Współczesne silniki to szrot? Nie te! Oto najbardziej udane, bezawaryjne nowoczesne silniki.
Sprawdź numer VIN samochodu ► https://www.carvertical.com/pl/landing/v3?utm_source=infl&a=povagowani&b=596ea163&voucher=povagowani
Kod Rabatowy 10% zniżki ► POVAGOWANI
Kiedyś tworzono samochody by długo służyły, dziś mają tylko dojechać do końca gwarancji… czy oby na pewno? Postanowiłem to sprawdzić i poszukać nowoczesnych silników, które są wytrzymałe, długowieczne i można im zaufać. Do jakich wniosków doszedłem?
Materiał zawiera reklamę marki CarVertical.
––––––––––––––––––––––––––––––
Oficjalne gadżety i koszulki ► https://povagowani.pl
Film się spodobał? ► Łapka w górę i subskrypcja!
Współpraca / Cooperation ► povagowani@gmail.com
Wesprzyj moją pracę ► http://patronite.pl/povagowani
#Povagowani #motoryzacja #współpracakomercyjna
––––––––––––––––––––––––––––––
FB ▸ http://facebook.com/povagowani/
Instagram ▸ http://instagram.com/povagowani/
––––––––––––––––––––––––––––––
Informacje przedstawione w filmie odzwierciedlają jedynie prywatną opinię autora i nie powinny być traktowane jako oficjalne stanowisko.
––––––––––––––––––––––––––––––
This video is fair use under copyright law because it is transformative in nature, uses no more of the original than necessary and has no negative effect on the market for the original work.
––––––––––––––––––––––––––––––
All music under Creative Commons — Attribution 3.0 Unported — CC BY 3.0
––––––––––––––––––––––––––––––
Lista wykorzystanych materiałów. Warto subskrybować i oglądać ich filmy!
The list of videos used in this film. Be sure to watch them and subscribe!
Toyota 2JZ Engine Build – Full Start to Finish by PapadakisRacing
youtu.be/ASoh2uxYEsQ
+1,000HP 2JZ-GTE Engine Build by throtl
youtu.be/C9lpWAlSvtw
First Look: Honda Performance Development K20C1 by MotorTrend Channel
youtu.be/rhwyACeXp88
Motor Renault 1.6 8v K7M by NH AUTOPIEZAS
youtu.be/EHMYVRqtSkQ
Renault (Dacia) Logan 8v tuning pure sound by Advance Racing
youtu.be/t1SjSlMKzDQ
Renault-Nissan Alliance Case Study | AutoMotoTV by AutoMotoTV
youtu.be/bxcH0wmmqdk
Nissan Qashqai MR20DE.Rebuild Time-Lapse by Богдан Брацлавець B.S.Motorservice
youtu.be/pv5fDQMIKCI
NISSAN MR20 NIPPON AUTOPARTS by Nippon Autoparts Ventas
youtu.be/OM6lJlcCCfE
Sentra mr20de at the drag strip practicing by Proto2o
youtu.be/8_2LD9NKm0U
Rachel’s Final Edition Evo 10 by Dungan Photography
youtu.be/gYmbhg4S5L8
Mitsubishi Lancer Evolution X. Road to 500+hp by Nodus Frame
youtu.be/B6bzvggzLnw
Peugeot 4007 review by What Car?
