Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Briggs&Stratton: ciężko odpala zimny, lub ciepły: Naprawa w silniku 750EX Series DOV 161cm3 (775IS)



Tym razem na kanale Kobamix, pokazuję częstą usterkę systemu ReadyStart w silnikach marki Briggs&Stratton, a konkretnie w modelach:
700E 140cm3
750EX 161cm3
775EX 161cm3
750PXI 161cm3
775PXI 161cm3
775IS 161cm3

na filmie dowiesz się jak powinien zachowywać się termostat na zimnym/ciepłym silniku, pokazuję ruch termostatu podczas nagrzewania, miejsce sprężyn, jak zdemontować górną osłonę obudowę filtra itp.
Wspominam również o problemach z odpalaniem ciepłego silnika

👍🏻 FACEBOOK FANPAGE► https://www.facebook.com/kobamix
👀 GRUPA FACEBOOK ►https://www.facebook.com/groups/209721433066437
👍🏻INSTAGRAM ►https://www.instagram.com/kobamixy

Kamera: Apple iPhone 11
Dźwięk: Sony ICD-UX533 + Aputure A.Lav
Program do obróbki Video: DaVinci Resolve 17
Kosiarka na filmie: Lider GKS51BS750N4w1
Klucz Akumulatorowy: Bosch GDS 14,4V
Film nie zawiera Reklamy

Spis Treści:
0:00 – 1:00 – Wstęp
1:01 – 3:39 – Omówienia działania systemu ReadyStart, i regulatora obrotów
3:40 – 4:02 – Jak zwiększyć/zmniejszyć obroty w tym silniku
4:03 – 5:31 – Praca dźwigni ReadyStart na zimnym silniku
5:32 – 7:07 – Jak działa termostat
7:08 – 11:40 – „Naprawa” termostatu
11:41 – 12:19 – Finalny test, i kilka słów podsumowania

Pobrane z Youtube Serwis i Naprawa Silników w Warszawie – Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie. Naprawa silników, remonty kapitalne Warszawa. Warszawa zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.

Naprawa Silnika Warszawa

Naprawy silników na terenie Warszawy dokonujemy niemal każdego dnia i mamy bazę zaufanych klientów, którzy potwierdzą, że jesteśmy godnym zaufania mechanikami samochodowymi. Wymiana poduszki silnika, naprawa silników Audi,,naprawa silników BMW,,naprawa silników Citroen,,naprawa silników Dacia,,naprawa silników Fiat,,naprawa silników Ford,,naprawa silników Hyundai,,naprawa silników Kia,,naprawa silników Mercedes,,naprawa silników Nissan,,naprawa silników Opel,,naprawa silników Peugeot,,naprawa silników Renault,,naprawa silników SEAT,,naprawa silników Skoda,,naprawa silników Toyota,,naprawa silników Volkswagen,,naprawa silników Volvo,,,naprawa silników Abarth,,naprawa silników Alfa Romeo,,naprawa silników Alpina,,naprawa silników Aston Martin,,naprawa silników Bentley,,naprawa silników Cupra,,naprawa silników Dodge,,naprawa silników DS,,naprawa silników Ferrari,,naprawa silników Fuso,,naprawa silników Honda,,naprawa silników Ineos,,naprawa silników Isuzu,,naprawa silników Iveco,,naprawa silników Jaguar,,naprawa silników Jeep,,naprawa silników Kawasaki,,naprawa silników Lamborghini,,naprawa silników Land Rover,,naprawa silników LEVC,,naprawa silników Lexus,,naprawa silników MAN,,naprawa silników Maserati,,naprawa silników Maxus,,naprawa silników Mazda,,naprawa silników McLaren,,naprawa silników MINI,,naprawa silników Mitsubishi,,naprawa silników Piaggio,,naprawa silników Porsche,,naprawa silników RAM,,naprawa silników Renault Trucks,,naprawa silników Rolls-Royce,,naprawa silników Seres,,naprawa silników Skywell,,naprawa silników Smart,,naprawa silników SsangYong,,naprawa silników Subaru,,naprawa silników Suzuki,,naprawa silników Tesla,,Andoria naprawa silników ,Autobianchi naprawa silników ,Cadillac naprawa silników ,Caterham naprawa silników ,Chevrolet naprawa silników ,Chrysler naprawa silników ,Corvette naprawa silników ,Daewoo naprawa silników ,Daewoo Motor naprawa silników ,Damis naprawa silników ,DMC naprawa silników ,FSO naprawa silników ,GAZ naprawa silników ,GAZ-AVC naprawa silników ,Hummer naprawa silników ,Infiniti naprawa silników ,Intrall naprawa silników ,Izera naprawa silników ,Lada naprawa silników ,Lancia naprawa silników ,LDV naprawa silników ,Ligier naprawa silników ,Lotus naprawa silników ,LTI naprawa silników ,Maybach naprawa silników ,MG naprawa silników ,Polski Fiat naprawa silników ,Rover naprawa silników ,Saab naprawa silników ,Tata naprawa silników, serwis subaru, serwis silnik naprawa, Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie, naprawa pomp wtryskowych,

