Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

ZŁOŚLIWOŚĆ RZECZY MARTWYCH, MOKRE TULEJE CYLINDROWE, ROVER K-SERIA SKŁADANIE SILNIKA



Siemandero! Dzisiaj trochę gadania i mechanikowania. Pozdro!

Pobrane z Youtube Serwis i Naprawa Silników w Warszawie – Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie. Naprawa silników, remonty kapitalne Warszawa. Warszawa zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.

Naprawa Silnika Warszawa

Naprawy silników na terenie Warszawy dokonujemy niemal każdego dnia i mamy bazę zaufanych klientów, którzy potwierdzą, że jesteśmy godnym zaufania mechanikami samochodowymi. Wymiana poduszki silnika, naprawa silników Audi,,naprawa silników BMW,,naprawa silników Citroen,,naprawa silników Dacia,,naprawa silników Fiat,,naprawa silników Ford,,naprawa silników Hyundai,,naprawa silników Kia,,naprawa silników Mercedes,,naprawa silników Nissan,,naprawa silników Opel,,naprawa silników Peugeot,,naprawa silników Renault,,naprawa silników SEAT,,naprawa silników Skoda,,naprawa silników Toyota,,naprawa silników Volkswagen,,naprawa silników Volvo,,,naprawa silników Abarth,,naprawa silników Alfa Romeo,,naprawa silników Alpina,,naprawa silników Aston Martin,,naprawa silników Bentley,,naprawa silników Cupra,,naprawa silników Dodge,,naprawa silników DS,,naprawa silników Ferrari,,naprawa silników Fuso,,naprawa silników Honda,,naprawa silników Ineos,,naprawa silników Isuzu,,naprawa silników Iveco,,naprawa silników Jaguar,,naprawa silników Jeep,,naprawa silników Kawasaki,,naprawa silników Lamborghini,,naprawa silników Land Rover,,naprawa silników LEVC,,naprawa silników Lexus,,naprawa silników MAN,,naprawa silników Maserati,,naprawa silników Maxus,,naprawa silników Mazda,,naprawa silników McLaren,,naprawa silników MINI,,naprawa silników Mitsubishi,,naprawa silników Piaggio,,naprawa silników Porsche,,naprawa silników RAM,,naprawa silników Renault Trucks,,naprawa silników Rolls-Royce,,naprawa silników Seres,,naprawa silników Skywell,,naprawa silników Smart,,naprawa silników SsangYong,,naprawa silników Subaru,,naprawa silników Suzuki,,naprawa silników Tesla,,Andoria naprawa silników ,Autobianchi naprawa silników ,Cadillac naprawa silników ,Caterham naprawa silników ,Chevrolet naprawa silników ,Chrysler naprawa silników ,Corvette naprawa silników ,Daewoo naprawa silników ,Daewoo Motor naprawa silników ,Damis naprawa silników ,DMC naprawa silników ,FSO naprawa silników ,GAZ naprawa silników ,GAZ-AVC naprawa silników ,Hummer naprawa silników ,Infiniti naprawa silników ,Intrall naprawa silników ,Izera naprawa silników ,Lada naprawa silników ,Lancia naprawa silników ,LDV naprawa silników ,Ligier naprawa silników ,Lotus naprawa silników ,LTI naprawa silników ,Maybach naprawa silników ,MG naprawa silników ,Polski Fiat naprawa silników ,Rover naprawa silników ,Saab naprawa silników ,Tata naprawa silników, serwis subaru, serwis silnik naprawa, Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie, naprawa pomp wtryskowych,

Nasi Mechanicy zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników, Naprawa silnika to kosztowna usługa w cenniku w większości serwisów samochodowych. … W tym czasie mechanik samochodowy szlifuje wał karbowy zapraszamy.

35 thoughts on “ZŁOŚLIWOŚĆ RZECZY MARTWYCH, MOKRE TULEJE CYLINDROWE, ROVER K-SERIA SKŁADANIE SILNIKA

  1. Witam, mam zdjętą głowice w swoim Freelander 1.8, głowica jest po dotarciu zaworów i wymianie uszczelniaczy i po szlifowaniu, ale dylemat czy wymienić pierścienie tłokowe, bo na tulejach są delikatne pionowe ryski od dolotu, czy wymienić pierścienie i tuleje,czy można delikatnie przechonować tuleje?

  2. No tak teraz jest loctite a kiedyś i nadal jak dla mnie najlepszy jest hermetyk podobnie działają ale to kwestia przyzwyczajenia i wygody oba są spoko loctite używam do gwintów raczej ten niebieski bo czerwony mocny i na ament o ile zastosuje się ten nie zrywalny hehe 😀 . Pozdrawiam Krzyśku fajne materiały i projekty zawsze coś w głowie zostanie a i nieraz człowiek się uśmieje.

  3. Siema, Mam pytanko do ciebie- Te silniki Rovera k-seria ma tendencję do wywalania uszczelki pod głowicą i Wpadłem na ten pomysł by zalać ten silnik płynem chłodzącym motocyklowym o podwyższonym stopniu wrzenia do 135st. W motocyklach daje rade w trudnych warunkach więc myślę że silnik Rovera ma podobna konstrukcję i mogło by to zapobiec awariom.

  4. Chriss pomocy.
    Usiadły mi tuleje w Peugeot 207. Silnik 1.4 8v benzyna 54kW (silnik KFT). Chcę kupić nowe tuleje. Powiedz mi ile ma wystawać tuleja w tym silniku (oczywiście bez oringu) .?

  5. Gwint w ślubie koła lubi się odłamać bo było wcześnie dowolne pneumatem(przez tego czy innego mechanika) na full kilkakrotnie mocniej jak powinno:-), a weź potem w trasie zmień koło mając zwykły klucz:-).

  6. Panie doktorze Krisie w takiej możliwości sytuacji często wystarczy przy oddaniu samochodu do klienta przedstawić starą
    część wymienioną na nową i to wystarcza w większości przypadkow. Lecz najczesciej zdarza się że części starej nie ma lub jest inna z innego samochodu.

  7. Wiem że stary filmik, ale oglądam różne nowe i stare od profesora… i zastanawia mnie czemu rozwiązanie z mokrymi tulejami cylindra nie jest powszechnie stosowane? Jakie to ma wady? Wydaje się być genialne i proste, nie dość że tania wymiana do stanu "silnik funkiel nówka" bez konieczności szlifowania, dopasowywania, a do tego świetne chłodzenie, co przy silnikach wysilonych mogłoby mieć jeszcze większe znaczenie. Podejrzewam że patent można by usprawnić, i zamiast wklejania zastosować jakąś blokadę na śruby. Sam pomysł jest świetny, a konstrukcję można rozwijać.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!