Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

DROBNA USTERKA SPOWODOWAŁA PRZYTARCIE SILNIKA 2.0TDI FOLKSWANGEN

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



SIemanko
Dzisiaj takie krótkie warsztatowe story…
Podejrzewam że ten gruz gdzieś na portalach ogłoszeniowych się błąka także BEWARE!
Pozdro!

Sklep Profesora z gadżetami i pamiątkami:
https://profesorchris.pl/

Specjalna zrzutka na wkurzanie hejterów:
https://zrzutka.pl/b9d77v

Wsparcie działalności Profesora:
https://patronite.pl/Profesorchris
https://zrzutka.pl/ba9dyn
ALBO
09 2490 0005 0000 4000 3938 8281
Paypal:
https://paypal.me/ProfesorChris?local

Program do obsługi warsztatu którego ja używam i polecam:
https://warsztat24.com/ KOD RABATOWY: “profesorkris” Pisane razem 🙂

Instagram:
https://www.instagram.com/profesor_chris.

Meble warsztatowe których używam
https://fastservice24.pl

#skoda #superb #awariasilnika

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

45 thoughts on “DROBNA USTERKA SPOWODOWAŁA PRZYTARCIE SILNIKA 2.0TDI FOLKSWANGEN

  1. Dlatego cenię sobie japońskie marki…np. Mitsubishi….tam nie ma udziwnień to jest jeden z najmniej rozwiętych technologicznie samochodów …(oczywiście pomijając PHEV)
    Np. Elektryczne szyby sterowane "auto" (nie trzeba trzymać przycisku ) oprócz drzwi kierowcy dopiero 2016 a może 18 wprowadzili wszystkie "auto" 😁😁…
    Silniki czy hybryda czy inne to pompa wody na pasku😆
    No ale tak jak Profesur mówi …cuś za cuś…
    Pozdrawiam

  2. Wczoraj odebrałem 2,5 rocznego Superba z tym samym silnikiem i tym samym przebiegiem z ASO gdzie wymieniali mi pompę wody. Kilka dni temu po przejechaniu kilku km auto się przegrzało, od razu zjechałem na pobocze i laweta.
    Najlepsze jest to że od dawna wyskakiwał blad pompy wody, ale wg komputera ASO błędu nie było…
    Mam nadzieję, że u mnie nie będzie takich konsekwencji :/

  3. No kurła kiedyś to było do podkręcenia 2 srubeczki w dieslu i szedł. No dobrze troszkę kopcił ale k14 w1.6 td wytrzymywało 1.5 bara na spokojnie ale nie uszczelka a na t3 z ickie to już wogule.
    Prosesorze zrób odcinek o tych silnikach TD i d tam była oszczędność na paliwie😎😎

  4. Profesorze, akurat myślałem o zakupie tego auta z tym silnikiem w przyszłości…
    Ogólnie nie pchać się w to? Widziałem, że ktoś pisał, że można założyć pompę wody bez kołnierza i zaprogramować pompę oleju na pełne ciśnienie non-stop. Poza tym, może być tam coś jeszcze takiego, że dusigrosza Janusza doprowadzi do szału?
    Pozdrawiam serdecznie, dzięki za te filmy;)

  5. Wygoda wygodą mamy 21 wiek postępu nie zatrzymasz. Najgorzej jest z tą ekologią bo trzeba unijnych norm trzymać. Wyobraźcie sobie ze w M. BENZ na pustym zbiorniku AdBlue auto już Ci nie odpali- tak w skrócie telegraficznym jak jest w innych markach nowszych nie zgłębiałem tematu…

  6. Chris ja nie oczekuję szybkiego wygodnego i super samochodu. Ja oczekuję nadal produkowania trwałego Golfa II, III i IV i w zupełności wystarczą mi takie rozwiązania jakie w nich były.

  7. Miałem passata B7 2,0 TDI 140 KM 2012. Jak było ciepło i jechałem po autostradzie to zawsze się przegrzewał. Na mechaniorow poszło 10 tys zł, powymieniali pół osprzętu a problem pozostał. Już wtedy była taka pompa?

  8. Niech mi Twoja żona wybaczy ale Jak ja cię KOOOCHHHAAAMM SŁUCHAĆ xD ! Moje najlepsze wykłady na jakich bywam i to nie pod przymusem nawet z tym śmieszkowaniem hehe xD. Dzieje się na moich oczach to co przepowiedziałam 7 lat temu a nikt mi nie wierzył i co jakiś czas widziałam a to jeden sąsiad pękający z dumy z nowego auta po paru miesiącach lawetka pod blokiem a moje stare z 96 nadal na chodzie a tak się śmiał z mojego staruszka, że już trza na złom bo gdzieś tam olej popuszcza a tu sama karma wróciła jak z bicza. Ja bym się tam u ciebie zatrudniła nawet za darmo, za wyżywienie i dach nad głową żeby mieć takiego nauczyciela mechaniki. Nigdy wcześniej ta wiedza mi tak nie wchodziła jak na Twoich wykładach ! Podziwiam Twoje nerwy co do niektórych klientów. Faktycznie czasami problem tkwi w samych nowych częściach, które nie są już tak dobrze robione jak kiedyś ale o tym na kanale motodoradca gdzie mówi o dwumasach (warto zerknąć bo gada tam z profesjonalnym warsztatowcem)

  9. Z życia wzięte ford fiesta mk2 xr silnik1,6 na gażniku webera ok 120km spalanie 7,5 litra ,dla porównania ford fiesta mk7 silnik 1,25 60 km na wtrysku itp. spalanie 7,5 litra 'nowoczesna technologia' [oba auta były moje] a wnioski ?

