Siameneczko wszystkim, dziś filmik z pracy silnika i ciągnika po naprawie głównej oraz… awaria podczas docierania, zapraszam do oglądania 😉
przemo25k@gmail.com
Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.
Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.
Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.
Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.
Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Related
39 thoughts on “URSUS C-4011 AWARIA!!! praca silnika, I defekt podczas docierania!!! ;-)”
Przemo, ile motogodzin proponujesz tak docierać na luzie ?
Ładnie cyka igła 🙂 a mam pytanko czy warto robić blok po pęknięciu przez mróz co prawda jeszcze nie wiem czy pękł pomiędzy tulejami ale za pompą wtryskowom pękł?
Prywatnie uważam że Pan robi kawał dobrej roboty by wskrzeszać do życia takie klasyki jak ursus c4011. Szkoda ze jakość tych części co kupuje się w sklepie jest w tak kiepskich stanie. Pozdrawiam
Witam mam wrażenie patrząc na obróbkę tych głowic a mam takie wrażenie ze nie są to oryginalne a tani zamienił za 240 złoty mhm dobry mechanik nie powinien oszczędzać na częściach a jeśli klient chce to sory niech to robi kto inny .
Ale trzeba być dzbanem żeby kliknąć łapkę w dół przy filmie z naprawy ciągnika przy którym była masa roboty. Pewnie kretyn sam nic nigdy nie zrobił przy swoim oprócz dolewania litry oleju po zabronowaniu hektara.
Przemo nie miałem kiedy napisać ale pisze to teraz. Dzięki ci za twoje filmy. Przy twojej pomocy video udało mi się zrobić samodzielnie kapitalke c330. Traktor jeździ ma się dobrze i co najważniejsze jest sprawny. Dziękuję ci jeszcze raz za wiedzę co nam przekazujesz 😀
ładnie cyka 🙂 takie pytanie, mam po generalnym remoncie 60tke i mam pytanie ile motogodzin powinien sie docierać silnik ? póki co może z 10h na wolnych obrotach chodzi
dzisiejsze częsci nie nadają sie do użytku. Jak ktos ma oryginał, to warto zregenerowac jesli sie cos da, a nizeli kupowac nowe bo to nie jest nowosc ze nowe czesci do ursusików są takiej jakosci :/ A tak poza tym to czyja to 40-stka?
Żaden prywaciaz co robią te części nie mają dtr licencji żeby robić według takiego materiału jak powinno być żeby tak zrobili jak oryginał to plagiat kradzież tak jest zyskowo lepiej
Rok temu oblamalo mi dźwigienkę zaworowa nie pękła do końca na pół tylko pękła i trzymała się tylko na tym zgrubieniu materiału u góry .wyglądało to tak jak by była zrobiona z plasteliny
Piękne klasyki, a co do jakości części zamiennych produkowanych w obecnych czasach to na podstawie takich przypadków i wielu innych pokazywanych na yt można by napisać przewód doktorski na temat gównolitu.
Przemo, ile motogodzin proponujesz tak docierać na luzie ?
Pięknie wygląda na tych oponach.
Srogie kapcie na tym Ursusie
Ten ciągnik to jakiś rajdowy ze ma klatkę bezpieczeństwa?
jakość dzisiejszych cęści to woła o pomste do nieba , a jakiej firmy urzyłeś kompletów naprawczych ? ładnie cyka . pozdrawiam 😉
Te kapcie z tyl sa zajebiste 🙂
Docieranie silnika na postoju to chyba nie jest dobry pomysł?
Jakie są poprawne procedury przy docieraniu takiego silnika i ile powinno trwac??
Ładnie cyka igła 🙂 a mam pytanko czy warto robić blok po pęknięciu przez mróz co prawda jeszcze nie wiem czy pękł pomiędzy tulejami ale za pompą wtryskowom pękł?
Prywatnie uważam że Pan robi kawał dobrej roboty by wskrzeszać do życia takie klasyki jak ursus c4011. Szkoda ze jakość tych części co kupuje się w sklepie jest w tak kiepskich stanie. Pozdrawiam
Witam mam wrażenie patrząc na obróbkę tych głowic a mam takie wrażenie ze nie są to oryginalne a tani zamienił za 240 złoty mhm dobry mechanik nie powinien oszczędzać na częściach a jeśli klient chce to sory niech to robi kto inny .
