Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

ABC pomp wtryskowych, budowa, regulacja kąta wtrysku i ustawienie dawki paliwa 1.9TDI



pompa wtryskowa bosch budowa zasada działania i omówienie regulacji kąta wtrysku i dawki paliwa.

——————————————————————————————-
WARSZTATY M4K GARAGE sprawdźcie co u nich:
https://www.m4kgarage.pl/
——————————————————————————————-
CHCESZ OTWORZYĆ Z NAMI WARSZTAT M4K GARAGE?
NAPISZ tutaj: franczyza@m4k.pl
—————————————————–
🛠M4K GARAGE – profil główny całej sieci
https://www.facebook.com/m4kwarsztat
https://www.instagram.com/m4kgarage/
🛠M4K GARAGE SZCZECIN – w przygotowaniu
https://www.facebook.com/m4kszczecin
https://www.instagram.com/m4kgarageszczecin/
🛠M4K GARAGE KIELCE
https://www.facebook.com/m4kkielce
https://www.instagram.com/m4kgaragekielce/
🛠 M4K GARAGE WROCŁAW
https://www.facebook.com/M4KGarageWroclaw
https://www.instagram.com/m4kgaragewroclaw/
🛠 M4K GARAGE KOŚCIERZYNA
https://www.facebook.com/m4kkoscierzyna
https://www.instagram.com/m4kgaragekoscierzyna/
🛠 M4K GARAGE SZEMUD
https://www.facebook.com/m4kszemud
https://www.instagram.com/m4kgarageszemud/

WSPÓŁPRACA
wspolpraca@m4k.pl
KONTAKT dla widzów
info@m4k.pl

INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————
Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

41 thoughts on “ABC pomp wtryskowych, budowa, regulacja kąta wtrysku i ustawienie dawki paliwa 1.9TDI

  1. Cześć łysy lubię twoje filmy ale nastawnik nie reguluje ciśnienia tylko dawkę paliwa .Statyczny kąt wtrysku nastawiamy jak sama nazwa mówi statycznie czyli czujnikiem zegarowym komputerem możemy co najwyżej sprawdzić czy kąt wtrysku po zblokowaniu(w nastawach serwisowych) zbyt mocno nie skacze np. po przez zbyt lużny pasek lub poluzowane koło pasowe (częsty przypadek w vw lt 25tdi)Zgodzę się z tym ,że warto dać nieco wcześniejszy kąt wtrysku Pozdrawiam

  2. Mam Audi a4 b6 z silnikiem diesla zatarła się pompa wtryskowa .
    Mogłaś się zatrzeć przez pomyłkę że wlałem 10 l benzyny, baku miałem około 5 l ropy i do tego wlałem 20 l ropy .
    Autem przejechałem około 2 kilometry zgasiłem później jak chciałem odpalić to strasznie długo kręcił.
    Czy to jest możliwe że tak się mogło stać z tą pompą wtryskową.
    Czekam na wiadomość od P. Michała pozdrawiam

  3. Mam pytanko co może być moj bus t4 2.5tdi jak odpale na zimnym dymi mocniej jak się rozgrzeje jade jest ok ma moc nie łyka oleju…Co jest przyczyną bo te mechaniki zaczym dojdzie to mnie szlak strzeli ? Jak jest zimno widac to jak jest cieplo nie widać tego…

  4. 7:13 nie ciśnienia tylko ilość paliwa… 7:49to nie jest potencjometr tylko czujnik rsw indukcyjny a nie potencjometryczny więc tym bardziej nie potencjometr… to raz a dwa to nie on zwiększa lub zmniejsza dawkę tylko informuje EDC o położeniu nastawnika a ów nastawnik zmienia położenie przy pomocy elektromagnesu który znajduje się wewnątrz nastawnika… kolejna sprawa to 8:44 dawka na biegu jałowym nie jest zmieniana w ten sposób bo gdyby to nastąpiło to by obroty wzrosły lub zmalały. 14:21 niby ekspert a też pierdoli bo to napięcie by się zmieniło gdyby przestawił ramię czujnika indukcyjnego a nie cały nastawnik względem pompy… oj łysy jesteś tylko aktorem tyle że nie masz talentu albo ciulowy masz scenariusz.

  5. Wielkie dzięki za ten film, Dzięki temu filmowi doszedłem do przyczyny Dziwnego zachowania Golfa 4 1,TDI AFN . A mianowicie Ato po całkowitym zagrzaniu zaczęło samo wchodzić na obroty bez dodawania gazu i to ma maxa na czerwone pole potem zaczęło mega falować czarny dym z rury . potem zgasło a na desce rozdzielczej zaczęła mrugać kontrolka od świec żarowych, Podczas jazdy szarpało, Początkowo myśleliśmy że to przepustnica od gazu szaleje. Ale ją sprawdziliśmy i wszystko było ok, Po zdiagnozowaniu VCDS wyskoczył bład 1268 (N146) Czyli Regulacja dawki błąd Nastawnika, No i się okazało że popsuty jest ten zaworek regulujący dawkę a doszliśmy do tego oglądając ten film:)

  6. Łysy kawał dobrej roboty…mam pytanie…pompa wtryskowa w 1.9 TDI afn cieknie mi jakby miała okres. Żeby ją wyciągnąć do uszczelnienia to też muszę założyć blokadę na koło??? Jak się zabrać do jej wykręcenia żeby później nie było zonka