  10. Skoda to Vag, Audi to Vag, Volkswagen to Vag, Seat też, ale Seat psuje się jakoś najmniej😂, Chrissu kupując nowe w salonie czasem nie ma się wyboru jeśli chodzi i silniki, wszystko to era downsizingu i restrykcje unijnych norm które wykańczają motoryzację,.wiadomo że każdy by chciał aby auto paliło jak najmniej a przy tym generowało jak największą moc ale tak się nie da, tzn. da się mały silnik 1.0, 1.2 uturbić i wygenerować 150-180km ale coś kosztem czegoś, gdyby ludzie mieli możliwość wyboru silnika wolnossące 1.4 1.6. 1.8 2.0 2.5 a przy tym ekonomiczne uturbione 1.0 to co by ludzie wybierali? 1.0 uturbione które po 100tysiacach do remontu będzie się nadawać czy wolnossące które dopiero się dobrze dotrze, kwestia oleju nie została poruszona bo czuję że było jeżdżone na long lifeach, te auta są celowo tak projektowane i celowo tak udziwniane żeby się zwyczajnie psuły, są tatę konstrukcje też się potrafiły popsuć ale to w większości przypadków przez to że ktoś nie dbał o swoje auto, zdarzały się też wyjątki że ktoś dbał a i tak się coś popsuło, wada konstrukcyjna, w oplach słynny zawód recyrkulacji spalin EGR potrafił krwi napsuć, źle umiejscawiane przepływomierze, niepotrzebne rzeczy które się psują a przy tym w chuj kosztują, dalej DPFy Srapy Fapy, koła dwumasowe, wynalazki typu adblue, kiedyś auto były robione solidnie z dziś robione są po omacku i na odjeba a przy tym pchają takie wynalazki żeby się stale psuło, w Audi jak i pewnie w całym Vagu śruby wykonane są z amelinium😂🤣 weź pan na takie śruby poskładaj silnik 😂🤭

  11. Profesorze,
    Mam bardzo trudne pytanie…
    Renault Grand Espace II… Wieczne problemami z czymś… Brak mocy czarny dym z rurki wydechu…
    Pytanie..
    Czy można przeszczepić jakiś inny silnik bez dci zwykle turbo diesel ok 3 litrów pojemności, żeby miał trochę momentu i mocy…
    Pozdr serdecznie jarek

  12. Nie użytkownicy, a Unia Europejska. Nie chce, a wymaga. Jeżeli samochód nie spełni normy ekisji to nie będzie sprzedawany w UE. Już nie tylko spaliny, ale nawet CO2. Użytkownicy nie wybierają tego co chcą, a to co producenci oferują, a oferują co im wolno.

  13. Zaraz zaraz, 5l/100km przy pr. 200km/h? To co to za auto bo ja chyba w innym świecie żyje 😀 A tak poza tym dobry film, ale w Polsce tyle maruderów że mało ktoremu sie to wytlumaczy. A tak naprawde go nie stac na nowe i dlatego marudzi 😀 😀

  14. 8:41 Oj , jakoś nie wierzę w te 5 L ON przy 200 kmh.
    P.S.
    Zauważyłem , że kolejne moje kupowane samochody są coraz starsze pomimo, że nie jestem coraz biedniejszy. Jakoś po prostu nie mam ochoty przepłacać za buble. Ostatnio Passat 23 lata i Audi 26 lat. Liczy się stan a nie wiek 🙂

  15. Niestety w tych silnikach to standard. Kto to wymyślił taki badziew. Inna sprawa to pytanie czy założono tę pompę odpowiednio, czyli wcześniej przeplukano układ i czy zalano odpowiedni płyn chłodniczy.

  16. Profesorze mam golfa 7 1.6 tdi czy w tym silniku jest to samo rozwiązanie jak w tym 2.0 tdi? Mam przejechane 140 tys km i odzywa się już pompa oleju klepie na zimnym leciutko łopatki w pompie trzeba będzie ja wymienić pewnie jak ciepły silnik idealnie jest
    Pozdrawiam dobry filmik

  17. Mam wrażenie że inżynierowie na etapie projektu danego elementu mają obliczone ile, za co, i jak długo będzie to działać. Przykładów jest mnóstwo.

  18. Dlatego jeżdzę starym mondeo 2.0 TDDI rdza go chrupie ale auto toczy się dalej i robi robotę! pali średnio 8L ON ale jest niezawodny i śmieje się z siąsiadów co to nowe auta biorą a oni ze mnie że jeżdzę starym klamotem ale to Ja mam kasę a oni problemy 😛

  19. Panie profesorze, takie pytanko do Pana.
    Posiadam BMW E39 3.0 benzynka LPG, czy temperatura oleju oscylująca w granicy 100 stopni Celsjusza jest normalna? Przebieg 330000 km. Dzięki za odpowiedź.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!