Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Co się stanie gdy wlejesz za dużo oleju do silnika? TEST!!!



Co może się stać gdy wlejesz za dużo oleju do silnika? Sprawdziliśmy to w teorii oraz w praktyce. Przy okazji nieźle się bawiliśmy. Dajcie znać jak się podobało i zostawcie kciuka i komentarz

WSPÓŁPRACA
info@milosnicy4kolek.pl

Jesteś pasjonatem mechaniki ? koniecznie zajrzyj w link poniżej
————————————————————————
https://na.allegro.pl/niezbednik_mechanika
———————————————————————–

Bagażniki i boxy dachowe:
https://na.allegro.pl/bagazniki_dachowe

Wbijajcie na FB naszego Warsztatu
———————————————————————
https://www.facebook.com/m4kwarsztat/
———————————————————————

meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
——————————————
http://fastservice.pl
——————————————

Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj na i zostań patronem 🙂

——————————————————————
https://patronite.pl/Milosnicy4kolek
——————————————————————

SKLEP Z GADŻETAMI DLA MIŁOŚNIKÓW
————————————————————————————————
http://luckymotion.com.pl/51-milosnicy-czterech-kolek
————————————————————————————————

INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————

Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–

Oraz nasz dostawca części używanych
————————————
http://panta.gda.pl
______________________

No i oczywiście zaglądajcie na Tune up
—————————————————————————————–
https://www.facebook.com/chiptuning.gdansk/?fref=ts
—————————————————————————————-

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

27 thoughts on “Co się stanie gdy wlejesz za dużo oleju do silnika? TEST!!!

  1. Mam pytanko fachmany. Mam nowe nie nowe autko i nie wiadomo do końca jaki olej był lany do silnika Honda Civic VII 1.4. W bagażniku był 1l 15W40.. Jeżeli taki był lany mogę zejść do 10W30 albo 5W30 ?

  2. Hejo. A ja sprwdzam olej w dieslu z dpf bo w nowym g7 wypala co 200km w mieście. Po miechu masz ponad stan. Żadnego ostrzeżenia tylko mlaskanie szklanek czy czegoś tam. Martwi mnie zalanie wtrysków i następstwa. Spuszczam literek lub 2 i dolewam połowę stanu. W zimę działa i nie mlaszcze. Co wy na to ma to sens? 220k km. 62g sadzy do max 80g w dpf możliwych. Przez lato nic nie przybyło. Zobaczymy po tej zimie. Wymiana oczywiście max 15k km komplet z filtrem. Pozdro.

  3. Golfa w dieslu chcesz dać na złom? panie on w bardzo dobrym stanie jeszcze jak mieliśmy takiego jako roboczego to tankowaliśmy go 55l oleju z warsztatu (skrzynia ,silnikowy i cokolwiek wpadnie w łapy) i do tego 5l benzyny odpalał od strzała tylko troche kopcił ale jeździł do końca a silnik czeka spokojnie aż poleci do innego auta

  4. sa silniki gdzie nadmiar oleju jest wskazany, szybki przyklad v6 opla, niewazne czy 2,5, 2,6 czy 3.0, jak latasz bokiem i nie dasz wiecej to mozna zatrzec silnik bo olej zlatuje na jedna strone silnika i smok zasyssa powietrze

  5. A ciekawe co , gdy nie wiem jaki poprzedni właściciel wlewał olej , a kontakt się urwał? Wymiana oleju filtra itd ,okej ,ale w tym przypadku na jaki olej , w książce auta jest kilka olei zaznaczonych

  6. Swojego czasu kolega kupił kangura i przy okazji wyjazdu sprawdziłem poziom oleju. Okazało się że bagnet pokazuje zero choć elektroniczny poziom wskazywał ok Wiadomo że bagnet pewniejszy więc dolismy najpierw pół litra a bagnet suchy. Po litrze i kolejnym 1.5l to samo. Wlane zostało 3.5l i w czasie jazdy nagle obroty 6tys i nie działa gaszenie a z rury zasłona bojowa. Zgaszenie silnika tylko w formie zadławienia na biegu. Okazało się że poprzedni wlasciciel użył innego bagnetu który był 10cm za krótki i silnik zasysał przez odmę ja tutaj. W wyniku obrotów i drgań rozwaliło jeszcze termostat (plastikowa obudowa z rozdzielaczem, klasyka w Renault)

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!