Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

2.5TDI UMARŁO NA STOLE OPERACYJNYM. PRZESZCZEP SIĘ NIE PRZYJĄŁ.



Siemka.
Zapraszam dzisiaj na kompletnie nie planowany filmik o moim nowym super hiper wypasowym VOLVO V70.
Ponieważ moje wypociny mogą być mało zrozumiałe wyjaśnie chronologicznie co działo się z tym sprzętem.
-brak mocy, szarpanie, brak doładowania turbo
-zrobiłem doładowanie, zlikwidowałem szarpanie,zmieniłem przepływomierz, nadal pozostał brak mocy
-chciałem sprawdzić rozrząd i nie dałem rady obrócić wałem korbowym(w sumie to dałem ale bardzo ciężko się obracał)
-auto cały czas jeździło dobrze odpalało itp.
-w sumie mogłem go nie rozbierać jeździłby dalej.

Kupiłem drugi słupek i go remontuję 🙂 sprawozdanie będzie niedługo hehe

Pozdro!

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

46 thoughts on “2.5TDI UMARŁO NA STOLE OPERACYJNYM. PRZESZCZEP SIĘ NIE PRZYJĄŁ.

  1. He he, bardzo lubię te silniczki i te volwiaczki.
    Ciekawe jest to że te podpory wału, tak często się odkręcają. Kilka lat temu wracając z Niemiec odkręciła się jedna śruba, a druga się urwała. Podpora dostała wałem, i rozbiła miskę olejową. Ale dzielne volvo dojechało do domu jeszcze 400 km bez podpory. Trzeba było tylko dolewać oleju od czasu do czasu bo na zakrętach świeciło ciśnienie oleju 🙃. Dzielny samochodzik. Dzisiaj już takich nie robią. RIP.

  2. Naprawdę przykre w tym wszystkim to jest to, że mechanik może odwalić taką rzeźbę jak ta z tłokami w tym Volvo – a właściciel auta nie będzie nic wiedział dopóki mu nie padnie samochód.

  3. Wielki szacun od mechaników 50+ nie dość że fajnie prowadzisz konwersację to jeszcze fajnie nakręcasz gimbazę i smoluchów 20to letnich. Oni twojego humoru nigdy nie złapią. Pozdrawiam serdecznie😀

  4. Że to jeszcze chodziło,uuoo Matko,szacun dla rzeźbiarza co to wystrugał😂👍Kiedyś w motorynce jak z Tatą rozkładałem zamek z tłoka wypadł wyrzeźbił podwójny rowek każdy o glebokosci ok 1mm i jeździła dalej😂

  5. Znów męczysz Für Elise, hmm.
    Czyzby zabrakło mu smarowania, raz wpadła mi, dwa razy – ah rozleciała się prowadnica zaworów i wpadła do cylindra w Fordzie Escord z lat 90tych. Sorry nie prowadnica, ale gniazdo zaworowe. Prowadnice to wychodzą na zewnątrz w Subaru Forester, 2010 coś takiego, przebieg z 150tys, ale gość lał tani Castrol GTX 10w-30, zamiast 5w-30 synthetic jakie powinny być używane w każdym samochodzie wyprodukowanym po 2000. Katalizatory, też.
    Podobne wałki rozrządu z zjedzonymi krzywkami trafiają się często w Hondzie z silnikiem 2.4L, szczególnie Element. Też zapieczone pierścienie – silnik bierze olej, a potem wypala dziury w zaworach. Ten 2.4L silnik z Hondy (CR-V, Element, Accord) to niewypał – często zmieniać olej, bo pierścienie jak w motocyklu.
    Ja pierd… , ale składak. To …. ja bym kupił drugi silnik o ile nie trafi się taki szajs

  6. Mechanikiem jesteś na prawdę dobrym, ale kierowcą chujowym, i tu jest problem.
    Nie można być najlepszym we wszystkim, więc się nie przejmuj.
    Bo jeżeli ktoś myśli że jest zajebisty we wszystkim, to tak na prawde jest miernotą we wszystkim.

  7. Mistrzu, v V70 2.4 petrol nie zajrzałem do silnika przez trzy lata. Na liczniku ponad 500k. Auto z 98 roku. Jedyne co wymieniłem to utleniony już jeden przewód masujący miedziany od silnika. Na trzecim biegu asfalt zwijał. Żałuję że go sprzedałem. Po wjeździe w murek który rozsypał się, zderzak z tyłu a jechałem ze 30 na wstecznym zarysował się jedynie lakier. Żadnego wgięcia za pokrywą zderzaka. 99r to ostatnie szwedzkie mocne benzyniaki. Nie do zajechania. Mało nie pali jak to Volvo ale miałem już ich 6 modeli i V70, S70, 90, XC90, S40, V70 kombi ma ponad 350 usprawnień względem starszej konstrukcji 850. S90 też bardzo udany benzynowy engine tudzież 960.
    Minusy? Serwis i części droższe niż do mercedesa. S40 i V40 benzyniaki 1.6, do 2.0 omijałbym szerokim łukiem bo to Laguna.
    Plusy? Najbezpieczniejsze auto na świecie, starsze z nich mają zderzaki z kutego żelaza. A nowe to już bajka.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!