Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

BMW 520 N47d20c Dlaczego straciła kompresje#MatPanewka#



Zapraszam na mojego Facebooka: MatPanewka
Instagram: matpanewka
email: mat-panewka19@wp.pl
muzyka:
Track: Triple M – Soulution
Link: https://youtu.be/6hZr1YIDeos

Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.

Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.

Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.

Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.

Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

33 thoughts on “BMW 520 N47d20c Dlaczego straciła kompresje#MatPanewka#

  1. 5:39 nie ma zadnych obaw w ten sposób wyciągac silnika za szpili glowicy ? Pytam bo moze mnie tez czekać demontaz silnika po zdjeciu głowicy i zsstanawialem się jak to zrobic. Silnik m47n2

  2. Taki biały osad na świecy żarowej (1) to przez spalany olej się dzieje, uszkodzony wtrysk czy płyn chłodniczy? Pytam z ciekawości dokładniej no moje HDi właśnie taki osad ma na 2 świecach 😏

  3. Czesc . Mam pytanie.Jaka kompresje powinien miec ten silnik? Dzis bylem sprawdzic u siebie i mechanic pokazal mi ze katalog podaje 16 bar.U mnie natomiast na kazdym cylindrze jest 15 … zastanowil mnie tez fakt dlaczego przy sprawdzaniu gosc wykrecal swiece po kolei po jednej a nie wszystkie na raz… co o tym sadzisz?

  4. JAK COŚ JEST ZROBIONE Z MARNYCH MATERIAŁÓW I Z WADAMI KONSTRUKCYJNYMI TO MAMY TAKIE EFEKTY NIE INNE ! NIC NOWEGO !W BMW TO NORMALKA I NIE TYLKO SILNIKI , ale kto zmusza do ich kupowania , sami się pchają myśląc że to stare dobre BMW a tu zong!!

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!