
ford focus 1.6 ti-vct kontrolka silnika
zimny silnik rano, po włączeniu zapłonu zaświeciła się czerwona zębatka i obroty zaczęły bujać. Po wcisnięciu pedału gazu do końca obroty bardzo powoli wzrastają do ok 2000 RPM i nagle spadają i zaczyna szarpać (pedał gazu cały czas wciśnięty do oporu). Dziwne jest to, żę jak poszedłem do domu po laptopa żeby zczytać ewentualne kody błędów i wróciłęm po ok 5 minutach to już wszystko było ok. Ktoś wie co to może być ?
Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.
Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.
Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.
Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.
Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
u mnie taka sama sytuacja. Diesel 1.6 TDCI 109KM. Padł EGR. (950zł). Po tygodniu znowu to samo. Wypalenie DPF 450zł. Dziś czyli po 3 miesiącach znowu. Ale już nie wiadomo dlaczego. Przyczyn tego Koła zębatego z wykrzyknikiem jest sto tysięcy
W moim przypadku były to spalone świece żarowe, wszystkie 4, komputer żeby oszczędzać silnik jest w systemie awaryjnym i auto ma muła.
U mnie obroty nie wibrowały ale po zapaleniu tej kontrolki musialem wymienic filtr paliwa mega drogi 200zl
w moim przypadku przyczyną był uszkodzony kabelek czujnika przepustnicy, który powodował błędnę odczyty stopnia otwarcia przepustnicy w porównaniu do położenia pedału gazu. Wymiana u specjalisty d/s elektroniki samochodowej kosztowała 120 zł. W ASO Forda chcieli wymienić całą wiązkę za 2500 zł !
To już prawie rok i 20 tys km po tej naprawie i wszystko śmiga jak należy.
mialem podony problem. Jesli zaswieci sie taka kontrolka oznacza ona usterke ukladu silnika. Samochod przechodzi w tryb awaryjny i dlatego robi sie z niego taki mul. Ponoc komputer oszczedza silnik co by bardziej sie schrzanil. U mnie sprawa wyglada tak, ze po zaswieceniu sie w/w kontrolki podjechalem do mechanika. Po 1 min diagnozie wyskoczyla informacja ze do wymiany jest swieca zarowa. koszt 45zl. Ale ta kontrolka moze oznaczac doslownie wszystko. tylko podpiecie do komputera ratuje.
mam taki sam problem mógłbyś powiedzieć co było tego przyczyną? ja podejrzewam ze łapie lewe powietrze albo zatkany filtr