Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

DLACZEGO SILNIK BIERZE OLEJ ? PRZYCZYNY, TEORIA, PRAKTYKA.



Dzień dobry przedszkolaki.
Dzisiaj Profesor mówi dlaczego silniczki spalają olejek. Na początku powiedziałem gramy zamiast mililitry ale raczej będziecie wiedzieć o co chodzi. Starałem się omówić główne aspekty sytuacji w których silnik spala olej, jeśli macie jakieś uwagi oraz doświadczenia zapraszam do komentowania. Jeśli chodzi o uszczelniacze zaworowe które potraktowałem trochę po macoszemu to faktycznie w starszych jednostkach ich wymiana była zasadna, dzisiaj to nie ma racji bytu.

Pozdro!

facebook:
https://www.facebook.com/ProfesorKris/

Instagram:
https://www.instagram.com/profesor_chris/

Meble warsztatowe których używam
https://fastservice24.pl/

Wsparcie kanału.
90 1910 1048 2123 4990 4252 0001
albo
https://paypal.me/ProfesorChris?locale.x=pl_PL

Pobrane z Youtube Serwis i Naprawa Silników w Warszawie – Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie. Naprawa silników, remonty kapitalne Warszawa. Warszawa zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.

Naprawa Silnika Warszawa

Naprawy silników na terenie Warszawy dokonujemy niemal każdego dnia i mamy bazę zaufanych klientów, którzy potwierdzą, że jesteśmy godnym zaufania mechanikami samochodowymi. Wymiana poduszki silnika, naprawa silników Audi,,naprawa silników BMW,,naprawa silników Citroen,,naprawa silników Dacia,,naprawa silników Fiat,,naprawa silników Ford,,naprawa silników Hyundai,,naprawa silników Kia,,naprawa silników Mercedes,,naprawa silników Nissan,,naprawa silników Opel,,naprawa silników Peugeot,,naprawa silników Renault,,naprawa silników SEAT,,naprawa silników Skoda,,naprawa silników Toyota,,naprawa silników Volkswagen,,naprawa silników Volvo,,,naprawa silników Abarth,,naprawa silników Alfa Romeo,,naprawa silników Alpina,,naprawa silników Aston Martin,,naprawa silników Bentley,,naprawa silników Cupra,,naprawa silników Dodge,,naprawa silników DS,,naprawa silników Ferrari,,naprawa silników Fuso,,naprawa silników Honda,,naprawa silników Ineos,,naprawa silników Isuzu,,naprawa silników Iveco,,naprawa silników Jaguar,,naprawa silników Jeep,,naprawa silników Kawasaki,,naprawa silników Lamborghini,,naprawa silników Land Rover,,naprawa silników LEVC,,naprawa silników Lexus,,naprawa silników MAN,,naprawa silników Maserati,,naprawa silników Maxus,,naprawa silników Mazda,,naprawa silników McLaren,,naprawa silników MINI,,naprawa silników Mitsubishi,,naprawa silników Piaggio,,naprawa silników Porsche,,naprawa silników RAM,,naprawa silników Renault Trucks,,naprawa silników Rolls-Royce,,naprawa silników Seres,,naprawa silników Skywell,,naprawa silników Smart,,naprawa silników SsangYong,,naprawa silników Subaru,,naprawa silników Suzuki,,naprawa silników Tesla,,Andoria naprawa silników ,Autobianchi naprawa silników ,Cadillac naprawa silników ,Caterham naprawa silników ,Chevrolet naprawa silników ,Chrysler naprawa silników ,Corvette naprawa silników ,Daewoo naprawa silników ,Daewoo Motor naprawa silników ,Damis naprawa silników ,DMC naprawa silników ,FSO naprawa silników ,GAZ naprawa silników ,GAZ-AVC naprawa silników ,Hummer naprawa silników ,Infiniti naprawa silników ,Intrall naprawa silników ,Izera naprawa silników ,Lada naprawa silników ,Lancia naprawa silników ,LDV naprawa silników ,Ligier naprawa silników ,Lotus naprawa silników ,LTI naprawa silników ,Maybach naprawa silników ,MG naprawa silników ,Polski Fiat naprawa silników ,Rover naprawa silników ,Saab naprawa silników ,Tata naprawa silników, serwis subaru, serwis silnik naprawa, Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie, naprawa pomp wtryskowych,

Nasi Mechanicy zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników, Naprawa silnika to kosztowna usługa w cenniku w większości serwisów samochodowych. … W tym czasie mechanik samochodowy szlifuje wał karbowy zapraszamy.

45 thoughts on “DLACZEGO SILNIK BIERZE OLEJ ? PRZYCZYNY, TEORIA, PRAKTYKA.

  1. Może panie profesorze pan wytłumaczy dlaczego w silnikach benzynowych japońskich i skuterach pierścień olejowy jest 3 częściowy a w Europie to różnie bywa. I czym one ruznia się i po co takie różnice 😁

  2. Moje audi z 95r z przebiegiem 760 000 nie bierze oleju ale od dwudziestu lat wymieniam co 8000 tys. olej ..
    tylko jakość oleju wpływa na zużycie silnika basta ,,, latach 80 w Stanach podano dwa seryjne silniki na hamowni jeden zasilany non stop nowym olejem drugi zgodnie z instrukcją producenta i po trzech latach pracy non stop rozleciał się silnik drugi ,, pierwszy pracował jeszcze pół roku i zatrzymano eksperyment ze względu na koszt oleju ,, silnik rozebrano do gołego silnik nie miał 15 % zużycia ! .

