Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Blok silnika przecieka, ale mamy na to sposób! | Polskie BMW

http://mubi.pl/patryk_mikiciuk150 pamiętajcie aby sprawdzić kalkulacje swojego samochodu i odebrać bonus 150 PLN!
Subskrybuj mój kanał: https://www.youtube.com/c/patrykmikiciuk?sub_confirmation=1
Odkrywamy kolejną niesamowitą historię. W 1934 r. zaprezentowano roadstery 315/1 i 319/1 wyposażone w jednostki o pojemności 1500 ccm i 1900 ccm. To prawdopodobnie pierwszy przedwojenny samochód, który zapoczątkował polski motorsport.

Zajrzyj również na:
Instagram: https://www.instagram.com/patrykmikiciuk/
Facebook: https://www.facebook.com/mikiciukpatryk/

#patrykmikiciuk #polskiebmw #BMW Materiał zawiera lokowanie.

Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.

Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.

Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.

Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.

Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

20 thoughts on “Blok silnika przecieka, ale mamy na to sposób! | Polskie BMW

  1. Dwa tygodnie temu… albo kiedy jeszcze benzyna była po 5,92…
    19:44 Mógłby mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi z tym pierwszym startem za który są odpowiedzialne małe sprężyny? Nie zetknąłem się z czymś takim. Zawsze sądziłem, że jak są dwie sprężyny to pracują razem – bo są ściskane od razu obydwie – krótsza stoi trochę wyżej na miseczce dolnej a górą opiera się na podtoczeniu w górnej miseczce. Rozwiązanie takie stosowano ze względu na to, że układ złożony z dwóch różnych sprężyn nie wpadnie w rezonans (każda ma inną częstotliwość rezonansową) – co skutkowałoby zawieszaniem się zaworu i ewentualnością zetknięcia z tłokiem… Natomiast współczesne sprężyny zaworowe są wykonywane ze zmiennym skokiem i również nie wpadają w rezonans. Zaletą jest niższa masa i oszczędności w produkcji…
    28:27 Z tego co się orientuję to napęd wałka rozrządu jest na środku za pomocą wałka królewskiego. Rozwiązanie takie stosowało Bugatti bodajże jako pierwsze o ile nie jedyne. Alfa Romeo w tamtych czasach stosowała również napęd rozrządu na środku silnika ale łańcuchem.

  2. Super wizyta w Krasnobrodzka Racing, można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy i zobaczyć ogrom maszyn.
    Dowiedzieć się co daje dobre wyważenie wału korbowego.
    Fajnie że są firmy które nie tylko nastawiają się na ilość, ale tez na jakość o zajmują się starszymi silnikami, przy których jak wiadomo trzeba poświecić trochę lub sporo więcej czasu na znalezienie dokumentacji technicznej, oraz na dobór lub dorobienie części.
    Bardzo ciekawy jestem efektu końcowego.

  3. Super odcinek! Czyli wał z kołem zamachowym powinien być idealnie wyważony bez korbowodów i obracać się "w nieskończoność"? I tylko Vki wyważa się z "korbowodami"? W 126p można na pryzmach statycznie? Cały wał, bez korbowodów?

  4. Ja nie mogę wyjść z podziwu. Najlepszy odcinek z tematu obróbki i technologii. Dzięki Tomku. Mogę takie obrazki oglądać godzinami. A w ogóle to szkoda że małolaty tam nie pracują, ciekawe dlaczego i szkoda. Co będzie za 10 lat???

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!