Nasi Mechanicy zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników, Naprawa silnika to kosztowna usługa w cenniku w większości serwisów samochodowych. … W tym czasie mechanik samochodowy szlifuje wał karbowy zapraszamy.

49 thoughts on “Briggs&Stratton: ciężko odpala zimny, lub ciepły: Naprawa w silniku 750EX Series DOV 161cm3 (775IS)

  1. #Kobamix ja Cię szanuję za Twoją wiedzę. Mam kosiarkę z tym nieszczęsnym silnikiem i w zasadzie od początku były problemy z odpalaniem. Nawet serwis który zajmuje się naprawami kosiarek nie zdołał jej naprawić. Zamówiłem sprężynę od ssania B&S 797864 i termostat B&S 793498, i po banalnej wymianie tych elementów kosiarka pali od strzała.
    Stara sprężyna faktycznie była rozciągnięta w porównaniu do nowej a termostat miał takie luzy na tej tulei że ten drucik blokował się między tą blaszką a uchwytem.

  2. Mam pytanie. Problem z kosiarka z silnikiem Intek 7km. Na zimno pali dobrze, ale musi trochę pochodzić żeby złapać równe obroty. Jak już się nią trochę popracuje i zgasi to już nie idzie jej odpalić, można szarpać i szarpać, jak się podpompuje paliwa to ,, kicha" pod gaźnikiem paliwem przy szarpaniu

  3. Ooo tak cewki w tych kosiarkach padają jak muchy. Najgorzej że padają w sposób który każdy klient uznaje za naciągane go na naprawę bo przecież iskra jest…
    Świetny materiał. Miło się oglądało pomimo że to wszystko wiedziałem 😂

  4. Typowy Janusz pewnie sobie myśli "ja to wiedział a gość naciągacz pewnie komplikutuje to wszystko jakby rakiete na Marsa budował" Prawda jest taka że każdy ma swoje miejsce i poświęca wiele czasu na dokształcanie się. Pozdrawiam

  5. Chłopie świetna robota to co robisz. Dzielenie się swoim doświadczeniem tym bardziej większy szacun. Posiadam kosiarkę Al-Ko 5200 z silnikiem 750Ex i od jakiegoś czasu stracił moc. Z odpalaniem jest różnie ale najgorsza jest moc. Kosiarka ma 12lat, od początku była demonem mocy. Obudowa w dobrym stanie – warto zatem ratować tą kosiarkę? Myślałem o wymienie całego gaźnika albo silnika – co sądzisz?

  6. Witam.
    Fajny film wiele wyjaśnia. Inne filmy też super, jasno i rzetelnie opisują tematy.
    Mam kłopot z odpalaniem kosiarki, to co jest opisane w filmie sprawdziłem i działa dobrze. Z innego filmu dowiedziałem się, że efekt trudnego odpalania jak i odbijania linki to efekt zerwanego klina. Jutro sprawdzę go.
    Ale mam pytanie silnik B&S 750.
    Jaka powinna być przerwa na cewce?

