Na moim kanale dowiecie się wielu ciekawych rzeczy z mechaniki samochodowej. Zapraszam do oglądania:)
Drodzy widzowie, ze względu na dużą liczbę zapytań w sprawach doradztwa mechaniki pojazdów nie zawsze jestem w stanie szybko odpisać, dlatego uruchamiam Patronite.
Osoby wspierające mój kanał zawsze otrzymają odpowiedź i pomoc w sprawie autka ; ]
Z góry dziękuje osobą wspierającym mój kanał, w końcu stać mnie na dobrego jabola ; ]
Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.
Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.
Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.
Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.
Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Related
43 thoughts on “Audi S5 wyjąłem silnik 4.2v8 do naprawy za 20.000PLN”
I to mi się podoba. Mechanik elegencki, paznokcie do pracy pomalowane 😀
Ja jestem naprawdę zmartwiony tą technologią spalinową , brnie ona w taką stronę bez powrotu. Magistral wodnych , paliwowych elektroniki że prosty silnik stał się tak po komplikowany że z coraz to większą irytacją mnie to naprawianie wychodzi . Moja powiedziała z kim ty się tak kłócisz. A no zajebany gebels komplikuje tak że się rzygać chce a francuz robi to tak żeby narobić się jak naj mniej ale serwis ma sobie radzić. I niekiedy leże pod hujem 5 minut i myslę że nie możliwe by francuz to tak pomyślał by się najebać przy naprawie. i tak w rzeczywistości jest. Np rozrusznika w instrukcji nie można wymienić bez rozbierania kolektora przy 3.0 v6 – nieprawda , można wymienić. Rozrządu bez wyjmowania silnika ? można wymienić . I tak dalej , tak jak by instrukcja sobie , projektant sobie a mechanik kombinuj 🙂
Siemanko, mam takie pytanie jak sprawdzić te koła zmiennych faz rozrządu tego typu. Przejrzałem Twój kanał i widzę jak sprawdzasz inne koła w sensie innego typu, czy te mają działać tak samo? I czym się różni oprócz tej dużej sprężyny koło wydechu od ssącego. PS. Umiem się odwdzięczyć za pomoc.
Jako, że czaiłem się na S5 to pamiętam ogłoszenie tego Audi, gdy było na sprzedaż świeżo po sprowadzeniu z usa. Już w PL po sprowadzeniu był wyciągany silnik, podobno tylko do sprzęgła. Miała być perełka, mały przelot. Współczuje osobie, która to kupiła.
Od kiedy 15 letnie S5 jest nowym samochodem? Po prostu to auto segmentu premium, w dodatku S5 a nie zwykle A5. Stąd takie koszty, natomiast auto samo w sobie nie jest skomplikowane ani jakoś szczególnie problematyczne. Gdyby to było RS5 to byłoby jeszcze drożej 😉
Pomijając kwestie tego, ze dwumas to smietnik, to zeby wyjsc na "zero" wzlegem plaszczyzny ciernej kola zamachowego wystarczy tyle samo zebrac z kolnierza 🙂
Ten kanał to skarbnica wiedzy! I przestroga dla wszystkich chcących kupić nowsze auta:) Patrząc na to wszystko cieszę się że mam moje stare wozidelka :p Pozdrowionka!
Kosa. Koło szlifuje się płaszczyznę przylegania tarczy i płaszczyznę przylegania docisku do koła po wyjęciu kołków. Łożysko wysunie się 1 lub 2mm bardziej i da radę.
Ogladam kilka programow jak garazowe hobby, acs bmw, jak autochalenge czy pitertv, m4k oraz zagraniczne o naprawach aut jak hoovie garage czy timms bmw, chrisfix i inne. Tutaj ten wstep jest swiatny z takim wprowadzeniem do zapoznania z tematem. Tak trzymac bo poziom swietny. Pozdro
I to mi się podoba. Mechanik elegencki, paznokcie do pracy pomalowane 😀
Cześć, rozważałeś zakup serwisowego "wózka" do demontażu silników ? Myślę, że by usprawnił pracę ale to juz tylko moje zdanie. 😁
Czasami mam dość mechaniki, ale Twoje filmy motywują. Pzdr i dużo zdrówka
Ja jestem naprawdę zmartwiony tą technologią spalinową , brnie ona w taką stronę bez powrotu. Magistral wodnych , paliwowych elektroniki że prosty silnik stał się tak po komplikowany że z coraz to większą irytacją mnie to naprawianie wychodzi . Moja powiedziała z kim ty się tak kłócisz. A no zajebany gebels komplikuje tak że się rzygać chce a francuz robi to tak żeby narobić się jak naj mniej ale serwis ma sobie radzić. I niekiedy leże pod hujem 5 minut i myslę że nie możliwe by francuz to tak pomyślał by się najebać przy naprawie. i tak w rzeczywistości jest. Np rozrusznika w instrukcji nie można wymienić bez rozbierania kolektora przy 3.0 v6 – nieprawda , można wymienić. Rozrządu bez wyjmowania silnika ? można wymienić . I tak dalej , tak jak by instrukcja sobie , projektant sobie a mechanik kombinuj 🙂
Złomy z pod szyldu 4 x 0. Na częściach ludzi Szkop kroi równo.
