Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Chwila prawdy. Co stuka w silniku Isuzu?

Chwila prawdy. Co stuka w silniku Isuzu?
Dziękujemy Patronom za wsparcie https://patronite.pl/TERENWIZJA
Solidne meble warsztatowe, które używamy i polecamy https://fastservice24.pl

Pobrane z Youtube Serwis i Naprawa Silników w Warszawie – Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie. Naprawa silników, remonty kapitalne Warszawa. Warszawa zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.

Naprawa Silnika Warszawa

Naprawy silników na terenie Warszawy dokonujemy niemal każdego dnia i mamy bazę zaufanych klientów, którzy potwierdzą, że jesteśmy godnym zaufania mechanikami samochodowymi.

Nasi Mechanicy zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników, Naprawa silnika to kosztowna usługa w cenniku w większości serwisów samochodowych. … W tym czasie mechanik samochodowy szlifuje wał karbowy zapraszamy.

50 thoughts on “Chwila prawdy. Co stuka w silniku Isuzu?

  1. Ciekaw jestem, jak ten Trooper wyglądał przed remontem blacharskim, bo zazwyczaj widywałem te modele w stanie połowicznej biodegradacji, dosłownie przełamujące się na pół.

  2. Takie są losy tzw. WYNALAZKÓW. 

    Isuzu to silnik 2,8 td, i 1,7 td, wyprodukowane i sprawdzone w milionach egzemplarzy, inne do wytwory dla ekscentryków wiedzących bardzo dokładnie czego potrzebują i gotowych za to płacić.

  3. YYy, a jak robiliście pomiar, to pedał gazu był wciśnięty do oporu? Bo jak nie, to nie dziwota że wam pomiary nie wyszły XD…

    Poza tym i tak panewki do sprawdzenia. Bo stuk od samej uszczelki to jak trafić dziewicę w bu***u. Pracowałby tragicznie, ale by pracował. Zwłaszcza że odpalał. A uszczelkę mogliście dobić sami, jak szarpaliście kolektor ssący. Czemu go nie zdjęliście PRZED odkręcaniem głowicy? Tylko najpierw odkręciliście głowicę, a potem kolektor? To już mogliście z kolektorem wyciągnąć głowicę XD.
    Na potwierdzenie moich słów jest jeszcze to że głowica wygląda ok. Właśnie przez to, że uszczelka ledwo, bo ledwo ale była jeszcze cała, a szarpiąc głowicę się po prostu urwała.

  4. tylko dajcie głowicę do planowania bo za chwilę nowa uszczelka będzie tak samo wydmuchnięta 😉
    strasznie blisko siebie te cylindry i dlatego tak to wydmuchuje, trochę przegieła fabryka z rozwiercaniem pojemności 😉
    ps. wężyki podciśnieniowe można sporo uprościć, ta rurka od kolektora wydechowego to do EGRa, więc to najlepiej od razu uciąć i zaspawać tą rurkę, przy okazji zawór egr i wężyki podciśnieniowe również można wywalić i zaślepić, pewnie dodatkowo jakiś będzie pochłaniacz par paliwa i od niego również elektrozawór i to też można wywalić i zaślepić i połowę już mniej 🙂 bo to tylko pseudoekologia niszcząca silnik

  5. Nie żebym się wymadrzal czy jakos specjalnie znal, ale mialem trzy samochody w ktorych poszla panewka i dzwiek byl identyczny tj stuki, ktore byly wyraznie glosniejsze przy schodzeniu z obrotow z tego względu ze wtedy nie ma sil dzialajacych na tlok i wiekszy luz jest. Dodatkowo tez z czasem coraz głośniejsze stuki, ze względu na to że panewka coraz bardziej się wyciera i luz się zwieksza. Kolejna sprawa, ze do wymiany panewek nie trzeba wyciagac tlokow, wystarczy miec je w DMP i po odkreceniu stopy przesunąć caly tlok do gory, zmienic panewki, opuscic i skrecic.
    Dla świętego spokoju ja bym zdjal miske i sprawdził jednak panewki, żeby nie było ze trzeba będzie jeszcze raz rozbierac silnik.

  6. Czegoś nie rozumiem: Paweł jest mechanikiem, pracował jako mechanik a mówi, że nie miał nigdy styczności z wymianą uszczelki pod głowicą? Czy ja coś źle zrozumiałem czy co? Rozumiem, gdyby takie lęki mial Adam, bo on nie jest mechanikiem, tylko czasem coś tam amatorsko lubi sobie podłubać. Ake wymiana uszczelki pod głowicą to chleb powszedni nawet dla słabego mechanika. I nie chce nikogo urazić, bo bardzo lubię Pawła. Po prostu nie rozumiem tej jego wypowiedzi

  7. Ja jak bym miał tyle rozebrane to już bym posprawdzał pierścienie cylindry panewki bo czasami może dalej pukać jak by cylindry miały jaja bo będą tłoki pukać o ścianki cylindra albo główki w korbowodzie mogą stukać co łączą tłok z korbowodem

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!