Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

084 Generalny/Kapitalny remont silnika. Engine overhaul Ducato 2.8 JTD Cz.4



Zachęcam do subskrypcji i komentowania. Koniecznie pamiętajcie o dzwoneczku. Nie pominiecie wtedy żadnego filmu:)

Macie ochotę wesprzeć moją pracę?
Zapraszam na Patronite: https://patronite.pl/Anatomia_Mechaniki Pokażemy jak przeprowadzamy remont kapitalny silnika. Pacjentem operowanym będzie silnik z Fiata Ducato o pojemności 2800 cm3 JTD. Montaż głowicy.
#remontsilnika #naprawasilnika #remontgeneralnysilnika

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

21 thoughts on “084 Generalny/Kapitalny remont silnika. Engine overhaul Ducato 2.8 JTD Cz.4

  1. Cześć, chciałbym się zapytać o pewną rzecz. Będę za niedługo rozbierał głowicę w lanosie 1.4 8v. Głowica jest dwuczęściowa, w górnej jest sam wałek rozrządu, a w dolnej zawory i popychacze. Pod dekiel wałka idzie uszczelka, a między obiema części głowicy uszczelki nie ma. Nie mogę nigdzie znaleźć informacji, na co to złożyć. Znalazłem jedynie jedną, że na klej anaerobowy. Czy silikon loctite zda w tym przypadku egzamin?

  2. Przepraszam jeśli coś przeskoczyłem, ale po co w zasadzie cała ta zabawa z płytkami na przykręconym wałku? Nie łatwiej byłoby go parę razy poodkręcać i przykręcać do wkładania/wyjmowania płytek? (rozrządu przy wkładaniu płytek i tak w końcu nie było).

  3. Powiedz mi ,bo jesteś kumaty.Skończyłem samochodówkę jako elektromechanik.Trochę wiedzy mi z głowy wypadło wiadomo brak praktyki.Ale potrafię zrobić hamulce wymienić paski klinowe,proste rozrządy,zawieche zrobić,obsłużyć maszynę do opon i inne bzdurki.Uderzać w ten zawód czy sobie darować

  4. Te płytki nie były dobrym pomysłem inżynierów, zwykłe hydrauliczne szklanki takie jak w 1,9 TDI na pompie rotacyjnej i równie przebieg co najmniej 250 000 wytrzymają.

  5. Cześć proszę Cię o poradę, dokrecilem głowice odpowiednio z momentami A później ze stopniaemi A że robiłem to pierwszy raz to mam pytanie do Ciebie czy po dokrecenu gdy założę klucz to śruba pod dużym oporem sprezynuje dodam że smarowalem główki i gwinty smarem, czy to normalne proszę o poradę 😉 to takie nie wiem jak to określić miękkie sprezynowanie Samochód Iveco 2.3 dzięki z góry

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!