Opowiem Wam o tym ile może kosztować remont silnika N52B30. W tym odcinku przygotowaliśmy silnik, który będzie współpracował z autem, którego właściciel planuje startować w KJS’ach.
Zainteresowany/a jesteś moimi usługami w zakresie mechaniki, motorsportu bądź ekspertyzą przed zakupową auta?
Zapraszam do kontaktu.
www.acs-serwis.pl
+48 603975574
Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Panowie, półka tuż przed ekranem nawigacji w E9X nie jest absolutnie miejscem na odkładanie narzędzi typu śrubokręt! Nie można takich rzeczy robić i kłaść w tym miejscu, szczególnie w aucie klienta. Łatwo ten ekranik zniszczyć, nie róbcie tak 😉
Wszystko spoko, piękna robota, na pewno warto oddać Wam auto. Ale z ciekawostek 😀 N52 jest dość poddatny na modyfikacje i dobrze na nie reaguje. W USA to silnik bardzo popularny i są projekty na 300-320 koni na wale. Taka podstawa to kolektor ssący z n54/stage 3 chiński, barany i strojenie. W każdym manualu robią przesunięcie odcinki na 7500 rpm i te auta nie dość że często jeżdżą po torach, bo tam akurat są, to jeszcze normalnie jeżdżą jako daily. Fajny niskobudżetowy projekt ma Alphonse Montei, jego build jest na YouTubie i opisywał też auto na 2 największych forach z usa. N53b30 z kolei samym programem robi się 290-300 koni, a w niemczech jezdzi srebrne e92 na właśnie kolektorze n54 bez katów i ma hamowane 330km. Projekt z niemieckiego syndykatu.
Panie Adamie silnik N52B30 528 rynek USA. 172kw. Słyszałem że po wymianie kolektoru dolotowego na kolektor z disami (bi w tym nie ma) i zmiana softu i mamy 190kw?
Żadnych konkretów, dużo chaotycznego gadania, a zabrakło weryfikacji części silnika. Co powodowało spalanie takiej ilości oleju? Jaki przebieg silnika? Czy wtryskiwacze są sprawne? Z KJS też kogoś poniosło i ma dylemat na benzynie czy na gazie. Nieporządku w warsztacie nie trzeba komentować.
Takiego mechanika szukam! Nie tylko do wymiany klocków i wahaczy ale który podejmie się większej naprawy. Szkoda że trochę daleko ale jakbym miał coś więcej do zrobienia w aucie to z pewnością bym pojechał 300 km
Byłoby super, jakbyście informowali jaki przebieg mają auta, które trafiają do Was na warsztat. Albo chociaż "stan licznika". Dałoby to jakiś obraz przy jakim przebiegu, co może się zdarzyć. PS. No i ten dźwięk.
z jednej strony szkoda ,ze tak pozno odkrylem Pana kanal Panie Adamie, ale z drugiej dobrze, bo nie musze czekac na kolejny material tylko lece maratony 🙂 i cyk do sniadanka kolejny odcineczek 🙂 pozdrawiam
Co szukac e90/91 z n52 trn chybs ma vzlvetronic czyli pewnie tak samo wadliwy jak 2.0 143km z e46 .czy n53 e90 po lifcie sporo ladniejsze . budzet 40k chce r6 bez gazu . Nie chce wpierdzielic sie w koszty typu wymiana wtryskow w n53 Za 10k .obecnie jezdze 2.2 m54 e46 Chcialbym cos swiezszego o podobnej trwalosci .
ja mam e60 z silnikiem n52 b 25 i on mnie tak przeraza i drazni ze szok heh
Panowie, półka tuż przed ekranem nawigacji w E9X nie jest absolutnie miejscem na odkładanie narzędzi typu śrubokręt! Nie można takich rzeczy robić i kłaść w tym miejscu, szczególnie w aucie klienta. Łatwo ten ekranik zniszczyć, nie róbcie tak 😉
Zakładał Pan może jednomas w silniku m54?
Proszę nie mydlić oczu z valvetronic'iem bo on ma self test po zapłonie. Wystarczy poskładać zaczynając od górnego położenia zębatego.
