Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

9# Ursus C355 | C360 | Spawanie na zimno | Klejenie bloku silnika | Pęknięty blok



W tym filmie pokaże Ci jak odnowiłem mój ciągnik URSUS C355.

Chcesz zobaczyć jak naprawiam C360?
Tu masz link:
1# https://youtu.be/ojh0diKzXCk
2# https://youtu.be/vO3JvhdGk20
3# https://youtu.be/ARYtpF98vHc
4# https://youtu.be/BZDZ2xf3Zow
5# https://youtu.be/jXUJOvtT4V4
6# https://youtu.be/Fghi04iJlII
7# https://youtu.be/TMcOHfW2JLk
8# https://youtu.be/hrg7MQEIIWU
Dalsze odcinki zajdziesz na moim kanale :
https://www.youtube.com/c/eJarz%C4%84bek

Jak odnowić ciągnik?
C355 czy c360?
C355 vs c360?
Uszkodzony silnik.
Naprawa układu hamulcowego.
Dziura w bloku.
Woda w oleju.

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

24 thoughts on “9# Ursus C355 | C360 | Spawanie na zimno | Klejenie bloku silnika | Pęknięty blok

  1. Mój c360 79r też miał blok robiony rok gdzieś 2000 był kołkowany,spawany i klejony między 3 a 4 tuleją. Niestety po ok 15 latach znowu zaczęła się dostawać woda aktualnie proszek do chłodnicy i olej czarny. Teraz robi jako pomocniczy ale 2 lata temu robiła po 450-500mtg

  2. A nie lepiej by było wyciągnąć tuleje i zobaczyć czy się jest dalej pękniety. Ja po wyciągnięciu tuleji miałem blok pękniety do spodu i to nie z tego że była woda zalana tylko płyn chłodniczy i blok poszedł na złom poprostu zmęczenie materiału. Prubowali ruzni goście spawać ale nie klejem i po wprasowaniu tuleji i rozgrzaniu dalej pekał w drugim miejscu lipa ja bym nie ryzykował z klejem tylko rozebrał cały silnik do gołego bloku poco dwa razy robić

  3. Byś zrobił dobrze żeby to zespawal wyjąć tuleje i git bo na ten klej to i tak nie zda sprawy ci może chwilowo jak ma Przeciek wody to gumki na tulejach lub wzer w bloku to normalne takie klejenie to nie tam Gdzie temperatura i ciśnienie

  4. siemka po szlifowaniu według mnie mogłeś to jeszcze odtłuścić troszkę na pewno klej lepiej przy przywarł do głowicy. i warto miejsce klejenia podgrzać np opalarką klej wtedy lepiej by wpłynął bo zrobił by się bardziej rzadki i z doświadczenia wiem że ten klej cx ( ja najczęściej autowielda stosuje do kiwk nie mam zaufania jakoś) nie jest za bardzo odporny na temperatury i po prostu odparza się od materiału i przepuszcza płyny ale na pewno polata jakiś czas. pozdrawiam krzeku ;P

  5. Kolego e JarzĄbek widzę że nie posluchałes mojej rady… Mam nadzieję że dobrze robisz i nie będziesz miał "Syzyfowej pracy." Ale już teraz moim zdaniem źle robisz że od góry gdzie masz piękny dostęp nie spawasz tego tylko kleisz, ale każdy oczywiście robi jak uważa.

  6. Jest taki spray z loctite do uszczelek, coś jak rozrzedzony hermetyk. Ja w swoim c360 składałem na to uszczelki pod głowicą. Środek uszczelnia mikro rysy i zapobiega wydmuchania uszczelki.

  7. Nie mam doświadczenia ale na moje oko to klejenie nie wytrzyma bo to jest jednak temperatura i siłą nie wiem nie znam się jak by ktoś mógł mi to trochę naświetlić czy da radę z góry dziękuję 😉

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!