  7. Mam 775is i to jest po prostu dramat… Zimny pali od strzała, a ciepły za Chiny. Łącząc to z tym, że sprzęt można odpalić TYLKO od startera elektrycznego robi się nie mały problem. Zazwyczaj odpoczynek 10-15min powoduje, że kosiarka znowu pali bardzo ładnie. Dodam, że jest to szczególnie upierdliwe w przypadku używania kosza na trawę…
    Świeca nówka, luz zaworowy ustawiłem zgodnie z serwisówką, muszę się przyjrzeć temu makaronowi dźwigienek jeszcze.

  8. Super Materiał .miesiąc temu naprawiałem właśnie taki sam silnik i to w nowej kosiarce . Masa błędów konstrukcyjnych dokładnie z tymi naciągani , zwykły użytkownik nie ma szans żeby samemu to opanować .

  9. precyzja wykonaniaa tych elementów prosi o litość do boga, wsazystko na plastikowych kołkach które musza się wytrzeć i z wibracji dostaną luzów, drgające przepustnice = problemy. Niespotykane rozwiązania w gaźnikach z przed 20 lat gdzie każde ciegno czy dźwignie są łożyskowane na tulejkach z mosiądzu.

  10. Dzień dobry, mam pytanie. Czy pęknięty w połowie magnes może powodować problemy z odpalaniem silnika? W traktorku poluzowała się cewka i zderzyła z magnesem, sam magnes jest kompletny ale pęknięty w połowie. Iskra jest bardzo ładna jednak obawiam się że przez to może być problem z kątem zapłonu.

  11. Dzień dobry mam pytanie do pana ten sam silnik .Mam z nim taki problem że przez cały czasy czy jest zimny czy ciepły utrzymuje maksymalne obroty ( dźwignia ręczna jest w pozycji najniższej ) lecz gdy ręcznie cofnę za regulator obrotów wtedy powoli się zmniejszają .

  12. Czy warto się pchać w kosiarke marketówke do 1200 zł czy lepiej brać jakiegoś używanego ALKO na Brigsie ? Potrzebuje czegoś solidnego z dostępnym bocznym wyrzutem i dobrym napełnianiem kosza. Te marketówki więcej mielą trawe niż ją wywalają do tyłu …

  13. Zawsze gdy oglądam twoje produkcje, to to co powiedziałeś zostaje mi w głowie, więc wszystko czego nauczyłeś i pomogłeś, ja zapamiętuję, bo tłumaczysz naprawdę dobrze. Eleganckie produkcje naprawdę. Oczywiście łapka w góre. Czekam na następne odcinki 😀

  14. Thx . Pytanko czy marina gt52 boss kawasaki jest warta zakupu. Czy nie przepłacać i kupić lonci żeby otrzymać podobną trwałość i jakość.. (chodzi mi o extrymalne koszenie działki pow. 3000m) dzięki za info..

  15. W mojej starej (ponad 10lat) kosiarce z B&S675 jest problem z odpalaniem na ciepłym. Po pewnym czasie koszenia obroty silnika zaczynają falować aż silnik się wyłącza. Po tym incydencie chcąc uruchomić silnik trzeba bardzo się naszarpac lub odczekać około pół godziny, aby móc ponownie uruchomić silnik. Powody mogą być podobne jak w/w filmie?

  16. odnośnie problemu z zapalaniem silnika na ciepło spotkałem się z sytuacją to było bodaj że w kosiarce stihla (modelu dokładnie nie pamiętam ) ale chodziło o to że po nagrzaniu silnika blaszka która trzyma linkę hamulca bezpieczeństwa nagrzewała się od silnika i odginała się, próbując kolejny raz odpalić silnik naciskając na dźwignię hamulca bezpieczeństwa kostka przy kole magnesowym niedostatecznie sie odchylała.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!