Witam. Dzisiejszy odcinek jest o kolejnych perypetiach silnikowych na warsztacie Łukasza😉 Pozdrawiam
kontakt.rolniklukasz@gmail.com
Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
25 thoughts on “Bizon Gigant Z060 cz. 2 Remont Silnika – CIĘŻKI TEMAT…”
Czy możesz mi pomóc. Myślałem o wmontowaniu do bizona rekorda św 680. Pytanie. Czy po między tymi dwoma silnikami są duże różnice. Chodzi mi o wymiary. Nigdy nie widziałem sw680. Kupiłem rekorda i nie udało mi się wykosić 0.5ha. Rozkminiam co robić z silnikiem. Chciałbym zamontować mocniejszą jednostkę w cenie remontu sw 400.
Fajnie się ciebie ogląda. Jestes jednym z niewielu prawdziwych polskich rolników którzy nie dali sie zwieść błyszczącym zdradliwym i megadrogim maszynom do których doplacaja. To lobby zachodnich koncernów które wcisnely wielkiej liczbie rolników te drogie maszyny grając bezwzględnie na ludzkich emocjach. Te zachodnie maszyny to pułapka bo są drogie w utrzymaniu i specjalnie tak skonstruowane żeby nie dało sie ich naprawić bez serwisu . Te dopłaty i preferencyjne kredyty to pułapka bo ich utrzymanie pogrąży niejednego. Faktem jest ze maszyny zachodnie są wydajniejsze i bardziej zaawansowane lecz jeżeli przeliczy się całość użytkowania oraz koszt zakupu to wychodzi szydło z worka. Rolnicy którzy wpakowali sie w re dotacje i zachodnie sprzęty będą musieli rak tańczyć jak im unia zagra bo w przeciwnym razie stracą gospodarstwa. Niewiele osob ma odwagę o tym mówić. Jakby się drogi Łukaszu okazało że jeszcze niewiele pryskasz i walisz niedużo nawozów sztucznych to byś zarobił ogromnego plusa. Dzisiaj wieksxosc rolników sieje odmiany roślin które są plenne ale bezwartosciowe i niesmaczne. Rolnicy robią to dlatego ze chcą sie nachapać i mają w ciul długu na te maszyny które czesto są im niepotrzebne biorąc pod uwagę areał i możliwości swoich gospodarstw. Koniec końców tacy rolnicy którzy uprawiają ziemię z powołania żeby wykarmic ludzi w miarę dobrymi produktami wygrają bo wystarczy że szkopy utnął dopłaty i nie jedno gospodarstwo idzie pod młotek. Dzisiejsza narracja polityczna wskazuje że niemcy i unia mogą cofnąć doplaty w każdej chwili.
Kruca fuks mało casu . A tak na serio zrób to co będzie najkrócej trwało – żniwa blisko. Na kombinacje przyjdzie czas. Komentarze komentarzami ,ale to tylko i wyłącznie Twoja decyzja !
Nie znam się ale wypowiem – nie zabijesz hydrostatu jak podłączysz taki moment obrotowy z kirovca ? Czy stopy wytrzymają i co najważniejsze czy zdążysz przed żniwami ?
Tu moment się liczy plus toze pojemność ponad dwa razy większa więc niewyzalowany. Moment obrotowy toczy pojazd daje siłę i cały power moc to tylko przeliczenie na max obrotach zdolność wykonania pracy w danym czasie KW
remontować jednostkę która jest za słaba mija się z celem i ta świadomość, że niedługo padnie znowu, a V8 czeka. A i zmieści się zmieści. Bizon ma robić kasę a nie generować koszty. Pozdro ewentualnie silnik z bizona wstawić do kosiarki, tam da rade
Czy możesz mi pomóc. Myślałem o wmontowaniu do bizona rekorda św 680. Pytanie. Czy po między tymi dwoma silnikami są duże różnice. Chodzi mi o wymiary. Nigdy nie widziałem sw680. Kupiłem rekorda i nie udało mi się wykosić 0.5ha. Rozkminiam co robić z silnikiem. Chciałbym zamontować mocniejszą jednostkę w cenie remontu sw 400.
Hej kolego
Jesteś z zachodnio pomorskiego
Z jakiej firmy kupiłeś tuleje tłoki korbowody?
„Nie wiem tak do kłuńca”😂😂😂
Na żniwa będzie gotowy? Super maszyna.