  7. Mam Skodę Octavię 1,9 TDI 110 koni 2000 rocznik. Po tygodniu nie jeżdżenia nie chciała zapalić . Kręciła ale nie zapalała ( wcześniej raz mi już tak zrobiła – jechałem i zatrzymałem się przy sklepie a gdy wróciłem z zakupami nie chciała zapalić , kręciła ale nie zapalała , zostawiłem ja na parkingu przy sklepie i gdy wróciłem po kilku godzinach zapaliła ) myślałem że to pompka paliwa w baku ale okazało się że ten model nie ma pompki w baku , filtr paliwa wymieniałem jakieś 3 mięs temu i był strasznie zasyfiony , przed wymiana filtra dłużej kręciła zanim zapaliła , po wymianie paliła od razu . Tydzień temu po tygodniowym postoju na parkingu nie chciała zapalić , kręciła ale nie paliła , przed wczoraj próbowałem się dostać do baku , zdjąłem siedzenie i odkręciłem pokrywę polózowałem ta wielka nakrętkę po odpinałem węże i wtyczkę ale z braku czasu założyłem je z powrotem . Dziś poszedłem do auta by dalej dłubać a ona zapaliła od strzała . Mam pytanie : czym jest spowodowane to że tak się dzieje , czy przyczyną może być pompa wtryskowa? Proszę o pomoc , bo sam chciał bym sobie z tym poradzić , od jakiegoś czasu jestem fanem kanału m4k . Pozdrawiam

  8. Mam volvo v 40 z silnikiem 1,9 td 90 km bez sterownika wtrysku.Pompa jest mechaniczna.Po wymianie rozrządu i uszczelnieniu wału pompy przy rozruchu zimnego silnika trzepie autem z rury wydechowej wydobywają się kłęby dymu . Po chwili silnik pracuje równo zapala się tylko momentami kontrolka zielony trójkąt na pomarańczowym tle .Czy to wina złego ustawienia kąta wtrysku.Jak to zrobić skoro po podłączeniu komputera nie widzi on silnika

  9. Witam, czy jeden pełny obrót koła rozrządu, który jest przy pompie, to praca jednego wtryskiwacza(czyli żeby wszystkie wtryski zadziałały to koło to powinno zrobić cztery obroty), czy jeden obrót to praca wszystkich czterech wtryskiwaczy po kolei?

  10. posiadam pompę BOSCHA made in brazil w ciągniku  8tysiecy obecnie na 6 lat sciewo regenerowana 4 razy ostatnio po roku padła!! paliwo orlen lotos BP i nic nie pomaga nawet miksol lałem !!!!! kiedyś bosch robił pompy teraz dziadostwo , szlak z wami  ike kasy i zdrowia mnie te ścierwo koszuje   szalom!!

  11. Z nastawnikiem osobiście miałem cyrk jak pierwszy raz w chryslerze rozebralem pompę. Ustawiłem na Maxa odpaliłem i auta nie było widać w klembach dymu myślałem se wał bokiem wypadnie. W panice przypier… w pompę młotkiem i zgasł. Ale było….

  12. Michu, ostatnio słuchałem wywodu jakiegoś gościa na temat pompo wtryskiwaczy. Z jego wypowiedzi (a przynajmniej ja to tak zrozumiałem) wynikło, że układ pompo wtryskowy i Common Raily to są te same układy. Zresztą nie jest to pierwsza osoba którą w życiu spotkałem, która myli pompo wtrysk z Common Raily lub wtrysk i pompo wtrysk. Może nagrałbyś odcinek w którym omówiłbyś gawiedzi rodzaje zasilania silnika (wymienił wady i zalety układów, który teoretycznie lepszy a przede wszystkim różnice) w ropniaku i benzyniaku bo widzę że ludzie mają problemy z rozróżnianiem tego lub mają dobry tok rozumowania ale błędnie je opisują. Przy okazji można jeszcze wspomnieć o tym, że jeszcze stosuje się tłoki wklęsłe żeby mgiełka paliwowa wpadała w wiry bo zaobserwowałem, że ludzie są kompletnie nieświadomi że są również takie tłoki a ci co wiedzą nie wiedzą dlaczego takie się stosuje. To tylko taka luźna propozycja na kolejny film 😉

  13. mialem ostatnio problem w golfie 4 1.4, na serwisie pan powiedzial, ze skonfigurowal mi mieszanke paliwa, bo byla zubozona.
    Od tego czasu autko nie chce zapalic "ze strzala", tylko sie dusi, a po dluzszym czasie odpalenie graniczy z cudem
    jakies sugestie? ponoć to nie wina tej konfiguracji

  14. Pojeździłem trochę ostatnio po mechanikach i jeden mi powiedział że nie ma czegoś takiego jak mechaniczne ustawianie kąta wtrysku w silnikach wyposażonych w common rail i żebym uciekał od mechaników którzy mówią inaczej. Jeden tak powiedział na kilku chyba z 8. To jak to jest? Jeden mówi że nie ma bo jest czujnik położenia wału ,a inni że ustawia się mechaniczne i ze to bardzo drobie jest. Tutaj albo coś mi umknęło albo nie wiem ale nic nie było mowy o czujniku … rodzaje byłby wymienione i może to jakoś definiuje.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!