Zachęcam do subskrypcji i komentowania. Koniecznie pamiętajcie o dzwoneczku. Nie pominiecie wtedy żadnego filmu:)
Macie ochotę wesprzeć moją pracę?
Zapraszam na Patronite: https://patronite.pl/Anatomia_Mechaniki Pokażemy jak przeprowadzamy remont kapitalny silnika. Pacjentem operowanym będzie silnik z Fiata Ducato o pojemności 2800 cm3 JTD. Montaż głowicy.
#remontsilnika #naprawasilnika #remontgeneralnysilnika
Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Cześć, chciałbym się zapytać o pewną rzecz. Będę za niedługo rozbierał głowicę w lanosie 1.4 8v. Głowica jest dwuczęściowa, w górnej jest sam wałek rozrządu, a w dolnej zawory i popychacze. Pod dekiel wałka idzie uszczelka, a między obiema części głowicy uszczelki nie ma. Nie mogę nigdzie znaleźć informacji, na co to złożyć. Znalazłem jedynie jedną, że na klej anaerobowy. Czy silikon loctite zda w tym przypadku egzamin?
Przepraszam jeśli coś przeskoczyłem, ale po co w zasadzie cała ta zabawa z płytkami na przykręconym wałku? Nie łatwiej byłoby go parę razy poodkręcać i przykręcać do wkładania/wyjmowania płytek? (rozrządu przy wkładaniu płytek i tak w końcu nie było).
Powiedz mi ,bo jesteś kumaty.Skończyłem samochodówkę jako elektromechanik.Trochę wiedzy mi z głowy wypadło wiadomo brak praktyki.Ale potrafię zrobić hamulce wymienić paski klinowe,proste rozrządy,zawieche zrobić,obsłużyć maszynę do opon i inne bzdurki.Uderzać w ten zawód czy sobie darować
Te płytki nie były dobrym pomysłem inżynierów, zwykłe hydrauliczne szklanki takie jak w 1,9 TDI na pompie rotacyjnej i równie przebieg co najmniej 250 000 wytrzymają.
Cześć proszę Cię o poradę, dokrecilem głowice odpowiednio z momentami A później ze stopniaemi A że robiłem to pierwszy raz to mam pytanie do Ciebie czy po dokrecenu gdy założę klucz to śruba pod dużym oporem sprezynuje dodam że smarowalem główki i gwinty smarem, czy to normalne proszę o poradę 😉 to takie nie wiem jak to określić miękkie sprezynowanie Samochód Iveco 2.3 dzięki z góry
Cześć, chciałbym się zapytać o pewną rzecz. Będę za niedługo rozbierał głowicę w lanosie 1.4 8v. Głowica jest dwuczęściowa, w górnej jest sam wałek rozrządu, a w dolnej zawory i popychacze. Pod dekiel wałka idzie uszczelka, a między obiema części głowicy uszczelki nie ma. Nie mogę nigdzie znaleźć informacji, na co to złożyć. Znalazłem jedynie jedną, że na klej anaerobowy. Czy silikon loctite zda w tym przypadku egzamin?
Przepraszam jeśli coś przeskoczyłem, ale po co w zasadzie cała ta zabawa z płytkami na przykręconym wałku? Nie łatwiej byłoby go parę razy poodkręcać i przykręcać do wkładania/wyjmowania płytek? (rozrządu przy wkładaniu płytek i tak w końcu nie było).
Czy jeżeli najcieńsza uszczelka to 1.1, to znaczy, że grubszą dajemy dopiero jakby jakiś tłok wystawał więcej?
Kręcenie wałkiem rozrządu nie uszkodzi rantów szklanek, w których brakuje płytek? Jest jakiś sposób na wyjęcie płytki bez wyciągąnia wałka?
15:15 Już myślałem że silikonem
Dlaczego wałek nie na spiralke,albo jakoś na krzyż,tylko po kolei??
Powiedz mi ,bo jesteś kumaty.Skończyłem samochodówkę jako elektromechanik.Trochę wiedzy mi z głowy wypadło wiadomo brak praktyki.Ale potrafię zrobić hamulce wymienić paski klinowe,proste rozrządy,zawieche zrobić,obsłużyć maszynę do opon i inne bzdurki.Uderzać w ten zawód czy sobie darować
napisy generowane były by dobre z tym kompresorem
Pracuje w sklepie i jak zapytałem "pana mechanika" ile wystajke tłok to mnie wyśmiał :p
A gdzie kątomierz Panowie? . Dokręcanie na oko. Długo to nie pośmiga
Piękna robota wszystko się błyszczy aż chce się oglądać
Czy tłoki można szlifować w przypadku gdy wystają za dużo ?np blok wymagał szlifowania i nie ma już tak wysokich uszczelek.
Te płytki nie były dobrym pomysłem inżynierów, zwykłe hydrauliczne szklanki takie jak w 1,9 TDI na pompie rotacyjnej i równie przebieg co najmniej 250 000 wytrzymają.
Mam jeszcze takie pytanie, odnośnie oleju czy układ pociągnie olej samoczynnie parzy odpalanu
Cześć proszę Cię o poradę, dokrecilem głowice odpowiednio z momentami A później ze stopniaemi A że robiłem to pierwszy raz to mam pytanie do Ciebie czy po dokrecenu gdy założę klucz to śruba pod dużym oporem sprezynuje dodam że smarowalem główki i gwinty smarem, czy to normalne proszę o poradę 😉 to takie nie wiem jak to określić miękkie sprezynowanie Samochód Iveco 2.3 dzięki z góry
3:16 jest plytka 3.75 😉
Pokazane i wytłumaczone jak krowie na rowie 😉
Fajny poradnik, ogólnie polecam posmarować szklanki i stopki wałka olejem silnikowym, żeby miały smarowanie zanim dotrze olej silnikowy.
super filmik czekam na następny 😃
'mozecie zonie, konkubinie, corce aceton do paznokci podpierdolic' obawiam sie, ze bedzie wtedy niezly pisk i jazgot:D
Super robota Pozdr