Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Co ZNISZCZYŁO silnik w Polo 1.2 12V



Makabryczne odkrycie. Tego można było uniknąć.

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

25 thoughts on “Co ZNISZCZYŁO silnik w Polo 1.2 12V

  1. Witaj. Jak dokręce śruby wałków dynamometrem na 50Nm, to czuję, że dalej już nie chce iść (wymagane +90st.) Czy mam kręcić na chama? Boję się, że urwę śrubę. To samo na kole pasowym wału korbowego, 90Nm i dalej opór. Autko żony Skoda Fabia 1.2 12V. Możesz napisać, czy te śruby się nie urwą/zerwie się gwint przy dalszym kręceniu? Jeszcze jedno, dynamometr Stahlson niby od 28-210Nm ale maksymalna wartość do jakiej mogę go skręcić, to ok.170Nm, może jak dokręcam koło pasowe na wale tymi niby 90Nm, to w rzeczywistości może być większa wartość i dlatego nie idzie już zrobić normalną siłą tych +90st? Chociaż jak je odkręcałem, to musiałem użyć końskiej siły…

  2. Krzysiu , jest jednym z prekursorów mechaniki Polskiego YT. Miło się ogląda. Sam jestem mechanikiem , ale podziwiam chłopaka za spokój ducha i szczerość. Chris jest ok , ale zbyt dużo paplaniny o tematach pobocznych. Krzysiu jest konkretniejszy.

  3. Wnioskuję że te wszystkie awarie rozrządu mają ten sam punkt , napinacz jest winowajcą . Jak by napinacz był nie do zdarcia, niezniszczalny , zrobiony by był z materiałów nieodkształcających, nie wybierających się to wszystko było by się. To naprawdę można powiedzieć że rozrząd niezniszczalny.

  4. nie zgadzam sie z tym do konca co mowisz
    cisnienie po zgaszeniu nie zostaje za tloczkiem tyle ile silnik wykonal poniewaz tloczek nie ma uszczelniacza i z czasem to cisnienie spada
    a nie moze tak byc ze to zostaje bo jest jeszcze temperatura ktora prowadzi do zmiany parametrow
    dlatego tloczek jest wpuszczany prawie na ciasno ale zbyt duze pchanie spowoduje cofniecie tloczka aby nie rozerwac lancuszka
    owszem olej robi robote hydrauliczna ale nie na cisnienie tylko na brak cofniecia sie bez sily 🙂

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!