Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

POBÓR OLEJU PO WYMIANIE PIERŚCIENI TŁOKOWYCH, PRZYCZYNA PROBLEMU I ROZWIĄZANIE.



Siemanko
Postanowiłem zobrazować co się dzieje w używanym cylindrze po wymianie pierścieni tłokowych. Omawiam też inne zjawiska dotyczące układu tłok-pierścienie-cylinder.
Zapraszam do dyskusji osoby z branży mające doświadczenie z tematem obróbki powłok.
Jak się podobało to łapa w górę
Pozdro!

No i niedługo kolejne debilne filmiki

NOWE Gadżety Profesora i WLEPY MOCYYYYY!!!
https://sklep660527.shoparena.pl/

Program do obsługi warsztatu którego ja używam i polecam:
https://warsztat24.com/ KOD RABATOWY: „profesorkris” Pisane razem 🙂

Wsparcie działalności Profesora:
https://zrzutka.pl/ba9dyn
ALBO
09 2490 0005 0000 4000 3938 8281
Paypal:
https://paypal.me/ProfesorChris?locale.x=pl_PL

facebook
https://www.facebook.com/ProfesorKris/

Instagram:
https://www.instagram.com/profesor_chris/

Warsztat Profesora:
https://g.page/ProfesorChris?share

Meble warsztatowe których używam
https://fastservice24.pl/

Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.

Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.

Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.

Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.

Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

47 thoughts on “POBÓR OLEJU PO WYMIANIE PIERŚCIENI TŁOKOWYCH, PRZYCZYNA PROBLEMU I ROZWIĄZANIE.

  1. Kapitalny materiał. W końcu ktoś mi wytłumaczył, czemu mój silnik brał olej po wymianie pierścieni. Mam zero pojęcia o mechanice samochodowej, a Tobie udało się w prosty i przejrzysty sposób tak ładnie o tym wszystkim opowiedzieć. 👍

  2. Teoretyzując, osnowa aluminiowa a wątek ceramiczny. Takie materiały wątku jak jakieś mikrokorundy, krzemionka o odpowiedniej gradacji, może nawet nanoformy tytanu. Mówisz że kamień nie ma szans, zależy jaki kamień. Materiały ścierne z węglika wolframu, umiejętnie zastosowane raczej by sobie poradziły inna rzecz, że pewnie by się ich tak selektywnie nie dało użyć. Pasty usuwające muszą być na jakichś alkaliach, bo aluminium da się w takim tłoku całkowicie selektywnie trawić alkaliami. Rozcieńczone roztwory zasad mineralnych nie ruszą metalu tulei cylindra.

  3. Wyższa szkoła lotu. Pierwszy raz nie wiedziałem ponad 90% tego co tutaj wyłożyłeś. Dużo się nauczyłem. Dzięki. Mam tylko jedno pytanie, jak się wykonuje ruchy jodełką i jak kontrolujesz docisk kamieni ?

  4. Tutaj jak mówisz z tymi kryształkami ale nie jest to Powłoka nazywa się tą aluzje stosowany najczęściej w silnikach Mercedesa, w Porsche cayman albo 996 czyli w pierwszych wodniaka to jest wsadza na tak jakby forma właśnie z tego twardego materiału która jest infiltrowana w czasie z zalewania podciśnieniowego aluminium hodowano i wtedy ta forma występuje na zewnątrz

  5. TTAAAAK CERAMIZER TO GÓWNO, A ZA 200 ODCINKÓW W PRZÓD BĘDZIESZ SIĘ SPUSZCZAŁ NAD CERAMIZEREM, W 2022 ROKU WRZEŚNIEŃ BĘDZIESZ WALIŁ KONIA NAD CERAMIZEREM. FREJER Z Z CIEBIE, KURWA, AHA WIESZ CO ROBI TWOJA ŻONA JAK TY JESTEŚ 24/H W TWOIM PSEUDOWARSZTACIE??? ODPOWIEM CI, PIERRRRDOLEĘĘĘĘĘ JĄ WCIPE, W KAKAKO, A SPUSZCZAM SIE DO RYJA, I POŁYKA WSZYSTTKO JESZCZE OBLIŻE FJUTA.!!! HAHAHHIHIHIHI 😁😆😅🤣😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  6. No dobra ja mam pytanie, jak wykonam takie honowanie cylindrów to jakie później mam dać pierścienie ? Wymiarowe czy ponad wymiarowe, ja wiem z profesor mówił że zbiera się tej warstwy z 0.01mm ale to wtedy będą pasować te pierścienie wymairowe ?

