Fiat 125p remont silnika 115c 1500 #02 korbowody
silnik 115c 1500
cylindry i wał po 1 szlifie
panewki Bimet
nowy wałek rozrządu + panewki wałka
Pobrane z Youtube Serwis i Naprawa Silników w Warszawie – Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie. Naprawa silników, remonty kapitalne Warszawa. Warszawa zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.
Naprawa Silnika Warszawa
Naprawy silników na terenie Warszawy dokonujemy niemal każdego dnia i mamy bazę zaufanych klientów, którzy potwierdzą, że jesteśmy godnym zaufania mechanikami samochodowymi. Wymiana poduszki silnika, naprawa silników Audi,,naprawa silników BMW,,naprawa silników Citroen,,naprawa silników Dacia,,naprawa silników Fiat,,naprawa silników Ford,,naprawa silników Hyundai,,naprawa silników Kia,,naprawa silników Mercedes,,naprawa silników Nissan,,naprawa silników Opel,,naprawa silników Peugeot,,naprawa silników Renault,,naprawa silników SEAT,,naprawa silników Skoda,,naprawa silników Toyota,,naprawa silników Volkswagen,,naprawa silników Volvo,,,naprawa silników Abarth,,naprawa silników Alfa Romeo,,naprawa silników Alpina,,naprawa silników Aston Martin,,naprawa silników Bentley,,naprawa silników Cupra,,naprawa silników Dodge,,naprawa silników DS,,naprawa silników Ferrari,,naprawa silników Fuso,,naprawa silników Honda,,naprawa silników Ineos,,naprawa silników Isuzu,,naprawa silników Iveco,,naprawa silników Jaguar,,naprawa silników Jeep,,naprawa silników Kawasaki,,naprawa silników Lamborghini,,naprawa silników Land Rover,,naprawa silników LEVC,,naprawa silników Lexus,,naprawa silników MAN,,naprawa silników Maserati,,naprawa silników Maxus,,naprawa silników Mazda,,naprawa silników McLaren,,naprawa silników MINI,,naprawa silników Mitsubishi,,naprawa silników Piaggio,,naprawa silników Porsche,,naprawa silników RAM,,naprawa silników Renault Trucks,,naprawa silników Rolls-Royce,,naprawa silników Seres,,naprawa silników Skywell,,naprawa silników Smart,,naprawa silników SsangYong,,naprawa silników Subaru,,naprawa silników Suzuki,,naprawa silników Tesla,,Andoria naprawa silników ,Autobianchi naprawa silników ,Cadillac naprawa silników ,Caterham naprawa silników ,Chevrolet naprawa silników ,Chrysler naprawa silników ,Corvette naprawa silników ,Daewoo naprawa silników ,Daewoo Motor naprawa silników ,Damis naprawa silników ,DMC naprawa silników ,FSO naprawa silników ,GAZ naprawa silników ,GAZ-AVC naprawa silników ,Hummer naprawa silników ,Infiniti naprawa silników ,Intrall naprawa silników ,Izera naprawa silników ,Lada naprawa silników ,Lancia naprawa silników ,LDV naprawa silników ,Ligier naprawa silników ,Lotus naprawa silników ,LTI naprawa silników ,Maybach naprawa silników ,MG naprawa silników ,Polski Fiat naprawa silników ,Rover naprawa silników ,Saab naprawa silników ,Tata naprawa silników, serwis subaru, serwis silnik naprawa, Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie, naprawa pomp wtryskowych,
Nasi Mechanicy zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników, Naprawa silnika to kosztowna usługa w cenniku w większości serwisów samochodowych. … W tym czasie mechanik samochodowy szlifuje wał karbowy zapraszamy.
Świetne wideo!
Dzień dobry, mam do wymiany uszczniacze zaworów w FSO duży Fiat, na jakie trudności mogę napotkać. Pozdrawiam Tomek
Profesjonalna opaska pierścieni tłokowych, nie blacha i kombinerki. Oba sposoby oczywiście się sprawdzają lecz tu jest pełna profeska.
Czystość i sterylność O.K. To ważne.
No i git. Warto śruby dokręcać w etapach, nie jeden, ale ze trzy. Gwintów niczym nie smaruje się, skręca się na suchy, odtłuszczony gwint. Po każdym skręceniu pary ślizgowej warto parę razy obrócić wałem, by sprawdzić, jak to hula, czy coś się nie zakleszczyło, itd.. Ale i tak te silniki to muzeum. To jest przerobiony naprędce dolnozaworowy silnik fiata z końca lat 30-tych, dla tego ma tylko trzy łożyska główne, smarowanie szeregowe, brak filtra oleju pełnego przepływu no i złożony napęd zaworów, z długimi laskami i "klawiaturą" na głowicy. Nawet po asymetrycznym kształcie tej ostatniej widać, że jest to nic innego, jak przerobiony w prosty sposób, stary dolnozaworowiec. Kolejny dowód na to, to chociażby wypukłe denka tłoków, których zadaniem było odpowiednio kierować przepływem mieszanki i spalin, gdy ten silnik miał jeszcze dolne zawory. No i same materiały. Żeliwo bloku jest dziadowskiej jakości i pierścienie tłokowe po prostu je zdrapuja, dla tego te silniki już przy około 100 kkm przebiegu mają wyraźny próg na cylindrze, pomimo tego, że tłoki jeszcze są w miarę w porządku. Sam wał korbowy jest tak wielki i ma tak wielkie przeciwwagi odciążające (wynikające z trzech łożysk głównych), że płaszcze tłoków musiały zostać odpowiednio wybrane po bokach, żeby przeciwciężary nie waliły po nich. System smarowania jest szeregowy, zasilanie olejem od pierwszego czopu głównego. Gdy silnik ma już jakieś zużycie, cierpią na tym najbardziej łożyska ślizgowe czwartego cylindra, bo olej ucieka przez luzy na poprzednich. Pompa oleju zębata, napędzana od wałka rozrządu, jej prędkość obrotowa i luzy, nawet nowej, są niewłaściwe dla współczesnych olejów syntetycznych. Można coś takiego sobie złożyć, ale bardziej dla zabawy, dla eksponatu, ale nie żeby tym jeździć na codzień. Te silniki to było już muzeum nawet od rozpoczęcia produkcji w Polsce pod koniec lat 60-tych. Silniki Łady (fiat 124) są w tej materii wyraźnie nowocześniejsze, a tym bardziej silnik od Zastawy (fiat 128).