Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Upadły Jeleń – Remont John Deere 6630! Głowica i Wtryski?



Rabat w Sklepie www.zenox.pl na hasło szoko12

kontakt – konrad.szokaluk@wp.pl

Rabat na hasło SZOKO 2021

Zbiorniki na paliwo
*DESO*
Jacek Gawronek
+48 693 200 934
jacek@zbiornikideso.pl

Zbiorniki na Rsm
*Kingspan*
Tomasz Bajcer
+48 609 308 032
tomasz.bajcer@kingspan.com

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

47 thoughts on “Upadły Jeleń – Remont John Deere 6630! Głowica i Wtryski?

  1. Wtryski można uratować stosując K2 jako dodatek ochronny do paliwa. Do uszczelniania silnika też są dostępne środki z firmy K2, ale jak taniej wyjdzie w serwisie niż ze Smartem z Allegro to jego sprawa i kasa … 🤠

  2. Mam ten sam model jelonka to przy 5tyś mth wtryski padły totalnie 2 przestały działać przy .6 tyś mth się przytarł bo wentylator uznał że przestanie pracować i trzeba było uszczelkę wymienić i niestety luzy się pojawiły na zaworach więc kapitalka głowicy aktualnie przy 8tyś mth elektryka nie zawsze chce działać ładowania czasami nie ma kontrolki zaczynają wszystkie migać po sprawdzeniu przez elektryka niby nic mu nie dolegało samo się naprawiło ale tak to nic z nim się nie dzieje ma program na 150km i dalej śmiga

  3. sprawa prosta,czy to traktor,osobówka czy coś innego to DENSO jest najgorszym syfem jaki może być,mega wrażliwy i nietrwały układ legenda głosi że nie ma takiej jakości paliwa żeby spełnił oczekiwania tego,mam przykład z osobówek to choćby najlepsze paliwo było zawsze sie spird..ą.pozdro

  4. John deere, fendt byly naprawde dobre 20 lat temu a teraz marki premium zaczely przyoszczedzać a inne marki nadrobily zaległości i w całej czołuwce marek juz nie ma złych sprzętów

    A co do paliwa to jakie paliwo by nie bylo to najgorsze co mozna zrobic to wyciągać paliwo ze zbiornika do końca

  5. Te ciągniki nie są odporne na zwiększanie mocy jeśli ktoś zrobi to nie fachowo uszczelkę wypierdziela ,mam mx 135 i powiem wam tylko tyle mx jeśli chodzi o silnik jest nie do zajechania spalanie też o wiele mniejsze

  6. Jeśli firma denso nie udostępnia czesci zamiennych do wtrysków co jest prawdą posiadam toyote coś o tym wiem. To jak firma z Poznania miała te koncówki po mojemu albo założyli inne np. Wuzetem albo umyli w myjce ultradzwiekowej i to wszystko to powszechna praktyka. Co do klekotania ten typ tak nie ma załóż nowe denso zobaczysz jaki bedzie dzwiek. Głowica poluzowana niby i drgało jakies bajki raczej.

  7. To jest przypadłość tych jeleni na 6 garów claas miał silniki john deera w seriach 600 arionach i to była tez ich bolączka-wydmuchana uszczelka
    Wszystkie ciągniki z silnikami john deera tak stukają po odpaleniu ,i masz racje to efekt zwiększonej dawki paliwa podczas rozgrzewania silnika, u mnie claas arion tak samo stuka przez pierwsze kilka minut

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!