Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Audi S5 wyjąłem silnik 4.2v8 do naprawy za 20.000PLN

Na moim kanale dowiecie się wielu ciekawych rzeczy z mechaniki samochodowej. Zapraszam do oglądania:)

Drodzy widzowie, ze względu na dużą liczbę zapytań w sprawach doradztwa mechaniki pojazdów nie zawsze jestem w stanie szybko odpisać, dlatego uruchamiam Patronite.
Osoby wspierające mój kanał zawsze otrzymają odpowiedź i pomoc w sprawie autka ; ]

Z góry dziękuje osobą wspierającym mój kanał, w końcu stać mnie na dobrego jabola ; ]

poczta: E-mail ytgaragepoland@gmail.com
https://www.instagram.com/garagepoland/
https://www.facebook.com/GaragePoland
https://patronite.pl/profil/541136/ga… Zapraszam na PATRONITE ;]

Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.

Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.

Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.

Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.

Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

43 thoughts on “Audi S5 wyjąłem silnik 4.2v8 do naprawy za 20.000PLN

  1. Ja jestem naprawdę zmartwiony tą technologią spalinową , brnie ona w taką stronę bez powrotu. Magistral wodnych , paliwowych elektroniki że prosty silnik stał się tak po komplikowany że z coraz to większą irytacją mnie to naprawianie wychodzi . Moja powiedziała z kim ty się tak kłócisz. A no zajebany gebels komplikuje tak że się rzygać chce a francuz robi to tak żeby narobić się jak naj mniej ale serwis ma sobie radzić. I niekiedy leże pod hujem 5 minut i myslę że nie możliwe by francuz to tak pomyślał by się najebać przy naprawie. i tak w rzeczywistości jest. Np rozrusznika w instrukcji nie można wymienić bez rozbierania kolektora przy 3.0 v6 – nieprawda , można wymienić. Rozrządu bez wyjmowania silnika ? można wymienić . I tak dalej , tak jak by instrukcja sobie , projektant sobie a mechanik kombinuj 🙂

  2. Siemanko, mam takie pytanie jak sprawdzić te koła zmiennych faz rozrządu tego typu. Przejrzałem Twój kanał i widzę jak sprawdzasz inne koła w sensie innego typu, czy te mają działać tak samo? I czym się różni oprócz tej dużej sprężyny koło wydechu od ssącego. PS. Umiem się odwdzięczyć za pomoc.

  3. Jako, że czaiłem się na S5 to pamiętam ogłoszenie tego Audi, gdy było na sprzedaż świeżo po sprowadzeniu z usa. Już w PL po sprowadzeniu był wyciągany silnik, podobno tylko do sprzęgła. Miała być perełka, mały przelot. Współczuje osobie, która to kupiła.

  4. Od kiedy 15 letnie S5 jest nowym samochodem? Po prostu to auto segmentu premium, w dodatku S5 a nie zwykle A5. Stąd takie koszty, natomiast auto samo w sobie nie jest skomplikowane ani jakoś szczególnie problematyczne. Gdyby to było RS5 to byłoby jeszcze drożej 😉

  5. Ogladam kilka programow jak garazowe hobby, acs bmw, jak autochalenge czy pitertv, m4k oraz zagraniczne o naprawach aut jak hoovie garage czy timms bmw, chrisfix i inne.
    Tutaj ten wstep jest swiatny z takim wprowadzeniem do zapoznania z tematem. Tak trzymac bo poziom swietny.
    Pozdro

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!