Ale trzeba być dzbanem żeby kliknąć łapkę w dół przy filmie z naprawy ciągnika przy którym była masa roboty. Pewnie kretyn sam nic nigdy nie zrobił przy swoim oprócz dolewania litry oleju po zabronowaniu hektara.
Napisałem Panu na e-mail numer telefonu z prośbą o kontakt
Chodzi mi o zestawy naprawcze mahle do c330 nie wiem czy mi przysłali oryginalne. Bo w środku w tłoku nie ma napisu mahle tak jak pan mówił na filmiku
Chciałbym z panem porozmawiać bo mam kilka pytań do Pana
Cześć Przemo! Czy mogę prosić o kontakt do Ciebie? Chcialem sie poradzic.
https://www.olx.pl/oferta/zetor-3011-major-CID757-IDGWfW1.html#490c7cb1a2 Myślałem że zetora4011 sprzedajesz
Siema ❤️
co to za opony z tyłu ? wydają sie szerokie 🙂
Przemo można się z tobą przez maila kontaktować,bo mam kilka pytań.
Przemo nie miałem kiedy napisać ale pisze to teraz. Dzięki ci za twoje filmy. Przy twojej pomocy video udało mi się zrobić samodzielnie kapitalke c330. Traktor jeździ ma się dobrze i co najważniejsze jest sprawny. Dziękuję ci jeszcze raz za wiedzę co nam przekazujesz 😀
Przemo odnośnie silnika i zestawów to od primy widziałem 2 rodzaje zwykły i "olej.chrom".Różnica to 10 zł może.Które wybrać?
Hej Przemo, jakiej firmy panewki polecasz albo jakie sam zakładasz w silnikach 360 czy 4011 ??? Pozdrawiam
Na pocieszenie mogę dodać że kiedyś kiedyś też trafiały się buble 🙂
Witam interesują mnie kapcie tył rozmiar i marka z góry dziękuję
silnik chodzi pięknie
Kiedys mi sie podczas orki rozkreciła klawiatura. To sie drapałem co sie stało. Dobrze ze do domu blisko. Nowa dałem i na razie jeszcze chodzi
ładnie cyka 🙂 takie pytanie, mam po generalnym remoncie 60tke i mam pytanie ile motogodzin powinien sie docierać silnik ? póki co może z 10h na wolnych obrotach chodzi
dzisiejsze częsci nie nadają sie do użytku. Jak ktos ma oryginał, to warto zregenerowac jesli sie cos da, a nizeli kupowac nowe bo to nie jest nowosc ze nowe czesci do ursusików są takiej jakosci :/ A tak poza tym to czyja to 40-stka?
Elegancko gada nie to co u mnie falowanie na obrotach i skurwiala reakcja na gaz. Pozdrawiam
Żaden prywaciaz co robią te części nie mają dtr licencji żeby robić według takiego materiału jak powinno być żeby tak zrobili jak oryginał to plagiat kradzież tak jest zyskowo lepiej
A tak ostatnio zachwalałeś tą klawiaturę, wiedziałem że indyjec długo nie pochodzi
Rok temu oblamalo mi dźwigienkę zaworowa nie pękła do końca na pół tylko pękła i trzymała się tylko na tym zgrubieniu materiału u góry .wyglądało to tak jak by była zrobiona z plasteliny
Siemano Przemo! Jakiej firmy i jaki rozmiar opon ma ta 4011 z tyłu? Widzę, że w moje strony gdzieś jechała bo laweta z Rybnika :). Pozdro!
Piękna robota.
Pìękna maszyna. 3mam 👍👍
Ładnie pracuje silnik ściąg głowice zobacz czy zawur nie odbija się na tłoku
Dlatego nie raz naprawdę trzeba się grubo zastanowić czy warto oryginalne w pewnym stopniu zużyte podzespoły wymieniać czy kupować niepewne nowe
Czasem nie zostały ci z majorka?Bo wymieniałeś kiedyś wszystki
Piękne klasyki, a co do jakości części zamiennych produkowanych w obecnych czasach to na podstawie takich przypadków i wielu innych pokazywanych na yt można by napisać przewód doktorski na temat gównolitu.