Zachęcam do subskrypcji i komentowania. Koniecznie pamiętajcie o dzwoneczku. Nie pominiecie wtedy żadnego filmu:)
Macie ochotę wesprzeć moją pracę?
Zapraszam na Patronite: https://patronite.pl/Anatomia_Mechaniki Pokażemy jak przeprowadzamy remont kapitalny silnika. Pacjentem operowanym będzie silnik z Fiata Ducato o pojemności 2800 cm3 JTD
Ten odcinek będzie o sprzęgle, pompach i głowicy.
#remontsilnika #naprawasilnika #remontgeneralnysilnika
Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Super film. Również przybieram się do rozbiórki 2,8 jtd mam problem z ciśnieniem oleju, pewnego dnia stracił smarowanie. Muszę odkręcić podstawę mam przypuszczenia że na wale korbowym gubi ciśnienie. Pompa oleju już zmieniona. Na wolnych obrotach ciśnienie 0,6 po dodaniu gazu niknie. Czy jest jakaś zawór w bloku który steruje ciśnieniem mam wrażenie że wszytsko idzie na smarowanie na tłoki.
W tych silnikach jak nie dasz czegoś na sylikon to masz pewność że wycieki szybko się pojawią. Znam te silniki jak Marcin, bo na co dzień z tym pracuję. Pozdrowionka, robota lux!
No dobra składasz silnik od zera, ale mógłbyś kiedyś film zrobić czym sie kierujesz przy ustawianiu krzywek na rozrządzie,ze to wszystko działa?(bo przecież byle jak krzywek nie ustawiasz tłoków też) Wiem wiem pytanie może i smieszne ale zawsze mnie to ciekawiło 🙂 a z filmu wiele nie wynika jeśli chodzi o to konkretnie co mnie interesuje 🙂
Przyjemność. Marcin, mam nadzieję, że masz tam pod okiem kilku czeladników na przyuczeniu, bo masz dar do przekazywania wiedzy. Trochę dziwne uczucie-kiedy oglądam pojawiają się pytania, które już mam zapisywać (żeby zapytać w komentarzach), a po chwili dokładnie na nie odpowiadasz. Pozdrawiam.
Super film. Również przybieram się do rozbiórki 2,8 jtd mam problem z ciśnieniem oleju, pewnego dnia stracił smarowanie. Muszę odkręcić podstawę mam przypuszczenia że na wale korbowym gubi ciśnienie.
Pompa oleju już zmieniona. Na wolnych obrotach ciśnienie 0,6 po dodaniu gazu niknie. Czy jest jakaś zawór w bloku który steruje ciśnieniem mam wrażenie że wszytsko idzie na smarowanie na tłoki.
Stara szkoła mechaniki.
Napiszę to tak,niedługo będziesz jednym z lepszych kanałów na YouTube.To kwestia czasu.
Wiedza to skarb. Rozdawaj ją dalej
Jeszcze raz dziękuje za kontakt i udostępnioną wiedzę pozdro i jeszcze raz dziękuje.
W tych silnikach jak nie dasz czegoś na sylikon to masz pewność że wycieki szybko się pojawią. Znam te silniki jak Marcin, bo na co dzień z tym pracuję. Pozdrowionka, robota lux!
Ogromna masz wiedzę widać to na filmach i przedewszystkim kreatywność w rozwiązywaniu problemów super dzieki
i luzy 0.5 na ssący i wydech taki sam nie wydaje mi sie bęzie klepać
wszystko fajnie ale składanie głowicy na sucho??? i kręcenie wałkiem wtf
Mam taki sam silnik i cos klekocze w nim dymi i caly sie trzęsie co to moze byc?
No dobra składasz silnik od zera, ale mógłbyś kiedyś film zrobić czym sie kierujesz przy ustawianiu krzywek na rozrządzie,ze to wszystko działa?(bo przecież byle jak krzywek nie ustawiasz tłoków też)
Wiem wiem pytanie może i smieszne ale zawsze mnie to ciekawiło 🙂 a z filmu wiele nie wynika jeśli chodzi o to konkretnie co mnie interesuje 🙂
Przyjemność.
Marcin, mam nadzieję, że masz tam pod okiem kilku czeladników na przyuczeniu, bo masz dar do przekazywania wiedzy. Trochę dziwne uczucie-kiedy oglądam pojawiają się pytania, które już mam zapisywać (żeby zapytać w komentarzach), a po chwili dokładnie na nie odpowiadasz.
Pozdrawiam.
czy przy wkładaniu wałka nie powinno sie dawać kilka kropel oleju na panewki?
Szkoda że nie ma podanych momentów albo info gdzie je znaleźć i króre śruby nowe, które powinny być nowe ale jeszcze na starych obleci, itd.
Łapka w góre i jak zawsze spoko. Pozdrawiam