Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Wymiana pierścieni tłokowych Ford Mondeo 2003 1,8



Ponieważ silnik spożywał olej, do wymiany poszły pierścienie tłokowe.
Proces demontażu/czyszczenia/montażu pierścieni.
Dodatkowo procedura obsadzenia uzbrojonego tłoka w cylindrze.
Silnik ford mondeo 2003 beznzyna 1,8 16 zaworów
Prace realizował: http://www.serwis-ais.pl/

Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.

Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.

Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.

Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.

Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

46 thoughts on “Wymiana pierścieni tłokowych Ford Mondeo 2003 1,8

  1. Witam! Filmik zacny ale jednak pytam. mam rozkręcony cały silniczek. Głowica zaworów zdjęta. silnik l"leko się zatarł na czwartym cylindrze. I teraz najważniejsze pytanie. jak wyciągnąć tłok bez dugania korbowodu bo widzę że silnik poniesiony bodajrze nad korbowód. KOrbowó nie dyga więc mam zatarciucha. Już chciałem wyciągać blok silnika ale mam możliwość zdjęcia tłoków tylko jak to zrobic bez wyciągania silnika. Chodzi o zatarty tłoczek 4. mam mondziaka mk2 z zetekiem 2.0. Przez rok jednak atmosfera zrobiła swoje i nie mogę ruszyc wałem/ korobowodem. Jak zdemontować tłoki bez demontarzu bloka silnika ? Robie to na parkingu jak na POLIGONIE 🙂 Więc pytam jak ogarnąc temat. Wyciąganie bloku jest problematyczne jeśli chodzi o obejscie koła dwumasowego. A zaczeło sięod pompy cieczy chłodzącej. W modzio został mi tylko blok silnika. I teraz czy mam wymontować calky blok czy da rade wyciągnoś tłok. Wiem że jest to możłiwe ale dzięki za porade jak to załatwić bez wyciągania silnika. Jęśli nie dy rydy to spoko. planuje jutro demontarz silnika w calości i trochę mnie to przeraża. Silnik pod pache i wióra na warsztat. Tylko będzie trochęszarpaniny a tego bym chciał uniknąć. Wolałby nie demontować bloku dlateg opytam jak wyciągną c tłok mimo zablokowanego wału korbowego. Czy da rade poderwaćblok z walu tak by wyciągnąć tłok czy należy demontować blok, bez demontaru pompy wody ? Zaznaczam ze oleju nie brał ani kropli., serio a mam go od 2007. Pozdrawiam.

  2. W tym roku będę miał to na egzaminie zawodowym, problem jest taki ze ckp teraz ckz nie posiadają sprzętu żeby zrobić taka czynność XD (w sensie wbicie tłoka z pierścieniami do cylindra) i nie maja jak nas tego nauczyć wiec super, filmik świetny i dużo można się dowiedzieć!

  3. Pierscienie mozna wymienic gdy cylindry trzymaja nominal. Spomiarowac caly silnik. Bo taka robota o kant dupy jak cylindry maja jajo . Nie jestem mechanimkiem ale robie remont silnika w f8q i zaczelo sie od uszczelki,potem remont glowicy a teraz wyszlo ze blok do remontu. Moja niewiedza i uczenie sie na wlasnych bledach .2 raz bym przed remontem glowicy zpomiarowal caly blok czy jest sens robic glowice. Mialem wymienic tylko uszczelke pod glowica i oddac do sprawdzenia i planowania. A teraz robie caly silnik od zera. F8q nie da sie zrobic szlifu bez rozbierania glowicy co idzie za tym remont.Jezeli silnik ma nominaly to mozna nowe pierscienie ale zazwyczaj juz reszta tez jest w kiebskim stanie. Dlatego nie chcialem zakladac nowej glowicy na kiebski dol. To tak jak na krzywa felge zalozyc nowa opone michelina.Pozdrawiam.

  4. Tak jak Pan Krzysiek napisał ( A gdzie sprawdzenie pierścieni w tulei jak i luz pierścienia w kanałku tłoka?) i dodam a gdzie sprawdzenie progów na tulei, sprawdzenie i poprawienie hologramu tulei, stan panewek itd..:-( A co jak nie ma strzałki na tłoku ?

  5. witam po ogromnej przerwie. moje volvo z tym silnikiem zostanie pewnie niedlugo wymienione prawdopodobnie na c maxa i moje pytani jest takie: czy silnik 1.6 duratec jest tak samo olejozerny co 1.8? pozrawiam

  6. Przy takim remoncie sprawdził bym czy tuleje nie są jajowate bez honowania tulei będzie brał jeszcze więcej oleju niż brał i w ogóle to bym wyciągną silnik i go umył bo to jest remont a tu wszystko na skróty nie wspomnę o panewkach

  7. witam mam pytanie po oddaniu auta do mechanika i wymianie pierscieni , zaworow, uszczelniaczy auto nie kopcilo i niebralo oleju przez jakies 600km po czym zaczyna znowu kopcic i brac olej jak przed naprawa. w czymmoze byc problem?

  8. witam auto juz odebrane. glowica poszla do regeneracji, wymienione zawory, pierscienie i lancuch. mam pytanie jaki olej teraz powinieniem lac do niego teraz jest zalany 5w30 ale mechanik powiedzial ze one powinny na 10w40 jezdzic. jaki czas po takim remoncie powinno sie zmienic olej na nowy?

  9. 1.nie majstruje sie nozem przy zdejmowaniu pierscieni . Nie powinno sie zmieniac pierscieni bez robienia cylindrow ,ewentualnie od biedy mozna zrobic owalowanie. Przy zmianie na nadwymiar zmienia sie tez tloki na nadwymiar . To takie 3 grzechy glowne ktore czesto sa popelniane . Pozdrawiam

  10. Trafiłem na to nagranie, bo mam identyczny problem. Fordowski silnik 1.8 16v 125km w Volvo v50 zawsze brał olej, ale ostatnio bierze go naprawdę dużo. Mechanik polecił wymianę pierścieni + wymiana rozrządu na łańcuchu bo to konieczne. Wydaje mi się że mowa o silniku dokładnie takim jak w tym nagraniu. Jaka mniej więcej powinna być cena takiej naprawy łącznie z częściami? I co ważniejsze, czy wymiana pierścieni rozwiąże problem brania oleju na dłuższy czas?

  11. Jedyny słuszny kalendarz na ścianie w tle (pierwsze sekundy filmiku) 😀
    Karta z kalendarza wskazuje grudzień 2016 ze Scoutem kolegi klarusa 😀

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!