Niestety to już nie te bmw co kiedyś .
a wystarczyło zrobić swap na m54 🙂
Siema
W e90 330i n53 258 km da radę podnieść moc po wgraniu innej mapy?
Ma pan bardzo dużą wiedzę
Każda instalacja lpg nowej gen. Jest podłączona pod OBD żeby na bieżąco robić korekty, wystarczy wyjąć jej bezpiecznik jeśli podpinamy kompa 🙂
Trzeba poszukać jeszcze w miarę zdrowe m54b30 w e60, wyremontować i cieszyć się bo to co potem to kupa g….a
Wszystko spoko, piękna robota, na pewno warto oddać Wam auto. Ale z ciekawostek 😀 N52 jest dość poddatny na modyfikacje i dobrze na nie reaguje. W USA to silnik bardzo popularny i są projekty na 300-320 koni na wale. Taka podstawa to kolektor ssący z n54/stage 3 chiński, barany i strojenie. W każdym manualu robią przesunięcie odcinki na 7500 rpm i te auta nie dość że często jeżdżą po torach, bo tam akurat są, to jeszcze normalnie jeżdżą jako daily. Fajny niskobudżetowy projekt ma Alphonse Montei, jego build jest na YouTubie i opisywał też auto na 2 największych forach z usa.
N53b30 z kolei samym programem robi się 290-300 koni, a w niemczech jezdzi srebrne e92 na właśnie kolektorze n54 bez katów i ma hamowane 330km. Projekt z niemieckiego syndykatu.
Dobry materiał Adam, teraz będę robił remont akurat tego silnika N52b30. Pozdrawiam
14K… za prosty silnik wolnossący … dlatego szybko wyleczyłem się z BMW
Bardzo tanio jak na taki zakres prac
Panie Adamie silnik N52B30 528 rynek USA. 172kw. Słyszałem że po wymianie kolektoru dolotowego na kolektor z disami (bi w tym nie ma) i zmiana softu i mamy 190kw?
Końcowy koszt 14:00
Żadnych konkretów, dużo chaotycznego gadania, a zabrakło weryfikacji części silnika. Co powodowało spalanie takiej ilości oleju? Jaki przebieg silnika? Czy wtryskiwacze są sprawne? Z KJS też kogoś poniosło i ma dylemat na benzynie czy na gazie. Nieporządku w warsztacie nie trzeba komentować.
I czy wie ktoś czy b30 były tak samo trefne jak b25?
Poszukuje takiego silnika na wymiane ,ktoś może posiada ,ma jak załatwić ?
Takiego mechanika szukam! Nie tylko do wymiany klocków i wahaczy ale który podejmie się większej naprawy. Szkoda że trochę daleko ale jakbym miał coś więcej do zrobienia w aucie to z pewnością bym pojechał 300 km
Byłoby super, jakbyście informowali jaki przebieg mają auta, które trafiają do Was na warsztat. Albo chociaż "stan licznika". Dałoby to jakiś obraz przy jakim przebiegu, co może się zdarzyć. PS. No i ten dźwięk.
Te samochody sa tak skomplikowane że masakra. Tyle czujników, części, podzespołów że glowa mała. Marzę o elektryku
No ta
z jednej strony szkoda ,ze tak pozno odkrylem Pana kanal Panie Adamie, ale z drugiej dobrze, bo nie musze czekac na kolejny material tylko lece maratony 🙂 i cyk do sniadanka kolejny odcineczek 🙂 pozdrawiam
A gadali że w Alfie wariator się sypie😎 a tu vanosy w chu. Chajsu
Witam Filmik fajny Ale można trochę ciszej wstawki z muzyką? To bardzo przeszkadza przy oglądaniu
E90 do KJSów… ? jakiś łoś. brak słów.. eh
A co z docieraniem motoru ?
Co szukac e90/91 z n52 trn chybs ma vzlvetronic czyli pewnie tak samo wadliwy jak 2.0 143km z e46 .czy n53 e90 po lifcie sporo ladniejsze . budzet 40k chce r6 bez gazu .
Nie chce wpierdzielic sie w koszty typu wymiana wtryskow w n53
Za 10k .obecnie jezdze 2.2 m54 e46
Chcialbym cos swiezszego o podobnej trwalosci .