Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

#1 BMW 330i E90 Ile kosztuje remont N52B30 ? | Adam Kunc



Opowiem Wam o tym ile może kosztować remont silnika N52B30. W tym odcinku przygotowaliśmy silnik, który będzie współpracował z autem, którego właściciel planuje startować w KJS’ach.

Zainteresowany/a jesteś moimi usługami w zakresie mechaniki, motorsportu bądź ekspertyzą przed zakupową auta?

Zapraszam do kontaktu.

www.acs-serwis.pl

+48 603975574

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

29 thoughts on “#1 BMW 330i E90 Ile kosztuje remont N52B30 ? | Adam Kunc

  1. Panowie, półka tuż przed ekranem nawigacji w E9X nie jest absolutnie miejscem na odkładanie narzędzi typu śrubokręt! Nie można takich rzeczy robić i kłaść w tym miejscu, szczególnie w aucie klienta. Łatwo ten ekranik zniszczyć, nie róbcie tak 😉

  2. Wszystko spoko, piękna robota, na pewno warto oddać Wam auto. Ale z ciekawostek 😀 N52 jest dość poddatny na modyfikacje i dobrze na nie reaguje. W USA to silnik bardzo popularny i są projekty na 300-320 koni na wale. Taka podstawa to kolektor ssący z n54/stage 3 chiński, barany i strojenie. W każdym manualu robią przesunięcie odcinki na 7500 rpm i te auta nie dość że często jeżdżą po torach, bo tam akurat są, to jeszcze normalnie jeżdżą jako daily. Fajny niskobudżetowy projekt ma Alphonse Montei, jego build jest na YouTubie i opisywał też auto na 2 największych forach z usa.
    N53b30 z kolei samym programem robi się 290-300 koni, a w niemczech jezdzi srebrne e92 na właśnie kolektorze n54 bez katów i ma hamowane 330km. Projekt z niemieckiego syndykatu.

  3. Żadnych konkretów, dużo chaotycznego gadania, a zabrakło weryfikacji części silnika. Co powodowało spalanie takiej ilości oleju? Jaki przebieg silnika? Czy wtryskiwacze są sprawne? Z KJS też kogoś poniosło i ma dylemat na benzynie czy na gazie. Nieporządku w warsztacie nie trzeba komentować.

  4. Takiego mechanika szukam! Nie tylko do wymiany klocków i wahaczy ale który podejmie się większej naprawy. Szkoda że trochę daleko ale jakbym miał coś więcej do zrobienia w aucie to z pewnością bym pojechał 300 km

  5. Byłoby super, jakbyście informowali jaki przebieg mają auta, które trafiają do Was na warsztat. Albo chociaż "stan licznika". Dałoby to jakiś obraz przy jakim przebiegu, co może się zdarzyć. PS. No i ten dźwięk.

  6. z jednej strony szkoda ,ze tak pozno odkrylem Pana kanal Panie Adamie, ale z drugiej dobrze, bo nie musze czekac na kolejny material tylko lece maratony 🙂 i cyk do sniadanka kolejny odcineczek 🙂 pozdrawiam

  7. Co szukac e90/91 z n52 trn chybs ma vzlvetronic czyli pewnie tak samo wadliwy jak 2.0 143km z e46 .czy n53 e90 po lifcie sporo ladniejsze . budzet 40k chce r6 bez gazu .
    Nie chce wpierdzielic sie w koszty typu wymiana wtryskow w n53
    Za 10k .obecnie jezdze 2.2 m54 e46
    Chcialbym cos swiezszego o podobnej trwalosci .

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!