
BMW 520 N47d20c Dlaczego straciła kompresje#MatPanewka#
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Zapraszam na mojego Facebooka: MatPanewka
Instagram: matpanewka
email: mat-panewka19@wp.pl
muzyka:
Track: Triple M – Soulution
Link: https://youtu.be/6hZr1YIDeos
Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.
Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.
Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.
Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.
Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Jakieś wadliwe to dziadostwo 😳
5:39 nie ma zadnych obaw w ten sposób wyciągac silnika za szpili glowicy ? Pytam bo moze mnie tez czekać demontaz silnika po zdjeciu głowicy i zsstanawialem się jak to zrobic. Silnik m47n2
Super ale tu do wyjęcia silnika nie potrzeba rozkręcać przodu. Wystarczy odkręcić skrzynie biegów która sie trzyma na kilka śrub
Taki biały osad na świecy żarowej (1) to przez spalany olej się dzieje, uszkodzony wtrysk czy płyn chłodniczy? Pytam z ciekawości dokładniej no moje HDi właśnie taki osad ma na 2 świecach 😏
Po tych przemalowanych felgach widac ze to kierowca rajdowy.
potrzebuję kilka rzeczy do n47
wał korbowy itp
Mamy takiego pacjenta coś puka w silniku wszystko wyosiowane nowy dwumas ,panewy pierścienie rozrząd ,koło paska pl i stukanie jest dalej,pomocy!!!!!🤔🤔🤔
Czesc . Mam pytanie.Jaka kompresje powinien miec ten silnik? Dzis bylem sprawdzic u siebie i mechanic pokazal mi ze katalog podaje 16 bar.U mnie natomiast na kazdym cylindrze jest 15 … zastanowil mnie tez fakt dlaczego przy sprawdzaniu gosc wykrecal swiece po kolei po jednej a nie wszystkie na raz… co o tym sadzisz?
To jest gównolitowe n47 . Też takie brałem z gratami w kufrze i łamigłówka co gdzie było
wszystko w aucie lezy jaka patologia…..
Siema gdzie pracujesz mam bmwe61 diesel 2,0 N47 wymiana rozrządu orginal przebieg prawie czterysta tyś
Moje f11 przy przebiegu 160tys km panewka sie obrocila. Czujniki oleju nie pokazały małego stanu i przegrzalem silnik. Stanął i kaplica. Wal do szlifu. Blok nowy . Nowe pierścienie itp
Ale farmazony. Jak takie głupoty mówisz to współczuję właścicielowi G-series
Inspekcja olejowa na 15 tys była już ustawiona czy przekodowywałeś?
Jak się żyje w Austrii nad Dunajem?
100% pracujesz u Turasa w Austrii, tylko u nich tak się pracuje, zaś niezabespieczony lakier😁
Bebechy z oleju do bagażnika i wnętrza. Profesjonalnie
Rozrząd od strony skrzyni? Serio? XD
f10 N47 to juz jednak staruszek i trzeba brac tylko z b47 jak juz ktos sie zdecyduje
a co z wtryskami ?
szkoda że to diesel gdyby to była benzyna myślę że znany nam nosacz janusz mechanik Auto-Bachus chętnie by stary przyjął 🙂
Ten N47 to najgorszy szajs jakie BMW zrobiło, totalna porażka.
JAK COŚ JEST ZROBIONE Z MARNYCH MATERIAŁÓW I Z WADAMI KONSTRUKCYJNYMI TO MAMY TAKIE EFEKTY NIE INNE ! NIC NOWEGO !W BMW TO NORMALKA I NIE TYLKO SILNIKI , ale kto zmusza do ich kupowania , sami się pchają myśląc że to stare dobre BMW a tu zong!!
Rozepnij zawory i znajdziesz przyczynę braku kompresji 😉 pa wymień chłodnice spalin bo nowy silnik skończy tak samo 😂
Profesor Mat👌💪👍
PS. Mat jak już jesteśmy przy f10, tak jaki silnik byś polecił w tym modelu?
Moim zdaniem silnik po kolizji zerwany łańcuch zle poskładany. Olej Wymieniany powinien byc max co 15tys nie 30tys
przodu nie musisz rozbierać silnik wylata normalnie.
Jak by to Niemiec miał składać to by to trwało wieczność i kosztowało miliony monet .
5:55 na zdrowie
Karol Strasburger youtubowych mechaników
Szkoda ze nie mowisz chociaz w przyblizeniu o kosztach takich operacji.
Jak automat to nie rozbieram przodu. Tylko chłodnice i silnik do góry
Wszystko fajnie , ale czy ktoś by chciał mieć części silnika razem z olejem oraz innymi płynami w bagażniku ? Raczej nie sadze . Dla mnie minus za taką sytuacje . Pozdrawiam
N jak Niekupuj