Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Bmw 5 G30 2.0D pęknięty tłok jednorazowy silnik

Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.

Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.

Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.

Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.

Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

23 thoughts on “Bmw 5 G30 2.0D pęknięty tłok jednorazowy silnik

  1. Miałem F10 z tym silnikiem po flotowy z przebiegiem ponad 200 k, wg. historii serwisowej olej wymieniany co 30 – 40 k, zrobiłem jeszcze chip tuning i przez 2 lata żadnych problemów nie było potem sprzedałem koledze który jeździł kolejne 2 lata i również zero problemów, teraz od ponad 2 lat jest G30 z tym samym silnikiem, przebieg prawie 150 k też po chipie i również bezawaryjny. Silnik B47 jest już na rynku ponad 7 lat i to pierwszy film z taką awarią jaki widzę, przypuszczam że to użytkownik tego egzemplarza przyczynił się do takiej usterki.

  2. Ewidentnie katowany na zimnym , olej pewnie wymieniany raz na 40k i takie sa reztulaty nie znam nikogo komu tak szybko ten motor padl , znajomy ma 300 k przejebane i jezdzi jak zloto.

  3. 100 tysięcy i 3 wymiany oleju….

    Na pewno by tak nie wyglądał gdyby pierwsza wymiana była po 1000km i kazda następna po 8-10 tysiącach km

    Silnik na pewno by jezdził nadal…

  4. Słuchajcie, takie auta premium kupują leasingowcy którzy oczekują od auta prezencjii i taniej exploatacji (dlatego 2.0d).
    Te auta mają przeje?@ne u takich ludzi, odpalenie auta i od razu pizd@, ma jechać i już przecież to nowy samochód, co tu może się zepsuć ?
    Oleju najlepiej nie wymieniać bo to dodatkowe koszty, ale jak już trzeba to co 30 tyś.
    Później sprzeda 5-cio latka z przebiegiem 150 000km który jest wykończony.
    Znam takich ludzi osobiście i właśnie leasingobiorcy mają swoje auta gdzieś.

  5. Tych silników przez 7 lat wyprodukowali dobre kilka milionów, nie słychać złych opinii, jedynie co akcja wymiany chłodniczek spalin. Pojedynczy przypadek nie uprawniający do uogólnienień. Akurat i pęknięty tłok, i zużyte gładzie – jedno z drugim związane.

  6. Zapytaj właściciela przy ilu zatrzymała się wskazówka obrotomierza chwilę po odpaleniu. Jakoś silnik o bliźniaczej konstrukcji N47 robi z palcem w nosie po 400 tysięcy. Tak samo masz blok alu + żeliwne tuleje tylko wtedy moda na Long Life dopiero raczkowała.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!