  7. Ceramizator u mnie pomogł na spalanie oleju bylo 0,3L na 1000km teraz nie ubywa. Wiec nie zgodze sie ze ceramizer nie dziala. Malo tego dymil na niebiesko po hamowaniu silnikiem i dodaniu gazu teraz nie ma dymu wiec cos robi. Co do reszty panie Kris popieram. Swietna wiedza.

  8. A co jeżeli na cylindrach są już progi wyczuwalne pod palcem silnik wychonowac i wrzucić nowe pierścienie dodam że silnik brał spore ilości oleju po włożeniu starego pierścienia w tuleje i ułożenie go tłokiem spora przerwa na zamkach najgorzej na piątym i czwartym cylindrze pytanie takie czy warto wstawiać same pierścienie czy poprostu dać sobie z tym spokój bo wiele to nie da silnik od t4 2.4 d aab

  9. Nowy silniki nie ma żadnych norm brania oleju nie powinien brać nic oleju. Silnik zawsze dmucha nawet nowy ale branie tego oleju jest nie zauważalne więc trochę się z Tobą nie zgodzę co gadasz. Jeśli ubywa na miarce od wymiany do wymiany ale nie ma go ponad minimum więc jest ok. Branie zaczyna się wtedy jeśli na jakąś liczbę kilometrów spada z miarki ponad minimum. Dlatego też nie wymienia się samych pierscieni robi się chonowanie tulei i zakłada się nowy tłok pierscienie wszystko. Pozdrawiam

  10. Jak zwykle film sztosik. Nie jestem mechanikiem ale lubię ogarniać to co mogę przy samochodzie we własnym zakresie. Dzięki Tobie nabywam konkretnej wiedzy i za to wielkie dzięki 😁👍🏻

  11. Profesorze, a Twoim zdaniem pierścienie wyjęte i włożone ponownie do cylindra ( wcześniej było wszystko ok ) muszą się znów układać czy nie ? Teoretycznie nie wrócą na swoje miejsca bo się przekręcą ale mikroskop nie pokazał prześwitu. Czy po wyjęciu tłoka choć pierścienie były dobre zawsze honujemy i zakładamy nowe pierścienie ?

  12. Jeśli w filmie nie podałeś nazwy firmy, z której masz ten zorany nowy pierścień, to może w komentarzach napiszesz, żeby uchronić przyszłych "renowatorów" przed zakupem tego shitu. Pozdr.

  13. Bardzo prosto i rzeczowo wytlumaczone..honownica reczna już do mnie jedzie do poprawy pracy cylindra sprężarki ifa…wymiana pierścieni i honowanie lustrzanego cylindra ktory nie ma progu ani rys pionowych powinno uszczelnić plucie olejem…
    W angielskojezycznych yt luz pierscienia w rowku podają max 0.12mm…powyżej to niby szrot
    To ręczne honowanie nie raz odbierze pieniądze naciągaczom🧨

  14. To że nowe pierścienie gdy włożymy do cylindra mają "prześwit" wiemy z filmu, wiemy również że wtedy należy wykonać honowanie żeby to wszystko chodziło. Ale kto odpowie czy można założyć stare pierścienie po honowaniu cylindra? 😁 Skoro lepiej przylegają do cylindra jak widzimy w filmie to czy nie lepiej założyć stare jeśli powiedzmy mieszczą się w tolerancji? 😁 Jakie są tego wady a jakie zalety? Tego tematu nie ma nigdzie! 😁

  15. co sie stało ? 1.9 tdi na ( oleju 5w30 LL castrol ) cos tam pobierał ale naprawde nie wiele zmieniłem na ( 5w40 castrol do silnikow turbo ) i przestał pobierać

  16. Ja, stary samochodziarz z wiedzą uzyskaną ponad 50 lat temu, oglądam Twój program z otwartą buzią. Teraz rozumiem dlaczego taka np FSO Warszawa robiła na silniku 100 tys. km i szła do remontu, a współczesne silniki uzyskują przebiegi kilka razy większe.
    Bardzo dobre filmiki robisz, cenną wiedzę przekazujesz zainteresowanym. Podziwiam, że znajdujesz czas na przygotowanie materiału prowadząc firmę usługową. Czekam na kolejny film. Profesor Chris – pasuje do Ciebie jak najbardziej.

  17. Chris może podpowiesz. Golf 6 1.6 TDI 90km. Dymi na zimnym. Przy ruszaniu trochę poszarpuje. Podobno wtryski wymienione. Pytam bo jeszcze się nie zabrałem a może jest to powszechna wada.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!