Jak odnowić ciągnik?
C355 czy c360?
C355 vs c360?
Uszkodzony silnik.
Naprawa układu hamulcowego.
Dziura w bloku.
Woda w oleju.
Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Mój c360 79r też miał blok robiony rok gdzieś 2000 był kołkowany,spawany i klejony między 3 a 4 tuleją. Niestety po ok 15 latach znowu zaczęła się dostawać woda aktualnie proszek do chłodnicy i olej czarny. Teraz robi jako pomocniczy ale 2 lata temu robiła po 450-500mtg
A nie lepiej by było wyciągnąć tuleje i zobaczyć czy się jest dalej pękniety. Ja po wyciągnięciu tuleji miałem blok pękniety do spodu i to nie z tego że była woda zalana tylko płyn chłodniczy i blok poszedł na złom poprostu zmęczenie materiału. Prubowali ruzni goście spawać ale nie klejem i po wprasowaniu tuleji i rozgrzaniu dalej pekał w drugim miejscu lipa ja bym nie ryzykował z klejem tylko rozebrał cały silnik do gołego bloku poco dwa razy robić
Byś zrobił dobrze żeby to zespawal wyjąć tuleje i git bo na ten klej to i tak nie zda sprawy ci może chwilowo jak ma Przeciek wody to gumki na tulejach lub wzer w bloku to normalne takie klejenie to nie tam Gdzie temperatura i ciśnienie
siemka po szlifowaniu według mnie mogłeś to jeszcze odtłuścić troszkę na pewno klej lepiej przy przywarł do głowicy. i warto miejsce klejenia podgrzać np opalarką klej wtedy lepiej by wpłynął bo zrobił by się bardziej rzadki i z doświadczenia wiem że ten klej cx ( ja najczęściej autowielda stosuje do kiwk nie mam zaufania jakoś) nie jest za bardzo odporny na temperatury i po prostu odparza się od materiału i przepuszcza płyny ale na pewno polata jakiś czas. pozdrawiam krzeku ;P
Kolego e JarzĄbek widzę że nie posluchałes mojej rady… Mam nadzieję że dobrze robisz i nie będziesz miał "Syzyfowej pracy." Ale już teraz moim zdaniem źle robisz że od góry gdzie masz piękny dostęp nie spawasz tego tylko kleisz, ale każdy oczywiście robi jak uważa.
Jest taki spray z loctite do uszczelek, coś jak rozrzedzony hermetyk. Ja w swoim c360 składałem na to uszczelki pod głowicą. Środek uszczelnia mikro rysy i zapobiega wydmuchania uszczelki.
Nie mam doświadczenia ale na moje oko to klejenie nie wytrzyma bo to jest jednak temperatura i siłą nie wiem nie znam się jak by ktoś mógł mi to trochę naświetlić czy da radę z góry dziękuję 😉
Ten klej się do niczego nie nadaje szkoda twojej pracy kleilem kilka razy i za każdym razem odchodzilo
Klei się nie topi pod ciepłem?
A co pod spodem?
Ja mam tak samo pęknięte w dwóch trzydziestkach między tulejami i nic tam nie cieknie 🙂
Bezcelowe klejenie,większość bloków w c360 ma pęknie przegrody które nie mają wpływu na eksploatację silnika
I jak zespawało się xd
Mój c360 79r też miał blok robiony rok gdzieś 2000 był kołkowany,spawany i klejony między 3 a 4 tuleją. Niestety po ok 15 latach znowu zaczęła się dostawać woda aktualnie proszek do chłodnicy i olej czarny. Teraz robi jako pomocniczy ale 2 lata temu robiła po 450-500mtg
A nie lepiej by było wyciągnąć tuleje i zobaczyć czy się jest dalej pękniety. Ja po wyciągnięciu tuleji miałem blok pękniety do spodu i to nie z tego że była woda zalana tylko płyn chłodniczy i blok poszedł na złom poprostu zmęczenie materiału. Prubowali ruzni goście spawać ale nie klejem i po wprasowaniu tuleji i rozgrzaniu dalej pekał w drugim miejscu lipa ja bym nie ryzykował z klejem tylko rozebrał cały silnik do gołego bloku poco dwa razy robić
Nie sprzedawaj go
nie polecam tego klejenia bo wiem ze to przepuszcza
no jak zawsze ciekawy filmik pozdrawiam i łapka w górę
Byś zrobił dobrze żeby to zespawal wyjąć tuleje i git bo na ten klej to i tak nie zda sprawy ci może chwilowo jak ma Przeciek wody to gumki na tulejach lub wzer w bloku to normalne takie klejenie to nie tam Gdzie temperatura i ciśnienie
Powiem że jak zobaczę dodany film przez Ciebie to pojawia mi się uśmiech na twarzy.
Polecam kanał retro traktory zobacz co tam się dzieje u Ciebie amatorka i druciarstwo
siemka po szlifowaniu według mnie mogłeś to jeszcze odtłuścić troszkę na pewno klej lepiej przy przywarł do głowicy. i warto miejsce klejenia podgrzać np opalarką klej wtedy lepiej by wpłynął bo zrobił by się bardziej rzadki i z doświadczenia wiem że ten klej cx ( ja najczęściej autowielda stosuje do kiwk nie mam zaufania jakoś) nie jest za bardzo odporny na temperatury i po prostu odparza się od materiału i przepuszcza płyny ale na pewno polata jakiś czas. pozdrawiam krzeku ;P
Kolego e JarzĄbek widzę że nie posluchałes mojej rady… Mam nadzieję że dobrze robisz i nie będziesz miał "Syzyfowej pracy." Ale już teraz moim zdaniem źle robisz że od góry gdzie masz piękny dostęp nie spawasz tego tylko kleisz, ale każdy oczywiście robi jak uważa.
Jest taki spray z loctite do uszczelek, coś jak rozrzedzony hermetyk. Ja w swoim c360 składałem na to uszczelki pod głowicą. Środek uszczelnia mikro rysy i zapobiega wydmuchania uszczelki.
jarzabek nie sprzedawaj moze cos ci da
Było wyciągnąć tuleje i zrobić pastą aluminiową Technicola, tak to trochę druciarstwo
W tym miejscu kleic jak zaplanujesz blok boże co za partactwo
ja takim klejem skleiłem kanał wodny w głowicy od john deere
ale nie wiem czy trzyma bo ciągnik sprzedany 😀
Trzeba było to zostawić albo kołkować lub spawać nie kleić tam nie ma ciśnienia ani kompresji zrobić dobrze albo wcale
Ja bym to zostawił i bez klejenia
Nie mam doświadczenia ale na moje oko to klejenie nie wytrzyma bo to jest jednak temperatura i siłą nie wiem nie znam się jak by ktoś mógł mi to trochę naświetlić czy da radę z góry dziękuję 😉