Super kurde bizon tutaj🥰😋😆😃❤💪💪💪💪
Dzień dobry
potwierdzam ciężki temat, ale i super robota 👍
czasami przez wtryskiwacz tam gdzie jest tulejka z brazu rozszczelnia sie
Silnik jamz 238n 💪💪
Fajnie się ciebie ogląda. Jestes jednym z niewielu prawdziwych polskich rolników którzy nie dali sie zwieść błyszczącym zdradliwym i megadrogim maszynom do których doplacaja. To lobby zachodnich koncernów które wcisnely wielkiej liczbie rolników te drogie maszyny grając bezwzględnie na ludzkich emocjach. Te zachodnie maszyny to pułapka bo są drogie w utrzymaniu i specjalnie tak skonstruowane żeby nie dało sie ich naprawić bez serwisu . Te dopłaty i preferencyjne kredyty to pułapka bo ich utrzymanie pogrąży niejednego. Faktem jest ze maszyny zachodnie są wydajniejsze i bardziej zaawansowane lecz jeżeli przeliczy się całość użytkowania oraz koszt zakupu to wychodzi szydło z worka. Rolnicy którzy wpakowali sie w re dotacje i zachodnie sprzęty będą musieli rak tańczyć jak im unia zagra bo w przeciwnym razie stracą gospodarstwa. Niewiele osob ma odwagę o tym mówić. Jakby się drogi Łukaszu okazało że jeszcze niewiele pryskasz i walisz niedużo nawozów sztucznych to byś zarobił ogromnego plusa. Dzisiaj wieksxosc rolników sieje odmiany roślin które są plenne ale bezwartosciowe i niesmaczne. Rolnicy robią to dlatego ze chcą sie nachapać i mają w ciul długu na te maszyny które czesto są im niepotrzebne biorąc pod uwagę areał i możliwości swoich gospodarstw. Koniec końców tacy rolnicy którzy uprawiają ziemię z powołania żeby wykarmic ludzi w miarę dobrymi produktami wygrają bo wystarczy że szkopy utnął dopłaty i nie jedno gospodarstwo idzie pod młotek. Dzisiejsza narracja polityczna wskazuje że niemcy i unia mogą cofnąć doplaty w każdej chwili.
Ciekawe czy ta V się wgl tam zmieści.
Ja myślałem kiedyś żeby włożyć do bizona silnik z mercedesa atego ten 230konny.
Kurde ile ten silnik ma szpilek w glowicy
Jeśli byłą możliwość naprawy silnika, to zawsze naprawiałem – używany to przecież masz – po co drugi? 😉
Łukasz kończ remont serca od 700 i montuj w gigancie , z tym silnikiem bizon cię nigdy nie zawiedzie !
Kruca fuks mało casu . A tak na serio zrób to co będzie najkrócej trwało – żniwa blisko. Na kombinacje przyjdzie czas. Komentarze komentarzami ,ale to tylko i wyłącznie Twoja decyzja !
Ta vka by świetnie się sprawdziła w tym gigancie, tylko największy problem to zaadoptować cały dzwon z hydrostatem do niego.
Bizon z tym silnikiem to by była RAKIETA 👍 . FENDT-y i inne w porównaniu do twojego Bizona to mogłyby pokrzywy kosić .😂😂😂
Dawaj ta v-ke
Nie znam się ale wypowiem – nie zabijesz hydrostatu jak podłączysz taki moment obrotowy z kirovca ? Czy stopy wytrzymają i co najważniejsze czy zdążysz przed żniwami ?
A kirova motor ma dwa razy większy moment niż sw680 więc tu nie ma czy mówić nie ma co porównywać
Tu moment się liczy plus toze pojemność ponad dwa razy większa więc niewyzalowany. Moment obrotowy toczy pojazd daje siłę i cały power moc to tylko przeliczenie na max obrotach zdolność wykonania pracy w danym czasie KW
remontować jednostkę która jest za słaba mija się z celem i ta świadomość, że niedługo padnie znowu, a V8 czeka. A i zmieści się zmieści. Bizon ma robić kasę a nie generować koszty. Pozdro
ewentualnie silnik z bizona wstawić do kosiarki, tam da rade
Dokończ ten silnik co z kontenera od pana wyjąłeś go. i do kombajnu montuj i w pole kosić nim niech na siebie zarabia pozdrawiam.
p
0,mmmmmmmmmm…mmm mm.m.mmmm
Dałem suba bo zajebisty jesteś a po drugie chce zobaczyc V8 w Z0 60