Składnia tytułu iście ekwilibrystyczna 😂
Stawiam na peknieta glowice
A chlodnica spalin i EGR ..bo te auta maja juz zdajesie egr
Siemanko, mam takie pytanie jak sprawdzić te koła zmiennych faz rozrządu tego typu. Przejrzałem Twój kanał i widzę jak sprawdzasz inne koła w sensie innego typu, czy te mają działać tak samo? I czym się różni oprócz tej dużej sprężyny koło wydechu od ssącego. PS. Umiem się odwdzięczyć za pomoc.
Niezly szrot
Filmy o naprawach współczesnych vag to jednocześnie ich najlepsza antyreklama.
Z drugiej strony mechanicy są szczęśliwi, więc wszystko gra.
DObry płyn to jaki?
Robicie kawał dobrej roboty, takie auta i silniki należy ratować 😁😉
ilu procentowe wyszło wino?😁
+
Cena naprawy V8 w cenie tej Agili.
Jednak lepiej nie kupować aut ze stanów poza tymi starymi klasykami, które robiły setki tysiące kilosów.
Panowie jakie autko w miarę sportowe kupić do 100k co myślicie
Na LPG da się przerobić?
Jaki przybliżony koszt samej robocizny za taki remont? Chodzi mi o godziny warsztatowe..? Ktoś coś?
Teraz płyn a kiedyś ciśnienie się mierzyło na cylindrach.
Jaki to jest dobry płyn chlodniczy? proszę konkretne marki, producenta, przykłady?
Pewnie za jakiś czas nagar się nazbiera i z 354 będzie
300.
Silnik Agila 1.2 z gazem w Audiku. 😄😄😄 demon predkosci by był. Fajny film pozdrawiam.
Jak się ma kase to co tam Problem 20tys na remont wydac.
Ja powiedziałem ze sie juz nie bawie
W bmw czy audi
Tylko hemi
Jako, że czaiłem się na S5 to pamiętam ogłoszenie tego Audi, gdy było na sprzedaż świeżo po sprowadzeniu z usa. Już w PL po sprowadzeniu był wyciągany silnik, podobno tylko do sprzęgła. Miała być perełka, mały przelot. Współczuje osobie, która to kupiła.
Nie wiem czego trzeba nie mieć w głowie żeby kupić taką padake 😂
Nie można było zrobić test szczelności/pomiaru spadku ciśnienia ?
Wpadłem na kanał dzisiaj rano i od razu zostałem patronem tak ze zostaje na dłużej. Super kanał super robota 🙂 pozdro 3.2fsi
Na pobudzenie macieży paznokcia i odbudowy onygen cream podopharm
Jakbyś miał kupić s5 to jakie? 4.2 czy 3.0? Chce go na Daily więc mus to automat i lpg i szczerze nwm który wybrać
Od kiedy 15 letnie S5 jest nowym samochodem? Po prostu to auto segmentu premium, w dodatku S5 a nie zwykle A5. Stąd takie koszty, natomiast auto samo w sobie nie jest skomplikowane ani jakoś szczególnie problematyczne. Gdyby to było RS5 to byłoby jeszcze drożej 😉
Ładne Audi S5 naprawione z ładną cenę. Wszystko kosztuje. 😀👌 Pozdrawiam
Dwumas się zapadł
Pomijając kwestie tego, ze dwumas to smietnik, to zeby wyjsc na "zero" wzlegem plaszczyzny ciernej kola zamachowego wystarczy tyle samo zebrac z kolnierza 🙂
Ten kanał to skarbnica wiedzy! I przestroga dla wszystkich chcących kupić nowsze auta:) Patrząc na to wszystko cieszę się że mam moje stare wozidelka :p Pozdrowionka!
w takim razie co byla przyczyna ubywania plynu chlodniczego? glowica szczelna, uszczelki wygladaja tez na szczelne wiec co sie stało?
No te cztery zera w logo coś znaczą 🙂
Kosa. Koło szlifuje się płaszczyznę przylegania tarczy i płaszczyznę przylegania docisku do koła po wyjęciu kołków. Łożysko wysunie się 1 lub 2mm bardziej i da radę.
Ogladam kilka programow jak garazowe hobby, acs bmw, jak autochalenge czy pitertv, m4k oraz zagraniczne o naprawach aut jak hoovie garage czy timms bmw, chrisfix i inne.
Tutaj ten wstep jest swiatny z takim wprowadzeniem do zapoznania z tematem. Tak trzymac bo poziom swietny.
Pozdro
Fajne masz podkłady muzyczne. Dobrze się Ciebie słucha i ogląda 👍🏼
'Nie chce się brudzic' – powiedział mechanik stojąc nad rozebranyn silnikiem.. 😅
Ciekawe ile mniej więcej koszt takiej imprezy?