youtu.be/DG7mSoi8E28
G4KD.2010.Hyundai engine by CAR MECHANIC BD
https://youtu.be/zf8hZM4aRkY
Kia forte koup G4KD 2.4 bore up first cold start up by Hanjo H
youtu.be/N6Vs2xKpjOg
2020 Supra B58 Engine Teardown by PapadakisRacing
youtu.be/MckxlP60cnY
New TOYOTA SUPRA GR 2020 – EXHAUST by crospotter13
youtu.be/8KiaDulOryM
Ford Coyote V8 Crate Engine Dyno Test by Fullboost
youtu.be/1CcjapXtd-E
Evolution Of The Mustang 5.0L Coyote Engine by Late Model Restoration (LMR)
youtu.be/oWY5rslhMLs
HORSE ON FIRE – MUSTANG CINEMATIC by Jonathan Defer
youtu.be/hHhpJInpjnU
Toyota Prius 2018 Acceleration 0-100 km/h 0-150 km/h by Launch Control Cars
youtu.be/x86Yo5GZkas
2022 Lexus ES 300h 0-100km/h & engine sound by PDriveTV
youtu.be/6aM9RH1DMPc
Is the NEW 2021 Lexus IS350 F Sport by Raiti’s Rides
youtu.be/hMxfz0-9zXE
The 2021 Lexus IS 350 F-Sport AWD by Redline Reviews
youtu.be/1oZ97yQ5oGY
This is The Biggest Problem with The 3.5L V6 Engine by The Car Care Nut
youtu.be/RMvjhUVjyc0
Review | 2015 Lexus IS350 F Sport | Almost Great by savagegeese
youtu.be/PuC64BDdQUE
2021 Lexus IS 350 F Sport 0-100km/h & engine sound by PDriveTV
youtu.be/CXurFpxV8UE
2022 Lexus IS350 F-Sport – POV Test Drive by Winding Road Magazine
youtu.be/uJpF_BmBI88
Mazda MX-5 ND by SDT Media
youtu.be/hWr0hu2mDyM
2016 Mazda MX-5 2.0 Skyactiv G-160 (160 HP) by TEST DRIVE FREAK
youtu.be/XJUHURPKz6w
Mazda CX-5 FULL REVIEW Facelift 2020 2021 Skyactiv-G by Autogefühl
youtu.be/LPgbJbuoHbo
Mazda MX-5 ND 2.0 | Start Up, Exhaust Sound, Acceleration and Driving by AutomotiveCulture
https://youtu.be/n6QgX1E33lM
BMW X5 xDrive 25d review by Pit-Stop
youtu.be/6AvRyD4cUrc
How To Build A Rotary Engine: The ULTIMATE Guide by Car Throttle
youtu.be/q0ialCdCh-c
The 2020 Toyota Prius Prime Can be Driven WITHOUT Any Gas by TheStraightPipes
youtu.be/zQfZYDZJ00g
Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Kochani, zgodnie z tym co w materiale – wpisujcie swoje doświadczenia z nowoczesnymi silnikami i które w kontekście wytrzymałości możecie polecić. Zrobimy z tego małe kompendium wiedzy 🙂 Pamiętajcie również, że przed kupnem auta (również pod kątem silnika) warto sprawdzić jego historię po numerze VIN, z tym linkiem macie 10% rabatu ► https://www.carvertical.com/pl/landing/v3?utm_source=infl&a=povagowani&b=596ea163&voucher=povagowani
9:28 w kwestii pancernosci i wytrzymałości Nie ustępuje mu w niczym", a "nie ustępuje mu niczego" , na samym poczatku 3:00 nie "od każdej reguły sa anomalie" tylko są wyjątki od reguły. Nie "co chce przekazać tym filmem", tylko co chce przekazać w tym filmie. Uszy bolą.
Toyota Tundra silniki 4,6L V8 i 5.7L V8, spokojnie robią 300 tys mil beż remontu czyli okolo 500 tys km , wiem bo mam juz 4 Tundre w usa
Producenci samochód chcą nas pozbawić przyjemności z jazdy samochodami.
4:23 fajnie fajnie mówisz 1,6 8 zaworów a pokazujesz 16v tam dalej nawet masz 2 walki rozrządu i zmienna fazę. K4M ten silnik bodajże się nazywa.
e350cdi. 3.0 v6 disel mercedesa z eklasy w212 i sklasy w221 itd… mega udany disel 270 koni z potencjalem, zajebista kultura pracy, 600nm, cudowny…
🤠
2:22 zaczyna się. Odrazu widać że to wyznawca religii ewolucyjnej- bo nie szanuje czasu ( młoda ziemia- krótkie życie). świński ryj myśli że będzie żył miliony lat!
A 2.0tce Renault megane 3
N jak nie kupuj w bmw
A co z silnikami małymi? Porownaj no jakie sa europejskie maluchy PSA itd do np japońskich. O pojemnojci do 1.2 bez turbo
Najlepszy silnik to fiatowdki fire 1.2…problem w tym że to silnik do kosiarki…słabizna…ale prostota i udana konstrukcja 10/10
Co ty gościu nie masz już innych aut Tylko z Ukrainy? To mnie irytuje.
Spierdoliles nadmienić największego 😅 i najlepszego producenta silników na świecie. Nikt nie produkuje tak 😅ogromnej ilości silników jak ten producent i większości silników wytrzymuje setki tysięcy przebiegu. Hyundai.W 2012 Roku miał ogromna grupowa sprawę która przegrał. Najgorsze silniki na świecie to hyundaia nigdy nie zreperowano do tej pory tych 2L silników.
Straciłeś zaufanie koleś.
W Warszawie taksówkarze tylko jeżdżą Priusami i Corollami.
Z przyjemnością taki film z B58 od BMW by się oglądało😊
1.8T AGU
kogo dzis francuskie czy azjatyckie silniki spalinowe obchodza
A gdzie 2.0 tfsi EA888?
2.0 benzyna od Nissana i renault to gniot….
