Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Czasem remont może okazać się nieopłacalny! Tak było w przypadku silnika SW680 Turbo zobaczcie sami!

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

31 thoughts on “Czasem remont może okazać się nieopłacalny! Tak było w przypadku silnika SW680 Turbo zobaczcie sami!

  1. A ja jednak chyba byłbym zwolennikiem remontu tego silnika.
    W ten sposób wiadomo że ma się nowy silnik, a używany, nie ważne że z gwarancją to jednak jest niepewność.
    Gwarancja może być na miesiąc, ale jak silnik się rozpadnie po 2-3 miesiącach to nic nam po tym.

  2. To jest przykład jak współczesne silniki są kiepskiej jakości w porównaniu z tymi produkowanymi w pzl Mielec stare niezniszczalne jednostki potrafiące przepracować dziesiątki tysięcy mth olewając serwisowanie.

  3. Silnik chodził na oleju starego typu "bez detergentów" jakiś LUX, lub podrabiany Superol. Współczesne oleje mają detergenty, dyspergatory które rozpuszczają sadzę w oleju. Obecne oleje nie dość że pozostawiają silniki czyste, to interwały wymiany oleju 120tyś km nie są czymś niezwykłym. Technika poszła do przodu. Obecnie problemem są podrabiane oleje. Podróba nie musi być z beczki. Są firmy co skupują puste opakowania po oleju, napełniają je tanim olejem o tej samej lepkości i zakręcają nowymi nakrętkami. KAS co jakiś czas likwiduje takie "dziuple".

  4. Zjawisko bardzo często występujące w mechanice. Ja naprawiam samochody osobowe i dostawcze ale nie zajmuje tym zawodowo. W większości przypadków z jakimi miałem doczynienia nie warto było naprawiać popsutej jednostki i jednym sensownym wyjściem z ekonomicznego punktu widzenia to przełożenie silnika na inny z gwarancją.

  5. W silniku ogólny syf, to po co ciągle o tym gadać z podziałem na role. Syf na popychaczu, syf na dźwigni, syf na pierścieniu i ciągle takie pier…. o Szopenie. Chyba to wnuczka podnieca.

  6. Dziadek ma głos radiowy. Może go na lektora trzeba na fuchę wziąć 😉

    Co do odcinka to piękne podsumowanie oszczędzania kasy na oleju. Nie wymieniali oleju, a teraz z tych oszczędności trzeba będzie z robota koło 10k zabulić…

  7. Bierzesz zbiornik mauzer wkładasz silnik w ropę na 2dni, później bym zrobił trzepaczkę tzn dwie palety sprężyny, silnik elektryczny który na końcu będzie miał zamontowane ciężarek aby paleta górna rzucali wibracjami, i wtedy ten zbiornik mauzer stawiam na tym … W 2 godziny wszystko samo odpadnie 😉 tadam wykombinowalem

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!