawią niefortunnie? To ten test do du…py…
świetny film
Pomiar szczelności naftą jak w średniowieczu? to można było zmierzyć kompresji każdego cylindra przed demontażem silnika. Jak nazywa się ten warsztat bo trzeba omijać z daleka!
odkręcanie grzechotką aż boli w oczy…dolno zaworowy.. nie no ten warsztat to jakaś pomyłka :d
Jeszcze dodam- włożyłbym sam pierścień w cylinder i zmierzył luz na zamku.
Z tym dolniakiem to przegiął… jestem młody, ale kur zapiał, wiem, że dolniaki to były w pierwszych Warszawach. A naftę to niech ten majster pije, nie robi testy szczelności.
Spoko ta załoga wykfalikowana do szkoły dolniaki remontować.10 w40 mineralny super znawca to jakiś olej kosmiczny .Szkoda czasu na ten film
10w40 to mineralny czy polsyntetyk
10w60?? A co on bedzie jezdzil na sloncu. Oleje W60 wlewa sie do samochodow sportowych. Tutaj w Usa taki olej wlewa sie do Chevy Camaro czy Corvette.
Na tych silnikach to ja zęby zjadłem. Chyba rowery naprawiać powinniście.