Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

CheckEngine



Check Engine + ESP ? Na pewno nie …..
Z dedykacją dla Rysiuncia 🙂

Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.

Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.

Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.

Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.

Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

9 thoughts on “CheckEngine

  1. Witam,ja juz tyle wymienilem czesci nowych ze masakra jak mówisz diagnostyka NAJWAZNIEJSZA jest.Pytanie czy od sondy za katem silnik F4P moze rano jak zimny nierowno pracowac? niby sonda dopiero ta druga dziala po 60/70 sekundach,diagnoza,byla,ze nie dziala za katem sonda…..

  2. W oplach (bo akurat mam kilka) błąd ESP pojawia się razem z check engine ponieważ jego sterownik potrzebuje informacji ze sterownika silnika (np. moment obrotowy, położenie przepustnicy itp.)
    W chwili gdy ECU wychwyci zakłócenie w pracy silnika i zarejestruje błąd przestaje podawać pełne dane do modułu ESP – (coś na zasadzie: "mam u siebie jakiś problem i moje dane które Ci przesyłam mogą być niewiarygodne").
    Natomiast w module ESP pojawia się błąd typu "nieprawidłowe dane z modułu sterującego silnikiem lub usterka zadania momentu obrotowego".

  3. Pytanie zupełnie z innej beczki 🙂 Mam Lagunę 2 ph1 1.8 16v oraz taki sam zestaw liczników (wersja Privilege). Na filmie wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej stabilizuję się na trzeciej kresce czyli w połowie skali tak jak we wszystkich samochodach, natomiast u mnie stabilizuję się pomiędzy drugą i trzecią kreską gdzieś po środku i w zależności od temperatury otoczenia i silnika waha się od drugiej do trzeciej kreski, czy tak powinno być czy to jakaś usterka? Dodam jeszcze, że wymieniałem termostat i nic to nie zmieniło, czy coś jeszcze powinienem sprawdzić?

  4. Leszku, wiesz jak jest. Ludzie kupuja laguny bo sa w cenie zlomu szczegolnie te z poczatku produkcji i gdy tylko pojawi sie jakas kontrolka swiecaca to od razu "alarm" bo sie swiecic nie powinna. w VAG jest to samo. w mojej sluzbowej A3 8P0 usterka silnika + brak plynu do spryskiwaczy + awaria wspomagania kierownicy oznaczala wypadanie zaplonu na jednym z cylindrow. poczatkowo sadzilem jak pewnie wieszkosc ze nie ma plynu do spryskiwaczy i zaraz skrecanie kierownica stanie sie niemozliwe 😀 ale to jednak byla tylko informacja.
    pozdrawiam, ten co mu ostatnio l2 ph2 gwizdała strasznie a okazaly sie połamane łopaty na turbo 😉

  5. To u mnie jednak coś raczej pośfirowane na kablach, albo sterowniku, bo błąd pojawia się przypadkowo, nie jest stały, komputer w ogóle nie notuje błędów. Jest LPG. Jak pojawią się błąd, to auto potrafi przyhamować, albo zwiększyć obroty.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!