Zachęcam do subskrypcji i komentowania. Koniecznie pamiętajcie o dzwoneczku. Nie pominiecie wtedy żadnego filmu:)
Macie ochotę wesprzeć moją pracę?
Zapraszam na Patronite: https://patronite.pl/Anatomia_Mechaniki Pokażemy jak przeprowadzamy remont kapitalny silnika. Pacjentem operowanym będzie silnik z Fiata Ducato o pojemności 2800 cm3 JTD
W pierwszym odcinku montujemy pierścienie, tłoki, panewki i wał korbowy:)
#remontsilnika #naprawasilnika #remontgeneralnysilnika
Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Wlewa mi sie olej do komory spalania 2.8hdi boxer 126koniMech.co może byc przyczyną?Turbo i odpowietrzanie skrzyni korbowej nowe i na dodatek odpiolem czy to pomoze i nie pomoglo.oleju tak duzo wlewa sie ze dochodzi do samozaplonu silnik nie gasnie pomimo wyłaczenia kluczyka musze go biegiem gasic bo by sie rozleciał. co może być przyczyną?
Dobry czas Twoje filmy dotyczące naprawy silnika 8140 2.8 tdi zostały bardzo dokładnie obejrzane. Bardzo interesujące i pouczające. Zaczynam też naprawy, czy można się trochę konsultować za pomocą komentarzy lub e-maila? Dziękuję Jeśli są błędy – przepraszam z Ukrainy.
Po pierwsze – słuchasz "pękających pierścieni" przy zagłuszającej pracy sprężarki? Mnie na szkoleniu Mercedesa uczono, że to się robi tylko na oleju. Polski Janusz wie lepiej.
Po drugie, 18:18 Nie "dziurę" a otwór. Różnica w tych dwóch słowach jest kolosalna. Dalej już nie oglądałem.
Każdy ma swoją szkołę składania.Dla mnie nie dopuszczalne jest składanie wału na smar,czy też wkładanie tłoków na sucho ,może to dla tego że to kwestia praktyki i wyczucia kiedy pierścień miałby pęknąć.Ogólnie robota jak w każdym profesjonalnym warsztacie z bonusem nagrywania.
Takie może głupie pytanie, ale nie porysowała wam się powierzchnia styku z uszczelką głowicy? Bo jak dokręcaliscie stopki korbowodów to blok wam latał po całym stole, stół widziałem miał już swoje lata i jekies wystające nity, czy to pogięta blacha. Gdyby to zrobiło porządną rysę, to by mogła byc lipa. A szkoda tak zajebistej roboty, bo świetnie się was ogląda. Łapa oczywiście w górę i czekam na kolejne filmy.
Z przyjemnością oglądam fachowca w akcji . Mam prośbę ,jeżeli miałby Pan na warsztacie skrzynie CVT od Audi, to jest możliwość wrzucenia filmu na temat wymiany filtra i oleju w tej skrzyni? Pozdrawiam.
film bardzo dobry i fachowy a wszystkie komentarze, że w "samochoodówce inaczej uczyli" czy zdziwienie , że najpierw tłoki a później wał są pisane jak widać przez silnikowców-teoretyków co ich właśnie w szkole uczyli… szkoła szkołą a życie życiem, jedno do drugiego nie zawsze się ma… pozdrowienia
Czesc. Nie widzialem abys ustalal luz osiowy walu korbowego. Nie znam konstrukcji tego silnika le to dziwne troche dla mnie ze montujesz tloki a pozniej dokrecasz wal. No chyba ze sie nie da inaczej,i taka konstrukcja silnika…Dla mnie cos nowego…Pozdrawiam
Bravo 🇭🇺
Wlewa mi sie olej do komory spalania 2.8hdi boxer 126koniMech.co może byc przyczyną?Turbo i odpowietrzanie skrzyni korbowej nowe i na dodatek odpiolem czy to pomoze i nie pomoglo.oleju tak duzo wlewa sie ze dochodzi do samozaplonu silnik nie gasnie pomimo wyłaczenia kluczyka musze go biegiem gasic bo by sie rozleciał. co może być przyczyną?
