Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Witaj. Jak dokręce śruby wałków dynamometrem na 50Nm, to czuję, że dalej już nie chce iść (wymagane +90st.) Czy mam kręcić na chama? Boję się, że urwę śrubę. To samo na kole pasowym wału korbowego, 90Nm i dalej opór. Autko żony Skoda Fabia 1.2 12V. Możesz napisać, czy te śruby się nie urwą/zerwie się gwint przy dalszym kręceniu? Jeszcze jedno, dynamometr Stahlson niby od 28-210Nm ale maksymalna wartość do jakiej mogę go skręcić, to ok.170Nm, może jak dokręcam koło pasowe na wale tymi niby 90Nm, to w rzeczywistości może być większa wartość i dlatego nie idzie już zrobić normalną siłą tych +90st? Chociaż jak je odkręcałem, to musiałem użyć końskiej siły…
Krzysiu , jest jednym z prekursorów mechaniki Polskiego YT. Miło się ogląda. Sam jestem mechanikiem , ale podziwiam chłopaka za spokój ducha i szczerość. Chris jest ok , ale zbyt dużo paplaniny o tematach pobocznych. Krzysiu jest konkretniejszy.
Wnioskuję że te wszystkie awarie rozrządu mają ten sam punkt , napinacz jest winowajcą . Jak by napinacz był nie do zdarcia, niezniszczalny , zrobiony by był z materiałów nieodkształcających, nie wybierających się to wszystko było by się. To naprawdę można powiedzieć że rozrząd niezniszczalny.
nie zgadzam sie z tym do konca co mowisz cisnienie po zgaszeniu nie zostaje za tloczkiem tyle ile silnik wykonal poniewaz tloczek nie ma uszczelniacza i z czasem to cisnienie spada a nie moze tak byc ze to zostaje bo jest jeszcze temperatura ktora prowadzi do zmiany parametrow dlatego tloczek jest wpuszczany prawie na ciasno ale zbyt duze pchanie spowoduje cofniecie tloczka aby nie rozerwac lancuszka owszem olej robi robote hydrauliczna ale nie na cisnienie tylko na brak cofniecia sie bez sily 🙂
To prawdziwa nemecka solidność ! ja, ja ! Dlatego Angole wprowadzili im kiedyś obowiązek napisów: Made in Germany,żeby wiedzieć ,że przypłynął złom z Germanii.
Ten szit od dawna przeskakuje rozrząd,u,kolegi przy 36 tyś.skoczył w skodzie TFU🖕💀🤮fabi srabi ale nie załapał się na akcję servisową🖕🖕🖕
Krzychu gdzie jesteś gdzie?
Mam tan wynalazek pali 1 l oleju na 100km przebieg 150 tys .
Czy ten napinacz powinno się obsadzać na silikonie ?
Witaj. Jak dokręce śruby wałków dynamometrem na 50Nm, to czuję, że dalej już nie chce iść (wymagane +90st.) Czy mam kręcić na chama? Boję się, że urwę śrubę. To samo na kole pasowym wału korbowego, 90Nm i dalej opór. Autko żony Skoda Fabia 1.2 12V. Możesz napisać, czy te śruby się nie urwą/zerwie się gwint przy dalszym kręceniu? Jeszcze jedno, dynamometr Stahlson niby od 28-210Nm ale maksymalna wartość do jakiej mogę go skręcić, to ok.170Nm, może jak dokręcam koło pasowe na wale tymi niby 90Nm, to w rzeczywistości może być większa wartość i dlatego nie idzie już zrobić normalną siłą tych +90st? Chociaż jak je odkręcałem, to musiałem użyć końskiej siły…
Super robota
Troszkę nie prawda z tłumaczeniem zasady działania napinacza.Ale żeby nie było że potępiam.
Krzysiu , jest jednym z prekursorów mechaniki Polskiego YT. Miło się ogląda. Sam jestem mechanikiem , ale podziwiam chłopaka za spokój ducha i szczerość. Chris jest ok , ale zbyt dużo paplaniny o tematach pobocznych. Krzysiu jest konkretniejszy.
Czy przy tym silniku przy naprawie musimy wymieniać sruby glowicy bo nie wiem czy mam kupić czy na starych złożyć?
Czy przy wymianie rozrządu robi się wymianę pompy ? Olej i filtr napewno.
Wnioskuję że te wszystkie awarie rozrządu mają ten sam punkt , napinacz jest winowajcą . Jak by napinacz był nie do zdarcia, niezniszczalny , zrobiony by był z materiałów nieodkształcających, nie wybierających się to wszystko było by się. To naprawdę można powiedzieć że rozrząd niezniszczalny.
JA TAKI SAM FILM ZROBIŁEM NA SWOIM KANALE. Szacunek za pasje
Jakie masz doswiadczenia z wałkami balansowymi/ wyrównoważającymi w tych trzycilindrowych 1.2 VAGa?
Ja mam 255000 z czego zrobiłem 55000 pewnie już tam jest tragedia
Czy z silnikami 1.0 tsi też miałeś jakieś problemy?
Co ile przy tym silniku wymienia się łańcuch ??
a ogolnie podobaja mi sie takie nagrania robisz to bardzo fajnie 🙂 Pozdrawiam 😉
nie zgadzam sie z tym do konca co mowisz
cisnienie po zgaszeniu nie zostaje za tloczkiem tyle ile silnik wykonal poniewaz tloczek nie ma uszczelniacza i z czasem to cisnienie spada
a nie moze tak byc ze to zostaje bo jest jeszcze temperatura ktora prowadzi do zmiany parametrow
dlatego tloczek jest wpuszczany prawie na ciasno ale zbyt duze pchanie spowoduje cofniecie tloczka aby nie rozerwac lancuszka
owszem olej robi robote hydrauliczna ale nie na cisnienie tylko na brak cofniecia sie bez sily 🙂
Dekiel rozrządu założony bez uszczelki ani sylikonu? Pozdrawiam
Zawór za dużego ciśnienia? Raczej smarownica żeby napinacz dziury w ślizgu nie zrobił
Pierwszy raz trafiłem tu, ale już widzę, że lubisz to grzebanie 🙂 A. Słodowy odcisnął swoje piętno.
Podpowiesz jaki gwint jest od rolki prowadzącej tej plastikowej lewy czy prawy bo rolka się rozpadła…
SUPER
ELEGANCKO WYTUMACZYLEŚ
To prawdziwa nemecka solidność ! ja, ja ! Dlatego Angole wprowadzili im kiedyś obowiązek napisów: Made in Germany,żeby wiedzieć ,że przypłynął złom z Germanii.