Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Esiok Andoria S301D Przywracanie do życia Część 2



Witajcie
A oto pierwszy odcinek z napraw i modyfikacji w moim nowym nabytku.
Podjąłem decyzję aby spróbować jak najtańszym kosztem przywrócić moc silnikowi. W następnym odcinku spawanie ramy i próba mocy.

Kontakt: diy.z@interia.pl

Pobrane z Youtube Serwis i Naprawa Silników w Warszawie – Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie. Naprawa silników, remonty kapitalne Warszawa. Warszawa zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.

Naprawa Silnika Warszawa

Naprawy silników na terenie Warszawy dokonujemy niemal każdego dnia i mamy bazę zaufanych klientów, którzy potwierdzą, że jesteśmy godnym zaufania mechanikami samochodowymi. Wymiana poduszki silnika, naprawa silników Audi,,naprawa silników BMW,,naprawa silników Citroen,,naprawa silników Dacia,,naprawa silników Fiat,,naprawa silników Ford,,naprawa silników Hyundai,,naprawa silników Kia,,naprawa silników Mercedes,,naprawa silników Nissan,,naprawa silników Opel,,naprawa silników Peugeot,,naprawa silników Renault,,naprawa silników SEAT,,naprawa silników Skoda,,naprawa silników Toyota,,naprawa silników Volkswagen,,naprawa silników Volvo,,,naprawa silników Abarth,,naprawa silników Alfa Romeo,,naprawa silników Alpina,,naprawa silników Aston Martin,,naprawa silników Bentley,,naprawa silników Cupra,,naprawa silników Dodge,,naprawa silników DS,,naprawa silników Ferrari,,naprawa silników Fuso,,naprawa silników Honda,,naprawa silników Ineos,,naprawa silników Isuzu,,naprawa silników Iveco,,naprawa silników Jaguar,,naprawa silników Jeep,,naprawa silników Kawasaki,,naprawa silników Lamborghini,,naprawa silników Land Rover,,naprawa silników LEVC,,naprawa silników Lexus,,naprawa silników MAN,,naprawa silników Maserati,,naprawa silników Maxus,,naprawa silników Mazda,,naprawa silników McLaren,,naprawa silników MINI,,naprawa silników Mitsubishi,,naprawa silników Piaggio,,naprawa silników Porsche,,naprawa silników RAM,,naprawa silników Renault Trucks,,naprawa silników Rolls-Royce,,naprawa silników Seres,,naprawa silników Skywell,,naprawa silników Smart,,naprawa silników SsangYong,,naprawa silników Subaru,,naprawa silników Suzuki,,naprawa silników Tesla,,Andoria naprawa silników ,Autobianchi naprawa silników ,Cadillac naprawa silników ,Caterham naprawa silników ,Chevrolet naprawa silników ,Chrysler naprawa silników ,Corvette naprawa silników ,Daewoo naprawa silników ,Daewoo Motor naprawa silników ,Damis naprawa silników ,DMC naprawa silników ,FSO naprawa silników ,GAZ naprawa silników ,GAZ-AVC naprawa silników ,Hummer naprawa silników ,Infiniti naprawa silników ,Intrall naprawa silników ,Izera naprawa silników ,Lada naprawa silników ,Lancia naprawa silników ,LDV naprawa silników ,Ligier naprawa silników ,Lotus naprawa silników ,LTI naprawa silników ,Maybach naprawa silników ,MG naprawa silników ,Polski Fiat naprawa silników ,Rover naprawa silników ,Saab naprawa silników ,Tata naprawa silników, serwis subaru, serwis silnik naprawa, Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie, naprawa pomp wtryskowych,

Nasi Mechanicy zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników, Naprawa silnika to kosztowna usługa w cenniku w większości serwisów samochodowych. … W tym czasie mechanik samochodowy szlifuje wał karbowy zapraszamy.

47 thoughts on “Esiok Andoria S301D Przywracanie do życia Część 2

  1. 10:53 ale z tym odpoqietrzaniem to głupoty mówisz, żadnej z tych dwóch śrub co pokazałeś nie trzeba odkręcać. Aby silnik odpowietrzyć trzeba odkręcić śrubkę kluczem 12 na górze pompy paliwa, ewentualnie wcześniej śrubokrętem ba filtrze paliwa.

  2. Powiem Ci, że te silniki są po to prosto wykonane, żeby można je było w każdych warunkach naprawić. Nie robisz nic źle. Zawsze można kupić wszystkie graty nowe. Jedyne, w co bym zainwestował to w honownice za kilka złotych i zrobił rysy na tulei. Do tego nowe pierścionki i będzie śmigał:) Tu nie ma się nad czym spuszczać. Tutaj tolerancje wymiarów dochodzą do 1 mm 😂 Zrobić lepiej zawsze można.

  3. Super. W PRLu te silniki były siłą napędową gospodarki rolnej. Młocarnie,wialnie,młynki itp .wszystko było tym napędzane.a w szczególności ciągniczki SAM ,jak to widać na filmiku. Teraz spawanie ramy Cię czeka. Pozdrowienia.

  4. Honowanie Pierwsza Klasa 😉 😆 A tak patrzę czy pierścionki co 120stopni ustawiłeś ? aby się mijały tzw zamki (przerwy) bo może być lipa i kompresja Spie..oli i będzie kopcił mimo wymiany pierścieni

  5. Witam. Miałem esioka na silniku s320 18KM , skrzyni Lublina i most stara. Tłok pasuje do tego silnika z c385 wraz z pierścieniami. Miałem taki wstawiony. Miałem problem z uszczelnieniem koła zamachowego z blokiem, olej mi trochę wyciekał. Po rozebraniu okazało się , że simering zmieliło, po zakupie nowego i wstawieniu trochę pomogło. W tym modelu też tłok może pasować od c385. Kompresja była dobra, bo moc wzrosła.

  6. Kup nowe wydaj 300 zł czyli nowy tłok z pierścieniami i szlif tylko trzeba najpierw zmierzyć na który szlif wyda bo trzeba tłok na odpowiedni szlif kupić z gówna esa nie ulepisz bądź kup same pierscienie to rok pojeździ

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!