  3. Jeżeli rano puszcza chmurę to logiczne ze pobiera olej ale rano dlatego ze olej spływa przez noc do cylindra przez nieszczelne uszczelniacze. Jeżeli nie ma innych objawów to na pewno robienie dołu silnika mija się z sensem zwłaszcza ze wtedy klient zapłacić musi ponad 10tys zl. Dla komfortu mechanika nie będę dopłacał za remont to kpina z klienta

  4. Jeżeli rano puszcza chmurę to logiczne ze pobiera olej ale rano dlatego ze olej spływa przez noc do cylindra przez nieszczelne uszczelniacze. Jeżeli nie ma innych objawów to na pewno robienie dołu silnika mija się z sensem zwłaszcza ze wtedy klient zapłacić musi ponad 10tys zl. Dla komfortu mechanika nie będę dopłacał za remont to kpina z klienta

  5. Mam Honde EK3 z 97 roku, jeżdz nią juz 11 lat. Nie bierze nic oleju, nie wiem jak oni te silniki wtedy robili! Ale dbam o auto, co dyszke wymieniam olej, paski plyny i rozrząd robiony na czas (już 2gi raz) I śmiga <3

  6. Po obejrzeniu tego. I gdy skończy profesor. To poczułem jak uczeń po 45 minutach w szkole. Taki mały uczeń. Odcinki mijają nie wiadomo kiedy. Naprawde gdy by w szkolach tak uczyli to dzieciaki by kończyły szkoly mając coś w głowie.

  7. Witam. Mam taki mały problem z silnikiem, pobiera olej ale tylko przy odpalaniu silnika bo jak odpalę to mogę robić km i ani kropelki nie doleje, jaka może to być przyczyna, kopci też z wydechu. Ale nie zawsze, silnik 1.9 JTD 115 km 8v od alfy

  8. Hej. Mi silnik 2.0 benzyna +lpg spala 1litr na 3000 kilometrów. I zastanawiam się czy przed wymianą oleju wlać nafty do cylindrów bo może są zapieczone pierścienie. A potem jak nie pomoże to uszczelniacze i pierścienie. Co o tym myślicie?

  9. Słyszał kto o odmie w Żuku albo nysie albo warszawie ? NIE ! Najlepsza odma to wężyk pod silnik i niech se gazy idą. Nigdy sie nie zapcha. I to są genialne rozwiązania a nie pierdo***ie o "systemach" przewietrzania skrzyni korbowej

  10. Profesorku, pierdolenie kotka za pomocą młotka. Są silniki, które nie biorą oleju nawet na 400 kkm , na przykład PSA seria TU ( mój cytroen ma 460 kkm i nic nie bierze), a ople sprzed 2010 biorą od nowości pół litra albo liter na 1000

  11. jak tak pacze na moją litrową jednostke to spalanie 5,9 a oleju weżnie 150ml , a silnik ma 3,75 jaka pojemnosc tyle oleju to po co vw tyle leje do swoich silników

  12. Polecam Opel Cosa 1.4l ECO TECH, silnik Z14 XEP , pełno syntetyczny olej LIQUID MOLY 10W – 60, przebieg 248000 km
    wymiana co 15000 km zużycie oleju od wymiany do wymiany około 0,5 – 0,7 l zależnie od warunków jazdy, Zużycie paliwa 93 oktan
    przy jeżdzie autostradą z prędkością 120 – 130km/godz około 5,5 – 5,8 l /100km w mieście 6,8 – 7.0 l/100km. Super silnik, auto też. Wszystko na poziomie średni 1600 – 1800 m npm ( Johannesburg)

  13. witaj chrisie mam 2 peugeoty zmieniam olej co 10000 km leje donich na start po 3.5 l .odpalam i daje czas by olej zlecial i jak malo to dolewam.moja 206-tka pali 5-6 l na 100km a peugeot partner 1.9d 7 l na 100 dbam sam o nie

  14. Może film na temat jak wymienić taka sucha tuleje w bloku. Sam przymierzam się do remontu silnika – czekam na części i najchętniej wstawił bym nowe tuleje – silnik opla 2.0T Z20nhh na bazie bloku z22se. Albo chociaż rada czy można to zrobić samemu w warunkach warsztatowych?

  15. Powiem tak. Fiat 1.4 16v brał ponad pół litra na tysiąc i kopcił. Po wymianie uszczelniaczy, co zrobiłem sam, zużycie spadło do 100-200ml na tyś zależnie od nogi. Także to nie jest tak, że za każdym razem trzeba robić remont za 5000-10000zł żeby ogarnąć zużycie oleju.

  16. Witam, ja od niedawna oglądam kanał Pana Profesora i bardzo mi się podoba. I odnośnie zużycia oleju pytanie, posiadam amerykańskiego SUV-a z 1999 roku, silnik benzynowy 5.4 pojemności, według instrukcji pojazdu zużywa silnik 1 litr na 1000 km, i to się potwierdzą, tak zużywa, wymiana zalecana przez producenta co 5 tys km, a do silnika wchodzi jedynie 6 litrów oleju. Wychodzi na to że silnik przepali cały olej prawie zanim dojdzie do wymiany. Olej Motorcraft 5W20 według instrukcji. Na forach użytkowników z USA to samo życie, czyli wychodzi na to że ten silnik taka ma konstrukcję, Profesorze zdążą ci się serwisować podobne silniki ? Silnik Triton 5.4

  17. Ten Janusz co mie przekracza 2000 obrotów to ja.Mój silnik przestał brać olej i śmierdzieć jak mu wymieniłem osobiście bez udziału warsztatu olej.Poprzednio wymieniał warsztat (mam rachunek od poprzedniego właściciela.)Zawieszki od zawsze były Castrol ale co mu wlali i o jakich parametrach?Pewnie Superol jakiś lub coś podobnego.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!