Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

#1 Remont silnika WSK 125 – Demontaż i ocena stanu 1/2



Rozkładamy silnik celem weryfikacji stanu i dokonania remontu 😉 Póki co… Szału nie ma 🙂

https://www.instagram.com/mskinderr/
https://www.facebook.com/SkinderGarage/

https://soundcloud.com/bonuspoints
https://soundcloud.com/iamryanlittle

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

43 thoughts on “#1 Remont silnika WSK 125 – Demontaż i ocena stanu 1/2

  1. Cześć,
    Mógłbyś polecić jakąś książkę która opisuje komponenty tego silnika i jego działanie plus rozbieranie krok po kroku dla totalnego nooba? Zima idzie może nauczę się czegoś nowego:)

  2. Największą wadą tych silników łożyskowanie tych wałów , żle zaprojektowane . Lewe łożysko od strony magneta chodzi na sucho i jest niedosmarowane . Mieszanka tam prawie nie dociera , a ponieważ łożyska od strony łańcuszka są w kupie a jedno jest smarowane olejem ze szkyni biegów to powoduje że lewa strona wału dłużej wytrzymuje , a prawa strona wału od magneta z łożyskami szybciej się zużywa . Wał korbowy po pewnym czasie i przebiegu , przechyla się w stronę magneta i uszkadza z czasem łożysko dolne głuwne korbowodu które szybko dostaje luzu . Problem pelega na tym jak doprowadzić olej ze skszyni biegów do łożyska od strony magneta żeby było dobre skuteczne smarowanie . Łożysko te jest wyjątkowo mocno obciążone wagą dużego koła magneta . To jest cała przyczyna że te wały mają małe przebiegi do naprawy głównej . Błędem jest zakładanie tych ciężkich tanich , włów bo to przyśpiesza zużycie łożysk . Wały te są pełne i ciężkie i razem z magnetem podwójnie obciążają łożyska i gniazda .

  3. Jak się zaglądało na forum w okolicach 2012-13 roku to wszystko było na zasadzie szukania, dopasowywania. Szukanie elementów CDI które pasują P&P bez rzeźby w silniku, gaźników które będą działać lepiej jak oryginalny (zawory membranowe ale to była chwilowa moda). Znalezienie korby z łożyskiem igiełkowym pasującym idealnie do rowera (do dziś powtarzam słowa z forum że 125 to taki rower). A teraz po latach wracam do motórzenia i okazuje się że jest więcej jakościowych części niż 7 lat temu. Aż chce się modzić

  4. Witam mam problem z rometem z silnikiem 023 nie ma wogole mocy wymienilem cylinder,pierścienie,tłok,simmeringi,świece sprawdzałem go już na trzech gaźnikach i regulowałem powietrze,dawke paliwa na iglicy i na pływaku, przyspieszyłem zapłon i zrobiłem większą przerwę na platynkach i tak jak bylo tak jest słabo sie wkreca i na dusi sie na 2 jedzie 30km/h i więcej nie chce
    zaczynam tracić już cierpliwośc

  5. Ja nie wiem co ludzie widzą w tych alienach u mnie almot pracuje juz 4 sezon i nie widać różnicy którego miałem wczesniej aliena który po 1000 km spuchl że zablokował się w cylindrze.

  6. Dlaczego w quadzie 250 rozrusznik jak jest ta zembatka założona pomiędzy silnikiem a rozrusznikiem to nie kręci a jak ją zdejmę to kręci ? Podajcie przyczynę proszę

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!