Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

BMW X5 E70 Zatarty N57 | Adam Kunc



Właścicielka pojazdu od około 1 roku jeździła od warsztatu do warsztatu aż któregoś dnia silnik się zatrzymał na „sztywniutko”.
Zapraszamy do obejrzenia kolejnego odcinka MOTOKUNCIK

Zainteresowany/a jesteś moimi usługami w zakresie mechaniki, motorsportu bądź ekspertyzą przed zakupową auta?

Zapraszam do kontaktu.

www.acs-serwis.pl

+48 603975574

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

21 thoughts on “BMW X5 E70 Zatarty N57 | Adam Kunc

  1. Turecki wał….. to nie może działać.

    Znam temat tureckiego wału z autopsji…. Silnik zatarty po 4h pracy.

    Obecnie siedzi nowy fabryczny wał.

    Takie skróty często kończą się kosztami x2 bo te wały niestety nie wytrzymują…. Nie mówiąc już o tym ze nie trzymają wymiarów.

  2. Panie Adamie prosze o opinie czy wymieniać panewki zawczasu w silniku N57 dopuki jeszcze nic sie niestalo. Filmow z awariami panewek w N57 coraz więcej a chodzi o to ze koszta o wiele mniejsze teraz niż już po zatarciu.

  3. Te awarie BMW to masakra też kiedyś miałem 320d 150km piekielnie awaryjna słupek silnika nawet był robiony alternator turbina co rok wtrysk wypalił tłok koło pasowe 2 razy ,pompa paliwa słyszałem też o słabych wałach w tym modelu skrzynia automat też szarpała przy 300 tys poszła na części
    Druga
    325i już dużo mniej bo benzyna więc pompy wspomaganie wody rozleciała się alternator chłodnica wąż wanos rezystor dmuchawy łożysko w kole zbiorniczek wyrównawczy bo pęka ,sprzęgło ciągle wycieki nawet moduł fotela i dużo pierdół już nie pamiętam wszystkiego
    A do pracy jeżdżę doodge 3.3 z LPG ma 410 tys zrobiłem nim 200 tys i jedynie alternator robiłem za 600 zł nowy po za tym eksploracja
    Co ciekawe wymieniam olej co 15 tys bez żadnych dolewek

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!