Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

BMW 1150 GS CIŚNIENIE OLEJU, TEST, naprawa zaworu. Oil pressure valve replacement BMW R4V

Wymiana sprężyny zaworu nadmiarowego ciśnienia oleju. Porównanie ciśnienia oleju przed i po wymianie.
Sprężyna zaworu nadmiarowego BMW 1150 GS nr. części katalog BMW 11 41 1 460 259

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

40 thoughts on “BMW 1150 GS CIŚNIENIE OLEJU, TEST, naprawa zaworu. Oil pressure valve replacement BMW R4V

  1. Hallo Jarco,
    spreche leider kein polnisch und schreibe auch schlecht in Englisch, sorry dafür.
    Hole diese Woche meine 1. BMW ab eine R 1100 S,, dadurch bin ich auf Deinen Kanal gestoßen.
    Habe natürlich auch andere Kanäle geschaut und muss Dir ein Riesengrosses Lob aussprechen.
    Deine Videos sind sehr Gut in Bild und Ton und Deine Anleitungen praktisch selbsterklärend und sehr genau.
    Für mich einer Der besten BMW Schrauberkanäle auf You Tube.
    Bitte mach weiter So .
    Mit lieben Grüßen aus dem heißen Köln

    Holger

  2. Świetny film! Wymieniłem dzisiaj sprężynkę w r1100gs po nalocie 101 tyś km. Zużycie względem nowej sprężyny to 1.3mm, więc chyba nie tak źle, ale przy tej cenie części i tak warto to zrobić. Dodam tylko , aby przy wymianie nie stosować innej grubości uszczelki korka niż oryginalna co by zaburzyło pracę sprężyny tworząc inny dystans. Operację wymiany sprężyny warto zrobić przy wymianie oleju , bo po odkręceniu korka zaworu potrafi go naprawdę sporo wylecieć.

  3. Mam pytanie, jaka orientacyjnie jest temperatura przy 8 kreskach skoro 5 to ok. 100 stopni?
    Pytam bo dziś RT1100 zagrzał mi się do 8 kresek na postoju i przy ok 900 obrotów/min zaczęła pobłyskiwać kontrolka oleju. Nie mam manometru, pewno kupie i sprawdzę dla spokoju ciśnienie oleju. Bo nie wiem czy jest się czym martwić. 8 kresek to chyba już dość sporo a i 900 obrotów to też niska wartość, poniżej zalecanej przez producenta. Z drugiej strony czujnik ma te 0,4 bara próg zadziałania, chyba nie powinno ciśnienie aż tak spaść? Oby okazało się że to tylko czujnik walnięty, ostatnio był wymieniony na jakiś zamiennik bo oryginalny ciekł.

  4. I really really like your video's man, it's insane how well detailed they are, thanks for all the work that goes in recording > editting and finally posting. i have a '01 1150GS williams edition @ 120k now and i've been having (since i got it 4 years ago) low oil temp, i've fully blocked the front oil cooler just to get up to 4 maybe 5 bars of oil in the RID. i have replaced the oil thermostat in the first year i got it, no difference. also did a ohm test on the oil temp-sensor with a ohm-chart i've found online. it's exactly what it should be. only time it's getting up to temp at 5 bars is when riding TET, low air-flow and a lot of rpm's asked than. but on highway it is dropping back to 3 bars standard, looks like that is causing bad fuel consumption because ECU want's to make up for that, what you do think ? Greetings from Rotterdam. Ed

  5. Jak zwykle świetny filmik i bardzo dobry temat. Zakładam się że większość użytkowników r – ki nawet nie pomyślała o tej sprężynce. Nawiasem mówiąc to ciekawe czy ta sprężynka jest wyznacznikiem prawdziwego przebiegu motocykla – 2 dni temu zabrałem się za grubszy przegląd rt-ka i po wyjęciu sprężynki okazało się że ma około 45,9 mm a motorek w teorii ma nalatane 88kkm zapewne nikt od 2001 roku jej nie zmieniał. Pozdrawiam

  6. Witam ! Dzięki za szczegółowe wyjaśnienie tematu,Super!
    No i po obejrzeniu chciałem zakupić ową sprężynę i jest nie do zdobycia…Boxer-Parts odpisał ,że sprężyna nie występuje w katalogu części BMW… Pozdrawiam !

  7. `03 R1150 GS prawie 149tyś km przebiegu, zużycie sprężyny niemal identyczne jak w Twoim sprzęcie.

    stara sprężyna 45,7mm
    nowa sprężyna 48,2mm

    Także nikt tam raczej nie zaglądał, warto było zainwestować te 8zł w ASO 😀

    Dzięki za materiał, pozdrawiam

  8. Dobry materiał Jaro. Duzo osób nie wie o tym problemie.
    Ten sam temat w silniku 1200 spreżyna ta sama o tym samym nr OE
    U mnie objaw byl taki przy wysokich obrotach na rozgrzanym oleju cykal napinacz łancucha rozrządu na lewym cylindrze. Ma budowę klasycznej szklanki hydraulicznej (na prawym cylindrze napinacz jest sprężynowy)
    Motocykl ma przejechane 150kkm wymięniłem obydwa napinacze byly już zużyte.
    Po wymianie napinaczy na prawy cylindrze ok , na lewym bylo również lepiej ale przy temp okolo 100st C po osrtym używaniu rolgazu przy obrotach powyżej 4k czasem halasował choć nieco mniej. Po zejsciu do obrotów biegu jałowego zdażało mu sie również "cykać"
    Dopiero wymiana sprężyny usuneła problem w 100%. Moja sprężyna miała wymiar 44mm (nominał 48.4mm)
    Tlok zaworu nosił ślady długich godzin pracy, był wypracowany. Miał małe rysy które mogły utrudniać plynna i prawidlowa pracę zaworu. Narazie wypolerowałem tłok usuwając rysy.
    Tłok nie jest dostepny jako część zanienna w ASO niestety.
    Dla zainteresowanych koszt sprężyny to zaledwie 7zl .
    Warto co 150 kkm zweryfikować i w razie potrzeby wymienić elementy zaworu. Olej.jaki stosuje to Castrol Power 1 15W50
    Pozdrawiam LwG

  9. na 1150gs jest duży problem dotyczący sprzęgła, myślę, że fajnie by było zrobić filmik o renowacji sprzęgła. poza tym świetne filmy, daję abonament i to lubię.

  10. Kolejny świetny material! BRAWO !!! 🙂 Pytanie z innej beczki. Jaką płyte pod kufer masz zamontowaną u siebie i czy ten kufer jest przykręcony na stałe? Pozdrawiam

  11. Ciekawa sprawa, muszę sprawdzić zatem wymiar mojej sprężyny. Teraz mam do czego porównać. Dzięki za kolejny, ciekawy film !
    Btw. Jaki model szyby masz w swoim ADV ? 🙂

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!