Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
A ja jednak chyba byłbym zwolennikiem remontu tego silnika. W ten sposób wiadomo że ma się nowy silnik, a używany, nie ważne że z gwarancją to jednak jest niepewność. Gwarancja może być na miesiąc, ale jak silnik się rozpadnie po 2-3 miesiącach to nic nam po tym.
To jest przykład jak współczesne silniki są kiepskiej jakości w porównaniu z tymi produkowanymi w pzl Mielec stare niezniszczalne jednostki potrafiące przepracować dziesiątki tysięcy mth olewając serwisowanie.
Silnik chodził na oleju starego typu "bez detergentów" jakiś LUX, lub podrabiany Superol. Współczesne oleje mają detergenty, dyspergatory które rozpuszczają sadzę w oleju. Obecne oleje nie dość że pozostawiają silniki czyste, to interwały wymiany oleju 120tyś km nie są czymś niezwykłym. Technika poszła do przodu. Obecnie problemem są podrabiane oleje. Podróba nie musi być z beczki. Są firmy co skupują puste opakowania po oleju, napełniają je tanim olejem o tej samej lepkości i zakręcają nowymi nakrętkami. KAS co jakiś czas likwiduje takie "dziuple".
Zjawisko bardzo często występujące w mechanice. Ja naprawiam samochody osobowe i dostawcze ale nie zajmuje tym zawodowo. W większości przypadków z jakimi miałem doczynienia nie warto było naprawiać popsutej jednostki i jednym sensownym wyjściem z ekonomicznego punktu widzenia to przełożenie silnika na inny z gwarancją.
W silniku ogólny syf, to po co ciągle o tym gadać z podziałem na role. Syf na popychaczu, syf na dźwigni, syf na pierścieniu i ciągle takie pier…. o Szopenie. Chyba to wnuczka podnieca.
Dziadek ma głos radiowy. Może go na lektora trzeba na fuchę wziąć 😉
Co do odcinka to piękne podsumowanie oszczędzania kasy na oleju. Nie wymieniali oleju, a teraz z tych oszczędności trzeba będzie z robota koło 10k zabulić…
To Jeszcze by śmigało. Wystarczyło rozebrać na części, umyć, wymienić części i dalej by latał.😁 żarty żartami, ale tak na poważnie to masz rację jest to nie opłacalne.
Bierzesz zbiornik mauzer wkładasz silnik w ropę na 2dni, później bym zrobił trzepaczkę tzn dwie palety sprężyny, silnik elektryczny który na końcu będzie miał zamontowane ciężarek aby paleta górna rzucali wibracjami, i wtedy ten zbiornik mauzer stawiam na tym … W 2 godziny wszystko samo odpadnie 😉 tadam wykombinowalem
Dzwoni żona do męża. Zapaliła mi się jakaś kontrolka z czajnikiem. Na co mąż mówi to olej, a więc olała. Pewnie ona tą ciężarówką jeździła.
Witam, czy jest możliwość zakupu z tego silnika tej podwójnej miski olejowej gdyż takiej poszukuje. Pozdrawiam
Silnik jak silnik, ale naklejka na MLu rządzi 🙂
Ja bym robil remont. Już raz się przejechałem. Zrobiłem przekładkę. I silnik przejechał 10 tys km
7 koła śmiech na sali, strzelałem więcej.
Wygląda jak by silnik chodził na superolu albo inny long live oil 😏😉
Oddajcie silnik do Pakistani truck 😉 .
Na szczęście taki silnik cały kosztuje tyle co wtryskiwacze do zachodniego
A ja jednak chyba byłbym zwolennikiem remontu tego silnika.
W ten sposób wiadomo że ma się nowy silnik, a używany, nie ważne że z gwarancją to jednak jest niepewność.
Gwarancja może być na miesiąc, ale jak silnik się rozpadnie po 2-3 miesiącach to nic nam po tym.
To nie jest przypadkiem stary SW680 z Jelcza?
To jest przykład jak współczesne silniki są kiepskiej jakości w porównaniu z tymi produkowanymi w pzl Mielec stare niezniszczalne jednostki potrafiące przepracować dziesiątki tysięcy mth olewając serwisowanie.
Naklejka PIsu na aucie nie boisz się o lakier
PGR system
Co powinno się zrobić z odpowiedzialnym za taki stan silnika?
Jak zawsze👍👏
16:50 *** * 😉😁
Masakra w traktorze bym się spodziewał takiego syfu
Silnik chodził na oleju starego typu "bez detergentów" jakiś LUX, lub podrabiany Superol. Współczesne oleje mają detergenty, dyspergatory które rozpuszczają sadzę w oleju. Obecne oleje nie dość że pozostawiają silniki czyste, to interwały wymiany oleju 120tyś km nie są czymś niezwykłym. Technika poszła do przodu. Obecnie problemem są podrabiane oleje. Podróba nie musi być z beczki. Są firmy co skupują puste opakowania po oleju, napełniają je tanim olejem o tej samej lepkości i zakręcają nowymi nakrętkami. KAS co jakiś czas likwiduje takie "dziuple".
Zjawisko bardzo często występujące w mechanice. Ja naprawiam samochody osobowe i dostawcze ale nie zajmuje tym zawodowo. W większości przypadków z jakimi miałem doczynienia nie warto było naprawiać popsutej jednostki i jednym sensownym wyjściem z ekonomicznego punktu widzenia to przełożenie silnika na inny z gwarancją.
jakim trzeba byc brudasem i ignorantem zeby silnik do takiego stanu doprowadzic ?
😄
13:01 szanuję:)
Ten silnik miał jeszcze kompresję tylko dzięki nagarowi xD
Dziadek na lektora – potwierdzam
Ja widziałem zjechanie tryby w c330 po wyrywaniu drzew
13:01 *** * szacun dla właściciela
W silniku ogólny syf, to po co ciągle o tym gadać z podziałem na role. Syf na popychaczu, syf na dźwigni, syf na pierścieniu i ciągle takie pier…. o Szopenie. Chyba to wnuczka podnieca.
Tak to jest z tymi nowoczesnymi Dieslami, longlife i przytkany DPF – taki efekt :/
Dziadek ma głos radiowy. Może go na lektora trzeba na fuchę wziąć 😉
Co do odcinka to piękne podsumowanie oszczędzania kasy na oleju. Nie wymieniali oleju, a teraz z tych oszczędności trzeba będzie z robota koło 10k zabulić…
To Jeszcze by śmigało. Wystarczyło rozebrać na części, umyć, wymienić części i dalej by latał.😁 żarty żartami, ale tak na poważnie to masz rację jest to nie opłacalne.
Bierzesz zbiornik mauzer wkładasz silnik w ropę na 2dni, później bym zrobił trzepaczkę tzn dwie palety sprężyny, silnik elektryczny który na końcu będzie miał zamontowane ciężarek aby paleta górna rzucali wibracjami, i wtedy ten zbiornik mauzer stawiam na tym … W 2 godziny wszystko samo odpadnie 😉 tadam wykombinowalem