Zachęcam do subskrypcji i komentowania. Koniecznie pamiętajcie o dzwoneczku. Nie pominiecie wtedy żadnego filmu:)
Macie ochotę wesprzeć moją pracę?
Zapraszam na Patronite: https://patronite.pl/Anatomia_Mechaniki Pokażemy jak przeprowadzamy remont kapitalny silnika. Pacjentem operowanym będzie silnik z Fiata Ducato o pojemności 2800 cm3
ODPALAMY po naprawie!!!
#remontsilnika #naprawasilnika #remontgeneralnysilnika
Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Wlewa mi sie olej do komory spalania 2.8hdi boxer 126koniMech.co może byc przyczyną?Turbo i odpowietrzanie skrzyni korbowej nowe i na dodatek odpiolem czy to pomoze i nie pomoglo.oleju tak duzo wlewa sie ze dochodzi do samozaplonu silnik nie gasnie pomimo wyłaczenia kluczyka musze go biegiem gasic bo by sie rozleciał. co może być przyczyną????????
Witam mam problem ponieważ z pompy wysokiego ciśnienia wogule nie wychodzi olej napędowy niskie ciśnienie z pompy wstępnej wychodzi taki sam silnik jak u Pana.
Znakomite materiały. Wykonanie intuicyjne i estetyczne. Czerpanie wiedzy z tych filmów to szczera przyjemność. Ten silnik to znakomita konstrukcja, a oglądając całą serię widać, że to wdzięczny pacjent. Oglądam, bo też mam kampera Ducato 2,5 TDi, w którym niedługo będę chciał wymienić silnik na 2,8. Za chwile będę miał dawcę 2,8 idTD. Czy dobrze mi się wydaje, że 2,8 idTD różni się od jTD tylko pompą rail, wtryskiwaczami z listwą, czujnikami wałów, ciśnienia i sterownikiem silnika? Czy istnieje ewentualność modyfikacji w przyszłości silnika idTD na jTD poprzez dodanie i wymianę tych części? Czyli wymianę systemu wtryskiwania.
mam problem z camperem na bazie ducato otóż zerwał się rozrząd, założyliśmy drugi silnik nowy rozrząd uszczelki sprzęgło itp itd auto kreci nie odpala. widzi ciągle błąd podgrzewacza filtra paliwa i synchronizacji wału z wałkiem rozrząd na 1000% dobrze ustawiony. czujniki od wału i wałka podmienione na 5 innych nowych jak i używanych na pewno sprawnych a autko dalej nie pali.. w czym może tkwić problem? z góry dzięki za odp 😀
Super filmik, jak ja żałuję, że nie jestem mechanikiem bo sam chciałbym tak dłubać. Szacunek za znakomitą pracę i doświadczenie. Jak ja uwielbiam ten odgłos silnika diesla. Pozdrawiam
Dopo tanto lavoro un piccolo imprevisto, veramente complimenti è sempre bello vedere intero assemblaggio di un motore, mi piacerebbe fare lo stesso lavoro sul mio motore della mia Alfa 159 2.4jtdm per farla tornare come nuova…..bardzo dziękuję per tutti i tuoi video superprofessionali
Cuanto es el juego que has puesto en sensor de levas??
Wlewa mi sie olej do komory spalania 2.8hdi boxer 126koniMech.co może byc przyczyną?Turbo i odpowietrzanie skrzyni korbowej nowe i na dodatek odpiolem czy to pomoze i nie pomoglo.oleju tak duzo wlewa sie ze dochodzi do samozaplonu silnik nie gasnie pomimo wyłaczenia kluczyka musze go biegiem gasic bo by sie rozleciał. co może być przyczyną????????
Witam mam problem ponieważ z pompy wysokiego ciśnienia wogule nie wychodzi olej napędowy niskie ciśnienie z pompy wstępnej wychodzi taki sam silnik jak u Pana.
Nie dokreciles śruby trzymającej napinacz tylko rolkę
To ten sam silnik co w oplu movano 2.8dti?
Brawo !!!
Excellent travail je vous felicite
Good video but for Zimbabwe only english is used. may be if you could do it in english.
Znakomite materiały. Wykonanie intuicyjne i estetyczne. Czerpanie wiedzy z tych filmów to szczera przyjemność. Ten silnik to znakomita konstrukcja, a oglądając całą serię widać, że to wdzięczny pacjent. Oglądam, bo też mam kampera Ducato 2,5 TDi, w którym niedługo będę chciał wymienić silnik na 2,8. Za chwile będę miał dawcę 2,8 idTD. Czy dobrze mi się wydaje, że 2,8 idTD różni się od jTD tylko pompą rail, wtryskiwaczami z listwą, czujnikami wałów, ciśnienia i sterownikiem silnika? Czy istnieje ewentualność modyfikacji w przyszłości silnika idTD na jTD poprzez dodanie i wymianę tych części? Czyli wymianę systemu wtryskiwania.
Mam pytanie czy pod wtryskiwacze idą podkładki miedziane bo u siebie w takim silniku jak wyciągałem wtryski to nic nie było
Brawo super robota
Adams
mam problem z camperem na bazie ducato otóż zerwał się rozrząd, założyliśmy drugi silnik nowy rozrząd uszczelki sprzęgło itp itd auto kreci nie odpala. widzi ciągle błąd podgrzewacza filtra paliwa i synchronizacji wału z wałkiem rozrząd na 1000% dobrze ustawiony. czujniki od wału i wałka podmienione na 5 innych nowych jak i używanych na pewno sprawnych a autko dalej nie pali.. w czym może tkwić problem? z góry dzięki za odp 😀
Bardzo przydatna seria 😀 jestem na etapie uszczelniania swojego 2.8 i mam pytanko jak uszczelnić ten zestaw pomp nigdzie nie ma uszczelek do tego??
Panie ile to roboty, tanio nie będzie☺
Dobra robota! Bardzo mi się podoba cała seria remontu tego silnika.
Pięknie 😀
Rolke napinacza lepiej delikatnie dopiąć ręcznie potrafi przeskoczyć pasek
Super filmik, jak ja żałuję, że nie jestem mechanikiem bo sam chciałbym tak dłubać. Szacunek za znakomitą pracę i doświadczenie. Jak ja uwielbiam ten odgłos silnika diesla. Pozdrawiam
Bardzo dziękuję, fajna praca!
Dopo tanto lavoro un piccolo imprevisto, veramente complimenti è sempre bello vedere intero assemblaggio di un motore, mi piacerebbe fare lo stesso lavoro sul mio motore della mia Alfa 159 2.4jtdm per farla tornare come nuova…..bardzo dziękuję per tutti i tuoi video superprofessionali
Witam, jaką ustawiłeś odległość czujnika położenia walka rozrządu od koła? Ustawiłem 0.8 i jakby rano gorzej palił. Muszę dlużek kręcić. Pozdrawiam
Dobra robota, Fajnie jak jeszcze byłyby momenty dokręcania śrub 🙂