Dzieńdoberek czy zrobił by pan mi remont silnika fiat Ducato 2.5 tdi 95 rok zależy mi na tym pozdrawiam
7:07 czemu nie smarujemy ? Tak się pytam bo nie wiem
Na sucho się nie składa. Pierwsze odpalenie i tuleje zarysowane
Dobry czas Twoje filmy dotyczące naprawy silnika 8140 2.8 tdi zostały bardzo dokładnie obejrzane. Bardzo interesujące i pouczające. Zaczynam też naprawy, czy można się trochę konsultować za pomocą komentarzy lub e-maila? Dziękuję Jeśli są błędy – przepraszam z Ukrainy.
A już myślałem że będzie pierdylion niutow ;)) przy dokręcaniu a tu profeska
Spoko filmik 🙂
Co się może stać jak złożymy z olejem między panewką a stopką?
Po pierwsze – słuchasz "pękających pierścieni" przy zagłuszającej pracy sprężarki?
Mnie na szkoleniu Mercedesa uczono, że to się robi tylko na oleju. Polski Janusz wie lepiej.
Po drugie, 18:18 Nie "dziurę" a otwór. Różnica w tych dwóch słowach jest kolosalna.
Dalej już nie oglądałem.
fajnie składa się na smar bo olej zatłuści wszystko i klej nie złapie.spoko robota pozdrawiam brać mechaniki
Każdy ma swoją szkołę składania.Dla mnie nie dopuszczalne jest składanie wału na smar,czy też wkładanie tłoków na sucho ,może to dla tego że to kwestia praktyki i wyczucia kiedy pierścień miałby pęknąć.Ogólnie robota jak w każdym profesjonalnym warsztacie z bonusem nagrywania.
7:05 plum plum 😀
Witam. Gdzie można dostać takie fajne narzędzie do zakładania pierścieni?
Już znalazłem cały zestaw dzięki xD
Takie może głupie pytanie, ale nie porysowała wam się powierzchnia styku z uszczelką głowicy? Bo jak dokręcaliscie stopki korbowodów to blok wam latał po całym stole, stół widziałem miał już swoje lata i jekies wystające nity, czy to pogięta blacha. Gdyby to zrobiło porządną rysę, to by mogła byc lipa. A szkoda tak zajebistej roboty, bo świetnie się was ogląda. Łapa oczywiście w górę i czekam na kolejne filmy.
Mało robie ale pierścienie wkładam na olej bez opaski tyło pazurami ściskam i wtedy 100% nie pęknie.
Miło się ogląda Twoje filmiki
Z przyjemnością oglądam fachowca w akcji .
Mam prośbę ,jeżeli miałby Pan na warsztacie skrzynie CVT od Audi, to jest możliwość wrzucenia filmu na temat wymiany filtra
i oleju w tej skrzyni?
Pozdrawiam.
Ale to wam pięknie idzie brawo pozdrawiam
Dlaczemu tawot na panewki a nie np. olej silnikowy??
Jeśli rowki pierscieni zarastają nagarem to chyba oznaka że silnik jezdził na jakimś mineralnym czy półsyntetycznym oleju ?
Pierwszy polski warsztat w którym nie gra muzyka 😂
Widać że Pan się znasz na robocie
film bardzo dobry i fachowy a wszystkie komentarze, że w "samochoodówce inaczej uczyli" czy zdziwienie , że najpierw tłoki a później wał są pisane jak widać przez silnikowców-teoretyków co ich właśnie w szkole uczyli… szkoła szkołą a życie życiem, jedno do drugiego nie zawsze się ma…
pozdrowienia
Witam, mam pytanie, co pan powiedział w 22:20, ponieważ nie mogłem zrozumieć, na ile jest ustawiony klucz dynamometryczny do dokręcenia korbowodów ?
Czesc. Nie widzialem abys ustalal luz osiowy walu korbowego. Nie znam konstrukcji tego silnika le to dziwne troche dla mnie ze montujesz tloki a pozniej dokrecasz wal. No chyba ze sie nie da inaczej,i taka konstrukcja silnika…Dla mnie cos nowego…Pozdrawiam
Dziwne to troche to skladanie. W samochodowce inaczej uczyli