ALE ALE ,WIN orginalny a nie ten wyswietlany w Polsce
Zależnie od tego co zaliczamy, to można zaliczyć 3uz, jak wiemy UZ'tki są pancerne
Dzięki za fajny materiał!
Mógłbyś zrobić odcinek o bdb motorze Renault 2.0 F4r/T szkoda że go nie ma w tym odcinku 😔
A co z silnikami Suzuki?
Dla mnie odcinek skończył się na Mustangu V8 💪💪💪,
toyoty nienawidzę.
STOP HYBRID GO V8 💪💪💪
U mnie znów czas na samochód japoński i tym razem mazda. Miał być 2,5 litra skyactiv ale pogrzebałem mocno w internecie, stanęło na 2,0 i jest ok.
Co prawda trafił się termostat fazowy uszkodzony (ok 2400 zł sama część, nie tylko mazda ma ten typ termostatów, również np. VAG w 1.5 i hyundai itd.) ale to temat na rękojmię ASO mazdy, z którego kupiłem samochód i co ciekawe – samochód wyprodukowany w Japonii a zepsuła się część niemiecka (continental) wyprodukowana w Czechach…
Miałem też hyundaia z omawianym tu silnikiem, niby ok ALE są sygnały o remontach przy ok 200 tys km. Sam silnik głośny, pailwożerny, nieelastyczny i mało dynamiczny. Dziwi mnie, że został tu ujęty, używane mają bardzo wysokie ceny, bo "jest na nie zbyt".
Nijak się to ma co opisuje ten koleś w stosunku do rzeczywistości.
zapierdalay
Hllo na akurat ten problem to najmniejsze Kl;apniecie i jak macie problemy to walcie do Krzyska do zerocina.albo Darka matcho.,
Zastanawia totalny brak Włochów na liście.
Z doświadczenia – silniki toyoty może generalnie nie generują powalających mocy ale od ostatnich 25 lat nikt z mojej rodziny jeżdżący toyotą nie miał ani jednej usterki czy awarii silnika. Osobiście mimo mulastości (zwłaszcza w połączeniu z ecvt) polecam 2ZR X2ZR-W22U z 1.8 CHR sprzed dynamic force'a. 122km, pije mało i się nie psuje. Do miejskich tras cudeńko
Zgadzam sie w 100% że długowieczności i bezawaryjność każdego silnika zależy od poprawnego serwisu. Podejrzewam że w skali świata tylko kilka % samochodow jest poprawnie serwisowanych i tu pojawia sie pierwszy problem.
12:42 To chyba coś im nie wyszło bo odkąd zaczęli montowac łańcuch z tyłu silnika to jego żywotność w porównaniu do rozrządu z przodu spadła.
Silniki volvo tez sa moim zdaniem calkiem udane, mam 2.0 polestara z 2017 roku o mocy 367km podkręconego na nieco ponad 400 koni, ma już prawie 100k km przebiegu i poki co sprawuje sie swietnie. Poprzednia jednostka 3.0 tez byla super
+ 1 dla Skyactiv. Owszem nie zachwyca "odejściem" ale dla kogoś kto zderzył się z :
1. " chorobią szalonego diesla" (rozbieganie w wyniku dostania sie oleju silnikowego do komory spalania).
2. pseudo regeneracjach turbo które po takim zabiegu mają być jak fabrycznie a okazują sie ulepami na Chińskich zestawach naprawczych.
3. Zanagarowanych TFSI.
4. Degradującym spalaniem stukowym w uturbonych 3-trzy cylindrówkach.
5. Rozpadająchych sie paskach rozrzadu które np. w THP umieszczono w kąpieli olejowej nie sprawdzając czy aby olej silnikowy nie zdegraduje gumy paska co oczywiscie sie stało.
6. Wtryskiwaczach których nie da się regenerować a jeden kosztuje 6 koła a do wymiany 4 lub wiecej.
7. "Opiłkujacą" pompą paliwa wysokiego ciśnienia w CR co doprowadza do zatarcia wszystkiego co o siebie ociera a do czego dolecą opiłki.
I każdej innej tego typu historii która kończy sie remontem za minimum 15tyś. Skyactive jest jak objawienie anioła. Zawory na hydropopychaczach samokasujących luzy a nie żadnych szklankach czy płytkach. Rozrząd na łańcuchu. Ponadstandardowo rozbudowany system chłodzenia głowicy w tym zaworów. Ten komfort świętego spokoju…… bezcenny
A ja przez cały czas czekałem z nadzieją na te 1.8T 😭
A co z EcoBoost w Ford Mustang lub innych Ford'ach?
Od sześciu lat jeżdżę Outlander I z pancernym 4G63, silnik prawdopodobnie od nowości jeździ na instalacji gazowej Vialle. Zero problemów, wycieków, silnik suchy jak pieprz.