Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

080 Generalny/Kapitalny remont silnika. Engine overhaul Ducato 2.8 JTD Cz.1



Zachęcam do subskrypcji i komentowania. Koniecznie pamiętajcie o dzwoneczku. Nie pominiecie wtedy żadnego filmu:)

Macie ochotę wesprzeć moją pracę?
Zapraszam na Patronite: https://patronite.pl/Anatomia_Mechaniki Pokażemy jak przeprowadzamy remont kapitalny silnika. Pacjentem operowanym będzie silnik z Fiata Ducato o pojemności 2800 cm3 JTD
W pierwszym odcinku montujemy pierścienie, tłoki, panewki i wał korbowy:)
#remontsilnika #naprawasilnika #remontgeneralnysilnika

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

27 thoughts on “080 Generalny/Kapitalny remont silnika. Engine overhaul Ducato 2.8 JTD Cz.1

  1. Wlewa mi sie olej do komory spalania 2.8hdi boxer 126koniMech.co może byc przyczyną?Turbo i odpowietrzanie skrzyni korbowej nowe i na dodatek odpiolem czy to pomoze i nie pomoglo.oleju tak duzo wlewa sie ze dochodzi do samozaplonu silnik nie gasnie pomimo wyłaczenia kluczyka musze go biegiem gasic bo by sie rozleciał. co może być przyczyną?

  2. Dobry czas Twoje filmy dotyczące naprawy silnika 8140 2.8 tdi zostały bardzo dokładnie obejrzane. Bardzo interesujące i pouczające. Zaczynam też naprawy, czy można się trochę konsultować za pomocą komentarzy lub e-maila? Dziękuję Jeśli są błędy – przepraszam z Ukrainy.

  3. Po pierwsze – słuchasz "pękających pierścieni" przy zagłuszającej pracy sprężarki?
    Mnie na szkoleniu Mercedesa uczono, że to się robi tylko na oleju. Polski Janusz wie lepiej.

    Po drugie, 18:18 Nie "dziurę" a otwór. Różnica w tych dwóch słowach jest kolosalna.
    Dalej już nie oglądałem.

  4. Każdy ma swoją szkołę składania.Dla mnie nie dopuszczalne jest składanie wału na smar,czy też wkładanie tłoków na sucho ,może to dla tego że to kwestia praktyki i wyczucia kiedy pierścień miałby pęknąć.Ogólnie robota jak w każdym profesjonalnym warsztacie z bonusem nagrywania.

  5. Takie może głupie pytanie, ale nie porysowała wam się powierzchnia styku z uszczelką głowicy? Bo jak dokręcaliscie stopki korbowodów to blok wam latał po całym stole, stół widziałem miał już swoje lata i jekies wystające nity, czy to pogięta blacha. Gdyby to zrobiło porządną rysę, to by mogła byc lipa. A szkoda tak zajebistej roboty, bo świetnie się was ogląda. Łapa oczywiście w górę i czekam na kolejne filmy.

  6. Z przyjemnością oglądam fachowca w akcji .
    Mam prośbę ,jeżeli miałby Pan na warsztacie skrzynie CVT od Audi, to jest możliwość wrzucenia filmu na temat wymiany filtra
    i oleju w tej skrzyni?
    Pozdrawiam.

  7. film bardzo dobry i fachowy a wszystkie komentarze, że w "samochoodówce inaczej uczyli" czy zdziwienie , że najpierw tłoki a później wał są pisane jak widać przez silnikowców-teoretyków co ich właśnie w szkole uczyli… szkoła szkołą a życie życiem, jedno do drugiego nie zawsze się ma…
    pozdrowienia

  8. Czesc. Nie widzialem abys ustalal luz osiowy walu korbowego. Nie znam konstrukcji tego silnika le to dziwne troche dla mnie ze montujesz tloki a pozniej dokrecasz wal. No chyba ze sie nie da inaczej,i taka konstrukcja silnika…Dla mnie cos nowego…Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!